Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta sydäriä pitää tulla, että karppaus kielletään?

Vierailija
10.03.2012 |

Mä veikkaan neljää. Yksi todistettava on jo plakkarissa, joten kestänee vielä hetken, ennenkuin saadaan puuttuvat 3 kasaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tupakka ja alkoholi kielletty? Entä autolla ajo? Listaa vois jatkaa loputtomiin.

Vierailija
2/6 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ruokavaliota voida KIELTÄÄ (jollei se ole lainvastainen).

Jokaisella on oikeus syödä mitä haluaa.

Samalla tavalla voitaisiin kysyä, että montako sydäriä pitää tulla, jotta liikkumattomuus kielletään...

Jotain tolkkua ap.

-ei-karppaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei ole mikään Pohjois-Korea, jossa joku voisi määrätä vapaan kansalaisen ruokavaliosta. Vastaus on siis ei ikinä.

Karppaus jakaa jo nyt asiantuntijoiden mielipiteen, osa puolesta osa vastaan. Itse olen kyseistä ruokavaliota kokeillut ja päädyin pillit soiden sairaalaan, joten en tosiaankaan suosittele.

Vierailija
4/6 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekös tuo jos vähän paikat prakaa

Vierailija
5/6 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pizzansyönti? Jäätelö? Lihominen yleensä? Laiskuus ja liikkumattomuus? Hissin käyttö? Kaikkiko meinaat lailla kieltää? Karpatakin voi monella tavalla ja myös sydänterveellisesti. Se pelkkä pekonin ja kananmunan syöminen tai älytön voin ja kerman kulutus ei ole karppaamista vaikka asia tuntemattomat (ja valitettavasti myös monet asiaan perehtymättömät peruskarppaajat) näin luulevatkin.

Vierailija
6/6 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kieltää suoraan ne sydänkohtaukset *tirsk*