Parhaat Voice of Finlandissa?
Mä en enää pysty laittaan ees parhausjärjestykseen, järkyn hyviä laulajia!
Kommentit (26)
hän saa minut kertakaikkisen hyvälle tuulelle. Toivottavasti ura nyt aukeaa, vaikka tuskin hän koko kisaa voittaa.
laulaja on Saara, mutta noista neljästä jatkoon päässeestä on kyllä vaikea valita suosikki. Tähkän joukkueeseen en olisi päästänyt Amandaa... en myöskään tykännyt Antin enkä Sannan biisivalinnoista.
eniten sykähdyttivät Amanda ja Kim, vaikka olin luullut, että parhaimmat löytyvät Michaelin tiimistä.
Oonko ainoa joka on pettynyt tähän ekaan livejaksoon? Mulla oli telkkarissa äänet kovalla, mutta silti tuntui että laulajista ei oikein lähtenyt tarpeeksi ääntä. Tuppasi laulu hukkumaan taustoihin välillä. :( Muutenkaan ei ollut yhtään sellaista esitystä joka olisi saanut kylmät väreet aikaan.
Eniten jotain tuntemuksia sai aikaan Sanna Säntti.
Tuntui, että koko ajan piti säätää volyymiä, eikä siltikään kuulostaneet yhtä hyviltä kuin kaksintaisteluissa.
kuuntelin tämäntyyppisen ohjelman perjantai-iltana. Aluksi yritin kuunnella netin kautta, mutta äänenlaatu oli niin kertakaikkisen ala-arvoinen, että siirryin ripeästi olkkariin television äärelle. Harmillista, kun tietokone on stereoissa kiinni ja telkku taas on sellainen vanhahko loota, josta ei laadukasta ääntä tule. Ihmetyttää, miksi netin kautta lähetettiin niin huonolla äänenlaadulla, mutta kaipa se siitä joskus korjaantuu.
Kim Koskinen kuulosti hyvältä, kuten myös Mikko Herranen ja se pois pudonnut Krista Siegfrids. Huonoja siellä ei ollutkaan. Onneksi ei tarvitse olla tuomarina.
Jep, Mikolla oli hyvä meininki. Kim oli yllättäjä. Tonissa jotain symppistä. Kimmo jäi tasostaan, mutta onneks jatkossa. Saara aina hyvä, mutta niin kliininen. Kristalla yliyritystä. Valeria oli floppi. Seljan oisin päästänyt jatkoon, Amandaa en!