Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen veri tms raskauskokeeseen?

Vierailija
14.02.2012 |

Soitan neuvolaan vai? Eikö ne käske ostamaan itse testiä apteekista vai miten olette saaneet lähetteen verikokeeseen? Onko se luotettavampi kun virtsasta tehtynä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varaamalla ajan lääkärille. Lääkäriaikaa tosin et saa jos kyseessä on vaan normaalin raskauden tarkistus. Eli hopihopi sitä testiä ihan itse ostamaan. Veritesti tehdään van jos syytä epäillä esim että km ei olekaan ollut täydellinen tms.

Vierailija
2/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tkevät neuvolassa ilmaiseksi raskaustestin pissanäytteestä ja tulos on selvä heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 2 testiä viime viikolla nega. Mietin vaan jos ei vielä jotenki näy noilla testeilöä kun luin jostain et verikokeessa sais tarkasn raskaushormooni arvon. Menkat myöhäs nyt 10 päivää ja alavatsaa vihloo, huono olo ja väsyttää.

Vierailija
4/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 2 testiä viime viikolla nega. Mietin vaan jos ei vielä jotenki näy noilla testeilöä kun luin jostain et verikokeessa sais tarkasn raskaushormooni arvon. Menkat myöhäs nyt 10 päivää ja alavatsaa vihloo, huono olo ja väsyttää.

näkyy ihan tavis testissäkin, ei siihen mitään verikokeita kyllä määrätä.

Vierailija
5/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mikään verikoe auta. Odottelet nyt vaan, niin kyllä ne menkat sieltä alkaa. Jos oisit raskaana, niin näkyisi se ihan tavallisessa virtsasta tehtävässä testissä nyt jo. Kärsivällisyyttä, hyvä ihminen.

Vierailija
6/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vasta 10 päivää pos.testin menkkojen jälkeen!

Vierailija
7/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sitten jotkut käyvät varmistamassa haamujaan jne negojaan labrassa. Täälläkin moni kertonut tekevän niin.

Vierailija
8/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sitten jotkut käyvät varmistamassa haamujaan jne negojaan labrassa. Täälläkin moni kertonut tekevän niin.

Vierailija
9/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin testi on ihan riittävän luotettava. samanlaisen kusitestin ne siellä tk:ssakin tekee jos on joku syy. Verikoetta tarvitaan VAIN jos kusitesti on epäselvä tai epäillään, että keskenmeno on jäänyt kesken. (=seurataan hcg-tason laskemista normaaliksi)

Vierailija
10/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoja? No miksi pitäisi tuhlata omia rahoja jos koko ajan epäselvää kun kerta neuvolapalvelut on ilmaisia. Meillä ainakin neuvolantäti itse ehdotti että tule tänne hän tekee testin kun itsellä oli vain haamuja ja ei vahvustunut ja testejä tin hulluna. Ja kummasti oli neuvolan testi vshva positiivinen.

Eiköhä neuvolas käyminen koko raskausajan tuhlaa enempi yhteiskunnan rahoja kun yksi testi jonka tukku hinta on 20 senttiä!

Vierailija
11/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuhruttaa ja kysyin neuvolasta, saisinko lähetteen verikokeeseen, nouseeko hcg-arvo. En saanut, ei auta kuin kärvistellä ja odotella, tuleeko keskenmeno vai onko tää jotain vaaratonta tuhrua.

En siis tiedä millä verukkeilla ihmiset pääsee verikokeeseen.

Edellisen keskenmenon jälkeen kävin labrassa antamassa kaksi pissanäytettyä, nuokin raskaustestit tehtiin siis pissasta, ei verikokeena

Vierailija
12/12 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sitten riippuu neuvolastakin. Kerran kun olin lääkärillä js en ollut raskaana tiesin sen varmaksi no ehdotti verikokeilla tetsiä vaikka sanoin että ei ole mahd että olen raskaana. Halusi varmistaa kuitenkin ja tuhlasi ihan turhaa niitä teiän rahoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan