Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä mokaan aina työhaastattelussa?

Vierailija
10.03.2012 |

Kun kysytään työtehtäviä, luettelen jotain toisarvoisia hommia vaikka teen vaativiakin tehtäviä. Samoin hyviä puolia en meinaa muistaa millään. Ja kun kysytään työssäni käyttämien ohjelmien nimiä, muisti katoaa....Olen kauhea jännittäjä. Voi kun haastattelun voisi hoitaa sähköpostilla.

Ensi viikolla taas kaksi edessä. Ei ne kumminkaan minua valitse...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on jännittäviä tilanteita, joissa kiinnittää helposti huomiota omiin pieniinkin epäonnistumisiin ja pahimmillaan lannistuu niistä. Oisko tämmönen kliséinen neuvo, että pää pystyyn ja mene niihin sillä asenteella, että osaat ja oot hyvä siihen hommaan. Turha etukäteen on ajatella, ettet pääse kuitenkaan. Se asenne näkyy ja tekee susta surkean piipittäjän. Itsevarmuutta peliin!

Ota haastatteluun mukaan muistilappu tai CV, jossa on lueteltu tärkeimmät edelliset työpaikkasi ja osaamisesi. siitä voit sitten vilkuilla, jos et muista. Älä kuitenkaan ole koko ajan nokka kiinni lapussa ja katoa lapun taakse, vaan käytä sitä vain totaalisen black outin iskiessä.

Vierailija
2/2 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimi sellainen, että mietin etukäteen mahdolliset kysymykset ja kirjoitin niihin vastaukset. Sitten opettelin kirjoittamani vastaukset ulkoa ja työhaastattelussa ne tulivatkin oikein sujuvasti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä