Onko taustojasi koskaan selvitetty Supon toimesta?
Kommentit (19)
silloin kun aloitin työt ministeriössä.
tsekannut...ennen miehen pidätystä...
On, edelliseen työpaikkaan Supon turvallisuusselvitys oli ehdoton edellytys.
On, edelliseen työpaikkaan Supon turvallisuusselvitys oli ehdoton edellytys.
jossa paikalla myös istuva presidentti. PM
ainakin 2 kertaa eri työpaikkoihin mennessäni.
Ihan normia.
Supotuksen lisäksi on tehty turvallisuusselvityskin.
toisiin paikkoihin suppea tai laaja selvitys on ihan ehdoton. Ja hyvä niin.
Luultavasti, olen pari kertaa ollut samassa tilaisuudessa töissä, jossa paikalla myös istuva presidentti. PM
Siellä on kuulema ihmisiä, jotka eivät ole missään asemassa tässä yhteiskunnassa. Mä sopisin sinne.
Luultavasti, olen pari kertaa ollut samassa tilaisuudessa töissä, jossa paikalla myös istuva presidentti. PM
Keitä on töissä silloin, kun pressa on paikalla. Että kai se lupa niinku myönnettiin samalla kun työnantaja asiasta kertoi. PM
Pitää kyllä itse allekirjoittaa se pyyntö. Ei sitä tehdä tietämättä. IT-alalla ne on yleisiä, musta on tehty monta kertaa. Siinä suppeassa käydään poliisin rekisterit läpi, laajemmassa tutkitaan vähän muutakin.
Ainakin sanoivat, että selvitys lähtee Suomeen poliisille. Ja vikassa haastattelussa muistan virkailijan edessä kansion, jonka päällä luki "FBI jotain ja mun sukunimi"..
Se on todennäköisesti tuhottu. Siellä on vihjailtu olevan mm. Paavo Lipponen ja Halonen yms. stallareita. Todennäköisesti osuvat oikeaan. Muutenkin historian opetus aika vääristynyt, voittajien sanelema historia 1900-luvulta. Näin on
jos on vähänkin tekemisissä pankki, vakuutus ja tiettyjen viranomaistahojen kanssa.
mutta jos en väärin muista niin sen teki Pääesikunta.
Ja tietojärjestelmistä oli kyse.
Tero
Kävin lentokentällä henkilökunnan mukana tiloissa, joihin ei tavallisesti päästetä.