Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko ostaa naisena yksin remppaa tarvitsevan okt:n?

Vierailija
04.04.2012 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen jätin.

ap

Vierailija
2/16 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen jätin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärrän että et halua sitä myöntää.

Vierailija
4/16 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko nimeeni tänne viiti pistää sentään :D Mutta kiva kun on yhtä hulluja muitakin sit :D

ap

Vierailija
5/16 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä on kolme tavua :DDD

Vierailija
6/16 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt ihan loppuun asti mitä teet kun vesipumppu sanoo työsopimuksen irti jouluaattona? Millainen lämmitys taloon tulisi? Entä jos sekin sanoo jouluna työsopimuksen irti ja pakkasta -30

Eli mietipä vielä ennenkuin ostat

Vierailija
7/16 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1962 rakennetun pikkutalon, 2 h ja keittiö. Tässä ei ollut silloin edes vesijohtoa ja viemäriä. Ammattimies laittoi ne ja remontoi koko talon sekä sähkäri laittoi uudet sähköt. Sauna on yhä ulkosauna, sisälle en enää saunaa edes halua. Eka vuosi käytiin ulkovessassa. Silloin oli vielä kaksi yläasteikäistä lasta kotona.

Haavereita on sattunut lämmityksen ja vesien kanssa, mutta moniko mies nykyään osaa itse korjata? Samalla lailla sitä apua pitää pyytää muualta, vaikka olisi mieskin. Minulla on onneksi ex, joka on auttanut joissain korjauksissa.

ennen kuin teet ostopäätöksen, näytä taloa jollekin luotettavalle asiantuntijalle, ettet tee elämäsi virhettä. Tsemppii!!

Vierailija
8/16 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi vain tapetteja ja kaapinovia, maalaamista tai muuta pientä... kenties pöytäpintojen ja lattialistojen uusimista, niin kyllä. Sen sijaan en alkaisi puuttumaan rakenteisiin tai tekemään mitän ulkoverhoukselle tai kosteille tiloille.

Opin ihan mitä vain, mutta en tahtoisi huonokuntoista taloa.

Vierailija
9/16 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt ihan loppuun asti mitä teet kun vesipumppu sanoo työsopimuksen irti jouluaattona? Millainen lämmitys taloon tulisi? Entä jos sekin sanoo jouluna työsopimuksen irti ja pakkasta -30

Eli mietipä vielä ennenkuin ostat

Jos vesipumppu sanoo itsensä jouluaattona irti niin siinä ei paljoa tuo ex-mieskään olisi mitään auttanut. Nyt soittaisin 10 kilometrin päässä asuvalle putkimiesystävälleni joka tulee varmasti jeesaamaan jos on kotona (vaikka jouluaattona). JOs ei ole niin sitten ei ole :D Lämmityksenä sähkö ja puu, olen semmoisessa okt:ssa asunut ennenkin, toki tiedän että sähkö maksaa.

Vierailija
10/16 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1959 rakennetun mummonmökin maalta itselleni ja koirilleni :) On tähän tullut tehtyä kattoremppaa, perustusremppaa ja pienempää hommaa sisällä. Ammattilaiset toki noissa isoissa jutuissa tekemässä. En näe mitään ongelmaa siinä että olen nainen ja sinkku.

Vierailija
11/16 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta innoissani olen silti!

ap

Vierailija
12/16 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mieluiten metsäpalsta ja sahuuta tarvitsemasi puutavara. Saat näin parempaa laatua kuin kaupasta. Sitten vain alat rakenteleen.

Vierailija
13/16 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun voisi rehellisesti suoraan palkata ammattimiehen tekemään ne jutut, mitä ei itse osaa, eikä tarvitsisi kantapään kautta oppia...

Vierailija
14/16 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on suurilta osin alkuperäiskunnossa :). Onneksi tuttavapiiristä löytyy putkimies ja muitakin kontakteja, jotka jeesaa

ap

Vierailija
15/16 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
16/16 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse henkilökohtaisesti en kyllä aio remontoida yhtään kämppää sitten kun miehestäni aika jättää. Vaikka nyt siis harrastetaan kyseistä lajia ja ties kuinka mones on meneillään. Ei se yksin oo kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi