Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kusipää luulee, että kakaroiden elatusmaksuista sopiminen on läpihuutojuttu.

Vierailija
09.03.2012 |

Siinähän luulee, mulla on kotivakuutus, joka korvaa oikeuskuluni jos haen muutosta käräjäoikeuden vahvistamiin elatusmaksuihin.

Ja ensimmäisen oikeuskäsittelyn oikeuskulut annan mennä ulosottoon, tuloni ovat niin pienet, ettei mitään saada koskaan perittyä takaisin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeus on just tehnyt päätöksen elatusmaksuista, niin ei kai se niitä muuta jos ei olosuhteet ole muuttuneet vaikka sulla olis millanen kotivakuutus hyvänsä.

Vierailija
2/13 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pelkoa että lähivanhemmaksi joutuisin, mutta tykkään riidellä asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suostu elatusmaksurästejä kerryttämään tuloista, joita mulla ei edes ole.

Vierailija
4/13 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saitko jo yksiön kalliosta?

Vierailija
5/13 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on kerran niin pienet tulot, ettei voi mitään ulosottaa, niin et sä silloin maksamaankaan joudu.

Aikanaan mä vastaavassa tilanteessa hoidin itse sopparin laskettamiset, kun ei meidän "kusipää" näitä juttuja tajua. Sillekin oli joku onnistunut neuvomaan että oikeudesta pitäisi hakea elarit jne., mulla oli kuitenkin nollasopimus ollut jo aiemminkin..

Mutta lasten etuhan se on saada ne elarit, ja mun tuloillani ne tosiaan tulee kelalta.

Ja muistaakseni takautuvasti niitä ei saa, joten jokainen kuukausihan on lapsilta pois.

Vierailija
6/13 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla perse punottaa lopussa, kun Kp ratsastaa jälleen heinänkorsi suunpielessä vittumainen hymy huulillaan (voittajan hymy).

Sä rakastat Kp:tä edelleen etkä voi päästää irti siitä. Te tulette olemaan yhdessä aina ja ikuisesti.

Vierailija
7/13 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitakin kymmejä maksettavaa ja sopparin muuttaminen on todella vaikeeta jos vuoden päästä tuloni ovatkin niin pienet ettei mitään tarvitsisi maksaa.

Ennakointi, ennakointi.

En ala maksamaan tyhjää tuloista, joita ei ole.

Vierailija
8/13 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, jos lapset todella joutuvat kasvamaan sinun kanssasi.

Miehesi on onnenpekka kun pääsi sinusta eroon :D.

Nice life!!

Vierailija
9/13 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattais ehkä kuitenkin tarkistaa, että kattaako se kotivakuutuksen oikeusturvavakuutus tällaiset caset. Usein nimittäin huoltajuus- ja sen sellaiset kiistat rajattu vakuutuksen ulkopuolelle.

Että voipi jäädä luu käteen.

Vierailija
10/13 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että sopparin muuttaminen on vaikeaa? Joku täällä vai? No eihän niitä aikoja oulussa aina heti löydy, mutta esim niin kauan kun kuntoutustukesi on määräaikainen, joudut pakostakin tekemään aina uuden sopimuksen.

Ja tuo kelan raja ei varmaan ole sama kuin mitä lastenvalvoja laskee. Mutta sitähän ei tiedä, ennen kuin käy laskettamassa.

t. skitsomamma

Vierailija
11/13 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan siirrettyä vastuun kakaroista kusipäälle kokonaan ja mikä parasta en enää ole sen kanssa edes seurustelumielessä.

Kohta on aikaa itselle ja vapaus keskittyä vaikka homoeroottiseen suhteeseen jonkun hemaisevan naisen kanssa.

Mut ihan periaatteesta haluan riidellä tästä.

Ja kotivakuutuksesta olen kysynyt, että ekaa riitaa eivät käräjillä korvaa, mutta muutoksenhaun korvaavat kerran kolmessa vuodessa.

Omia oikeuskulujani korvaavat 8000€:hen asti.

Oli tulorajat mitkä tahansa mä haluun riidellä kusipään kanssa ihan virallisestikin, se on kivaa.

Vierailija
12/13 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän luulee, mulla on kotivakuutus, joka korvaa oikeuskuluni jos haen muutosta käräjäoikeuden vahvistamiin elatusmaksuihin.

Tarkistapa varmuuden vuoksi oikeusturvavakuutuksesi ehdot, jos raivoltasi pystyt. Monessa niissä on rajattu huoltajuus- jne. kiistat vakuutuksen ulkopuolelle.

Vierailija
13/13 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on niin pienet tulot etteivät saa perittyä edes korkoja ulosottoveloista. Ja elatusvelka vanhenee viidessä vuodessa. että sillai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan