Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä joku laatikko tms takkapuita varten, vai kori

Vierailija
10.03.2012 |

Itse ole miettinyt että on aika hankala jos on joku laatikko tms, koska eihän sillä voi kantaa puita sisälle. Joka tapauksessa tarvitaan kori, jolla ne kannetaan. Turhaa vatvomista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tukevaa nylonkangasta tms. Ostettu markkinoilta.

Ovat minusta parempia kuin puunkantokorit tms, kun roskat jää kassiin eikä karise matkalla. Kauniita eivät toki ole :)

Vierailija
2/7 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan jonkun laatikonkin hommata, kantaa vaan ne puut korilla sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siitä vähän roskaa voi sisälle tippua, mutta so what, harja on olemassa.

Vierailija
4/7 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajatellut, etta tama on avoin kyselypalsta ja niin sitten itsekin kerran kysyin. Yhden ainoan kysymyksen. En ole vielakaan saanut vastausta ja vielakin odotan ja valilla kurkkaan sita ketjua tai muita.

Kori on laatikkoa kauniimpi puille.

Vierailija
5/7 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin säilytetään puunkantotelineessä puut, sitten kun ne loppuu haetaan uusia. Lämmitetään takkaa vain harvoin, ehkä kerran kuukaudessa. En tykkää, että puut ovat koko ajan esillä.

Vierailija
6/7 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä haetaan puut ja siinä pidetään takan vieressä.

Vierailija
7/7 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaaksi vaihtoehdoksi osoittautui IKEAn kassi :). Kestää niin paljon puita kuin itse vain jaksaa kantaa, ei varise roskia lattialle ja menee pieneen tilaan kun ei tarvitse. Siitä sitten lataamme puita sisällä laatikkoon ja puunkantoteliseen (joka osoittautui kantamiseen ihan surkeaksi, mutta toisaalta näyttää nätiltä ;).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi