Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arlandan lentokenttää tuntevat--->vauvan kanssa matkustaminen

16.11.2005 |

Olen lentämässä Suomeen yksin 4 kuukauden ikäisen vauvan ja 3-v esikoisen kanssa. Sinänsä lentomatkustaminen ei jännitä, sillä esikoisen kanssa ollaan paljon reissattu ja hän osaa käyttäytyä matkoilla oikein hyvin. Mutta, mutta, sitä tässä vaan pohdin mahtaako Arlandan kentältä löytyä kaukalollisia kärryjä, missä voisi vauvaa kuljettaa kentällä aikaa kuluttaessa. Olen kyllä varautunut vauvan kantamiseen sylissä...Reppuun pakkaan välttämättömät tykötarpeet, joten periaatteessa kädet ovat vapaana pikkumiehen kantamiseen, mutta pahoin pelkään, että jossain vaiheessa myös esikoinen tarvitsee käsiäni, esim. kakkahätä yllättää yleensä silloin kuin ei tarvitsisi. Rintareppu multa löytyy, mutta en ajatellut edes ottaa sitä mukaan, sillä en jaksa kovin pitkiä aikoja pojua siinä kantaa ja rintareppu taas puolestaan vie repusta liian paljon tilaa, jos joudun välillä tunkea sen sinne. Minkälainen tuo kenttä muuten on näin lapsiasiakkaiden kannalta? Itse olen lentänyt vain kerran aikaisemmin Tukholmasta, sillä asumme Norjassa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa lentänyt Tukholmasta ja ongelmana on ollut vaunut.... Kentälle ei saa ottaa omat vaunut, vaikka on pieneen menevät sateenvarjo vaunut. He väittävät että kentällä (chekin-in jälkeen) löytyy vaunuja. Kun tulet tullin läpi et löydä vaunuja. Kysyessäni SAS service centeristä he sanoivat että vaunuja ei ole enää koska monet matkustajat ovat ottaneet ne lentokoneeseen ja sanonneet että ne ovat heidän vaunut....

Vierailija
2/3 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne on tarkoitettu isommalle lapselle. Semmoisia tyyliin matkatavaroiden kuljetustavarten. siinä päällä on istuinosa lapselle. Ovat heti siinä turvatarkastuksen jälkeen (vasemmalla muistaakseni)

Ota ihmeessä rintareppu mukaan, kenttä on suuri joten kantaminen voi käydä raskaaksi.

Muuten kenttä on mielestäni ihan lapsiystävällinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daria sekoilee, kun on uusi täällä. Eli ota mukaan vauvalle turvakaukalo, siihen saat vaikka lentokoneessa laskettua vauvasi, kun tarvit kädet vapaaksi.

Itselläni on rintareppu myös koko ajan mukana ja kuljen se päällä ' viritettynä' vaikka vauva ei olisikin kaukalossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan