Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan täydellisen miehen

Vierailija
22.07.2025 |

Kaksi suhdetta jo kokeneena olen ymmärtänyt sen, että jos haluaa parisuhteen toimivan niin kumppanin valinnassa ei voi tehdä kompromisseja. Näistä ominaisuuksista en jousta enää miehessä:

1) Komea ulkonäkö

2) Hyvä kroppa

3) Iso penis

4) Tarpeeksi hyvin toimeentuleva

Tiedän, että nämä ovat aika pinnallisia asioita, mutta en voi sille mitään, että en koe miestä viehättävänä ja haluttavana, jos jokin näistä puuttuu. Tietysti jos mies on kusipää, niin en sellaistakaan katsele, mutta paljon paremmin pystyn joustamaan huonoissa tavoissa kuin yllä mainituissa. Rikaskaan ei tarvitse olla, mutta täysin persaukisena on vaikeaa tehdä yhdessä asioita. Seksin kannalta on taas tärkeää, että kolme ensimmäistä on myös kunnossa, vaikkakin komeasta ulkonäöstä ja hyvästä kropasta voi joustaa jonkin verran, kunhan mies miellyttää muuten silmää ja on maskuliininen. Ei siis tarvitse olla mikään Brad Pitt, mutta sen ainakin varmaksi tiedän, että haluan miehen omistavan ison peniksen, sillä tiedän, miltä seksi tuntuu ison peniksen kanssa, ja pienen kanssa en saa samanlaista tyydytystä.

Vihaan nykypäivänä sitä, kun sanotaan, että pitäisi rimaa laskea, jos haluaa itselleen kumppanin, mutta mitä järkeä on olla suhteessa, jossa ei tunne vetovoimaa toista kohtaan? Valitettavasti tavallinen mies (ainakaan suomalainen) ei pysty usein tarjoamaan pöytään oikein mitään, jolla nainen kiinnostuisi. Korostan vielä, että ainakaan minua ei tarvitse mitenkään hemmotella, vaan minulle riittää, että mies seksuaalisesti viehättävä, ja tässä monella suomalaisella miehellä olisi parantamisen varaa. Ei ihme, että syntyvyyskin on laskussa, kun suomalaiset miehet eivät panosta ulkonäköönsä ja hyvinvointiinsa. Ulkomailla asiat olisivat varmasti toisin, mutta ainakaan toistaiseksi en ole muuttamassa miehen perään minnekään, vaan viihdyn hyvin sinkkunakin. Niinhän sitä sanotaan, että hyvää kannattaa odottaa.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan pinnallinen lista. Ilmeisesti henkisellä puolella voi sitten puolestasi olla ihan tuulitunneli?

Vierailija
2/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä miehiä on mutta harvoin ovat parisuhdeainesta vaan ennemminkin lentävät kukasta kukkaan. Itsekin haaveilen "täydellisestä" miehestä mutta kyllähän tämä elämä tässä muutenkin menee ihan joutuisasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosiaan pinnallinen lista. Ilmeisesti henkisellä puolella voi sitten puolestasi olla ihan tuulitunneli?

Niin kuin tuossa totesinkin, niin kusipäistä miestä en katselisi, mutta mulle luonteen ei tarvitse olla täydellinen niin, että miehen tarvitsisi huomioida minua koko aikaa tai jos asuttaisiin yhdessä niin hoitaa kotitöitä jne. Tärkeintä on, että seksi toimii, sillä siitä syntyy parisuhteen kipinä.

Ap

Vierailija
4/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin tuossa totesinkin, niin kusipäistä miestä en katselisi, mutta mulle luonteen ei tarvitse olla täydellinen niin, että miehen tarvitsisi huomioida minua koko aikaa tai jos asuttaisiin yhdessä niin hoitaa kotitöitä jne. Tärkeintä on, että seksi toimii, sillä siitä syntyy parisuhteen kipinä.

Ap

Voisi kuvitella, että toimivimmassa seksissä toimii ennen kaikkea henkinen yhteys.

Vierailija
5/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus kertoo hyvin kuin paskoja naiset ovat. Ei ihme ettei hyviä naisia löydä

Vierailija
6/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämä yksineläjänä taitaa kutsua sinua.

Vierailija
7/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voisi kuvitella, että toimivimmassa seksissä toimii ennen kaikkea henkinen yhteys.

Totta kai ja se henkinen yhteys syntyy samalla siitä seksuaalisesta vetovoimasta.

Ap

Vierailija
8/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sitten niin. Yhdenkään miehen kanssa en enää ryhdy suhteeseen, jos se ei mulle riitä.

Ap

Vierailija
9/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun täydellisen miehen kriteerit, joista en jousta:

1) Puhe- ja tunnetaitoinen

2) Avokätinen (En tarkoita sitä, että mies maksaa kaiken tai ostelee minulle kalliita juttuja, vaan sitä toista ääripäätä, sairaan pihiä miestä en enää katsele)

3) Ystävällinen/sosiaalinen ja avoin (pitää olla myös taitoa asettua toisen saappaisiin eikä ajatella kaikkea omasta vinkkelistään)

4) Priorisoi minut ykköseksi (tällä tarkoitan esimerkiksi sitä, että ei suvaitse edes perheen jäsentensä sanoa pahaa sanaa minusta, ja vaatii kohtelemaan kunnioittavasti tai ei tarvitse hänenkään kanssa olla missään tekemisissä. Vain omat lapset menevät edelle, mutta heiltäkin odotetaan kunnioittavaa käytöstä, jota myös itsekin muille annan - ei siis mitään tossua, joka katsoo vaan vierestä kun minua loukataan. Never ever again)

Vierailija
10/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallinen lista tai ei, ei tietenkään ole järkeä käydä suhteeseen ihmisen kanssa joka ei viehätä riittävästi syystä tai toisesta. Eikä kukaan toinen voi sanoa millä kriteereillä sinun pitäisi suhteeseen lähteä tai olla lähtemättä.

Jos nyt tällä hetkellä huomaan oman listan olevan kovin ehdoton ja pinnallinen, niin eipä siitä haittaakaa varmaan ole jos sitä hieman miettii, että mistä moiset vaatimukset tulevat ja onkohan mahdollista hieman niitä muuttaa ajan kuluessa. Itsehän siitä saattaa kärsiä jos omat vaatimukset ovat kovin pinnallisia ja/tai ehdottomia.

Vierailija
11/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan kyllä vanhemmalla iällä tapattaa itseni syrjäiseen suonsilmäkkeeseen. Nyt nautin!

Vierailija
12/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2) Avokätinen (En tarkoita sitä, että mies maksaa kaiken tai ostelee minulle kalliita juttuja, vaan sitä toista ääripäätä, sairaan pihiä miestä en enää katsele)

3) Ystävällinen/sosiaalinen ja avoin (pitää olla myös taitoa asettua toisen saappaisiin eikä ajatella kaikkea omasta vinkkelistään)

4) Priorisoi minut ykköseksi (tällä tarkoitan esimerkiksi sitä, että ei suvaitse edes perheen jäsentensä sanoa pahaa sanaa minusta, ja vaatii kohtelemaan kunnioittavasti tai ei tarvitse hänenkään kanssa olla missään tekemisissä. Vain omat lapset menevät edelle, mutta heiltäkin odotetaan kunnioittavaa käytöstä, jota myös itsekin muille annan - ei siis mitään tossua, joka katsoo vaan vierestä kun minua loukataan. Never ever again)

Mutta jos ollaan ihan rehellisiä, niin kelpaisiko sinulle oikeasti tällainen mies, joka olisi ruma, läski, pienimunainen ja köyhä?

Ap

Vierailija
13/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mun mies on tollanen ;)

Vierailija
14/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ja järkeenkäypä lista! Toivottavasti löytyy ja kehittyy molemminpuolinen kiinnostus. Noilla ominaisuuksilla toki mies pääsee valitsemaan parhaat päältä ja joka ilta on kymmenen uutta tarjolla. Joten mustasukkaisella luonteella voi olla vahtimisen paikka.

Vierailija
15/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos ollaan ihan r

Tää on miehen tekemä aloitus. Rehellisesti? Ei.

Vierailija
16/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on täydellinen vain kuolleena, rikkaana, ei avioehtoa. Kunhan et joudu hoitaa.

Vierailija
17/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä ja järkeenkäypä lista! Toivottavasti löytyy ja kehittyy molemminpuolinen kiinnostus. Noilla ominaisuuksilla toki mies pääsee valitsemaan parhaat päältä ja joka ilta on kymmenen uutta tarjolla. Joten mustasukkaisella luonteella voi olla vahtimisen paikka.

Minkä takia täällä ei kyetä näkemään metsää puilta? Totta kai Sen Oikean täytyy vastata hakemaa. Oikea ei välttämättä ole rikas, vaan juuri sinulle sopiva.

Vierailija
18/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nämä kriteerilistat ovat vähän outoja. Itsellä homma on aina mennyt näin:

Tapaan ihmisen ja pystyn 10 sekunnin sisällä sanomaan, että viehättääkö hän minua fyysisesti vai ei. Jos ei viehätä, niin siihen ei ole tähän mennessä mikään auttanut, ei paremmin tutustuminen eikä toisen paljastuminen ihanaksi/mahtavaksi persoonallisuudeltaan. 

Sitten se kaikki muu (persoona, arvot, tavat, vuorovaikutus, seksi jne.) tulee esiin ajan kanssa kun yhdessä tehdään riittävästi eri asioita. Ei siinä ole koskaan itse tarvinnut mitenkään sanoittaa toisen ominaisuuksia tai käydä mitään sisäistä rationaalista dialogia, että onko tämä hyvä vai ei tietääkseen haluaako toisen kanssa olla vai ei.

Vierailija
19/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti.

Vierailija
20/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta 4) paljasti, että olet narsisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi