Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei jumankeuta! Hiukset harmaantuvat :(

Vierailija
09.03.2012 |

Ikää 39v ja harmaita hiuksia alkanut pukata oikein vimmalla viime aikoina. Juuri tänään istuin kampaamossa ja huomasin siinä päivänvalossa monta töröttävää, harmaata karvaa päässä. Hiukseni ovat melko tummat. Värjännyt en ole muutamaan kuukauteen, ehkä taas pitäisi. Muita kohtalontovereita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta harmaata alkoi tulla jo muutama vuosi sitten.

mä en jaksa värjätä näitä, joten huijaan vähän tummentavalla "hoitosprayllä". ihan itse tehdyllä.

eli keidän pari kupillista vettä, lisään siihen nipun salviaa (löytyy ihan kaupan yrttitiskiltä) tai vaihtoehtoisesti pari ruokalusikallista kuivattua salviaa ja ripauksen suolaa. annan kiehua puolisen tuntia (kannattaa tarkistaa, ettei vesi haihdu kokonaan pois, sitä voi lisätä välillä), jäähdytän sen ja laitan suihkepulloon. suolan avulla se säilyy hyvin.

tätä suihkutan hiuksiini päivittäin ja ne vähät harmaat peittyvät. sitten kun niitä on enemmän, tämä ei ole järkevä keino, koska tuota väriä tarvittaisiin niin paljon, mutta muutamaan haiveneen suihkuttelu riittää (tää siis jätetään hiuksiin).

Vierailija
2/9 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä harmaiden tulo on superia. Äitini värjää myös harmaat, mutta hyvänen aika ne harmaat on ihanat kun väriaine haalistuu.

Minkä vuoksi ne harmaat on niin kammotus teille? En ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja must näyttää tosi hienolta kun mun tummissa hiuksissa on hopeakimalletta =D

Vierailija
4/9 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että sain harmaita hiuksia ohimolle stressin takia vähän yli 40-vuotiaana. Nyt se stressi on helpottanut ja odotan, että kasvaa taas tummia hiuksia.

Vierailija
5/9 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa nähdä, millä vauhdilla alkaa koko pää harmaantua, vielä ei paria yksittäistä näe...mulla on keskiruskeat hiukset ja raitoja tykkään käyttää. Onneksi on hiusta vaikka muille jakaa ja tää pehko on muutenkin enemmän ja vähemmän kiharaa, joten harmaat siellä,täällä eivät varmaan vielä pitkiin aikoihin haittaa.

Vierailija
6/9 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun mielestä harmaiden tulo on superia. Äitini värjää myös harmaat, mutta hyvänen aika ne harmaat on ihanat kun väriaine haalistuu.

Minkä vuoksi ne harmaat on niin kammotus teille? En ymmärrä."

En minäkään iässä 28 ymmärtänyt. Olin myös sitä mieltä, että rypyt kuuluvat elämään ja ikä saa näkyä ja totta kai vanhetaan kauniisti. En vain tiennyt, että jo parin vuoden päästä.

Vierailija
7/9 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuksen bongannut. Nyt ikää 34 ja harmaita tuolla tyvikasvussa niin paljon, että pakko on värjätä neljän viikon välein. Minä en oikein osaa arvostaa harmaita hiuksia vielä tässä iässä, mutta minkäs sitä perintötekijöilleen mahtaa. Onneksi on hiusvärit keksitty!

Vierailija
8/9 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

37-vuotiaana. Nyt ole reilusti päälle 40 ja harmaita on, mutta ei niinkään päällimmäisissä hiuksissa vaan ne pilkottaa raidallisina. Odotan, että koko pää on harmaa, sillä minusta pitkät harmaat hiukset on ihanat.

Vierailija
9/9 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 39v ja harmaita hiuksia alkanut pukata oikein vimmalla viime aikoina. Juuri tänään istuin kampaamossa ja huomasin siinä päivänvalossa monta töröttävää, harmaata karvaa päässä. Hiukseni ovat melko tummat. Värjännyt en ole muutamaan kuukauteen, ehkä taas pitäisi. Muita kohtalontovereita?

Minulla on ikää myös 39 ja niitä harmaita on alkanut hiipimään minunkin tummanruskeisiin hiuksiini. Niitä on tosin vielä niin satunnaisesti että olen vain nyppäisyt ne pinseteillä pois. Kai sitä täytyy alkaa taas siihen värjäysrumbaan kun en todellakaan halua vielä alle nelikymppisenä näyttää harmaalta!