Munasinko mä taas :( sammakoita loikkii oikein mun suusta..
Tuttavani sai kaksoset, tytön ja pojan. No, mä tietty onnittelemaan ja kysyin että ovatko he identtiset kaksoset?
Hieman pitkään katsoi tuttava ja sanoi että " ee-eei.."
Kotona vasta mietin, että voivatko edes olla tyttö ja poika vauva identtiset kaksoset?
Sanokaa te.. :(
Kommentit (50)
olisiko aika konsultoida psykiatria?
minultakin on kysytty tuota lukemattomat kerrat. Aluksi huvitti, mutta myöhemmin tajusin, että ihmiset eivät vaan ole tulleet ajatelleksi mitä identtinen merkitsee. Paras oli kun esimieheni, jolla terveydenhuoltoalan koulutus kysyi kaksosteni identtisyydestä :) Ja oli kyllä tosi nolo, kun tajusi mokansa. Mutta ihan turhaa tuota on nolostella, moni muukin kysyy samaa.
On vain teoreettista, että eri sukupuolta olevat kaksoset olisivat identtiset. Silloin he olisivat androgyynejä, eikä tällaista tapahdu käytännössä koskaan.
AP:n tilanne nyt oli se, että hän tiesi ystävällään olevan pojan ja tytön. Hän todennäköisesti tapitti vielä omin silmin kahta eri näköistä lasta, se tekee kysymyksestä tosi nolon.
Voisivat olla eri sukupuolta, XO ei turner tyttö ja normaali XY poika.
On vain teoreettista, että eri sukupuolta olevat kaksoset olisivat identtiset. Silloin he olisivat androgyynejä, eikä tällaista tapahdu käytännössä koskaan.
AP:n tilanne nyt oli se, että hän tiesi ystävällään olevan pojan ja tytön. Hän todennäköisesti tapitti vielä omin silmin kahta eri näköistä lasta, se tekee kysymyksestä tosi nolon.
Se että paskoisi kännissä housuihinsa tota kysyessään tekisi siitä tosi nolon.
Täytyy olla aika rajaittunut, yksilö, jos se, että joku käyttää identtinen kaksonen -ilmausta tällasessa tilanteessa on "tosi" noloa. Jessus
Oletko mies vai mikä on ongelmasi
Ihmisillä on vieläkin aivan uskomattomia olettamuksia liittyen identtisiin kaksosiin. Identtisillä kaksosilla on sama perimä, mutta sen jälkeen kun he jakautuvat, niin vaikka mitä eroja voi tulla jo kohdussa. Usein identtisillä kaksosilla on erilaiset olot kasvaa kohdussa. Noin 70 % identtisistä kaksosista jakaa saman istukan ja usein ravinto ei jakaudu tasaisesti, usein identtiset kaksosten asento ja tila kohdussa ei jakaudu tasaisesti.
Usein identtisillä on eroja mm. päänmuodossa, toisella voi olla pyöreämpi pää ja toisella suipompi ja pidempi.
Identtisille voi syntyä TTTS, jossa toinen saa enemmän verta ja ravintoa kuin toinen.
Ja vaikka identtisillä olisikin edes melko samanlaiset olosuhteet kohdussa, niin harvoin identtiset ovat täysin samannäköisiä. Useimmat identtiset kaksoset erottaa helposti toisistaan, kun katsoo useamman kuin kaksi kertaa.
ja identtiset kaksoset voivat harvoin olla myös eri sukupuolta.
http://multiples.about.com/od/funfacts/a/boygirlident.htm
EI TOSIAAN VOI OLLA! Miten kaksi eri sukupuolta olevaa aivan erinäköistä ihmistä voi sun mielestä olla identtiset eli aivan samannäköiset ja kaikella tavalla geneettisesti kopiot?
Millaiset ihmiset voivat erehtyä tässä asiassa? Jotenkin vammaiset vai?
esitti kaverilleni eräs erittäin korkeasti koulutettu henkilö, joten ei noita välttämättä muista vaikka olisi tohtoriksi väitellyt.
puolet av-mammoista syo kaikenmaailman pillereita masennukseen ja ahdistukseen kun tuollaista pikkujuttua pitaa vatvoa.
Ethan sina ap kysymystasi missaan virallisella eduskunnan kyselytunnilla tv-kameroiden edessa esittanyt! Normaalit ihmiset paastaa valilla suustaan jotain vahan holmoa tai outoa, sille ehka naurahdetaan, ja koko juttu on viidessa minuutissa unohdettu! Ei tosiaan ollut kyse sellaisesta 'mokasta' jota pitaa viela mummonakin muistella.
ketju osoittaa mikä pätemisen tarve ihmisillä on!
Ei tuo kysymys mikään nolo ole.
Mutta nämä jotka teilaavat ap:n dorkaksi ynnä muuksi, osoittavat kyllä oman pätemisen tarpeensa. Ei voi kun ihmetellä, millaisia nämä ihmiset oikeasti ovat, ovatko yhtä "haukkuvaisia" oikeassakin elämässä?
Minä Minä Minä...