Miten helvetissä mä voin olla taas raskaana?!!
Esikoinen on vasta 6kk ja aloitin pillerit hänen ollessa vajaa 3kk. Eli kolmisen kuukautta olen niitä säännöllisesti syönyt ja pitänyt tauon aina kuukauden jälkeen. nyt meni koko "taukoaika" ilman menkkoja ja tänään tein vähän puolivitsillä esikoisen yritysajoilta jääneen testin ja plussahan siihen tuli.. Oikeasti luulin aina että suurinosa näistä "tulin raskaaksi vaikka söin pillereitä" tarinoista on puppua ja tekosyy raskaudelle joka tuli ei niin hyvään tilanteeseen. Ja olen todella syönyt ne säännöllisesti, korkeintaan sellaisia heittoja tullut että olen ottanut pillerin yleensä aamulla, välissä olen muistanut sen vasta päivällä. Seksiä ei voi kehua että olisi kovin usein harrastettu, ehkä 4x tän kierron aikana.
Voi helvetin helvetti.. Mikä tän todennäköisyys oikeasti on?? En tiedä yhtään mitä tehdä. Tai no ei paljon vaihtoehtoja ole, en pystyisi aborttia tekemään :( Ei ollut todellakaan suunnitelmissa tämä, puhetta oli että ehkä joskus toinen, ehkä joskus tyyliin viiden vuoden päästä. Juuri viikko sitten mietin että miten jotkut monen lapsen äidit selviytyy, kun tuntuu että yhdenkin kanssa on välillä hommat ihan solmussa.
Miten me selvitään.. Ei musta ole tähän.. Miksi helvetissä näin piti käydä?? Ei tää oo ihan todellista.. Ja miten voin edes jatkaa tätä raskautta, esikoinen tuli sektiolla ja silloin sanottiin että raskauksien välissä pitäisi pitää ainakin vuosi toipumisaikaa.. Ja nyt siitä on vasta puolivuotta.. :(((( Mikä tilanne!!!:(
Kommentit (42)
Et ole sanonut siihen vielä mitään. Onko raskaus sinulle vaarallinen?
ja onnea Ap, siis oikeesti! Olen itse saanut kahteen kertaan lapset joiden ikäeroa molemmilla kerroilla 1 v 5 kk, ja hyvin meni. Joten minkä ihmeen takia täällä tuollaisia kyselet??
Olen niin sekaisin ajatusteni kanssa, en ollut edes miettinyt että tälläistä tapahtuisi. Oli pakko purkaa jonnekin, ja nyt kyllä myös ihmetyttää kuinka moni täälläkin on kertonu juuri yasmineiden pettäneen. No, kaksi lasta oli tarkoitus olla maximi, tiedämpä etten ainakaan yasmineihin enää palaa.
Sinänsä kaikki on hyvin, mies on hyvä isä ja isovanhemmat täysillä mukana, samaten siskoni joka on esikoisemme kummi.Suurimmat huolenaiheet ovat varmaan se oma jaksaminen kahden pienen kanssa, rahatilanne ja se että olen ehkä pelästynyt tätä yllättänyttä tilannetta..
-ap
yleensä sektion jälkeen suositellaan vähän taukoa seuraavaan raskauteen, jotta kohtu ehtii parantua. Mikä tossa on niin epäselvää?
- Ei ap.
Et ole sanonut siihen vielä mitään. Onko raskaus sinulle vaarallinen?