Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä joka EI OLE KOSKAAN

Vierailija
09.03.2012 |

tankannut autoa, lämmittänyt taloa, pessyt autoa, leikannut nurmikkoa, pessyt saunaa tai ikkunoita, vienyt mattoja tuulettumaan, haravoinut pihaa

tässä nyt muutama esimerkki, ja tämä esimerkki asuu omakotitalossa jossa siis on piha ja puita yms...

Mies aina hoitanut kaiken tämän.

Nyt onkin naikkonen ihmeissään kun ei ole miestä joka nämä kaikki hoitaa...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naikkoseksi" eli kevytkenkäiseksi, löyhämoraaliseksi naiseksi sillä perusteella, ettei ko. nainen ole tehnyt tietynlaisia taloustöitä? Ainakin minusta av-mamman kielitaju (sivistys?) on silloin aika tavalla hakusessa.

Vierailija
22/37 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rivarissakin yleensä vähän pihaa,mitä joutuu haravoimaan ja vähintäänkin ikkunat,jotka on silloin tällöin pestävä,jos niistä haluaa läpi nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset lentäneet pesästä jo 15 vuotta sitten ja miehen kanssa kaksin elellyt tähän päivään asti...

Tottakai tarjotaan apua sen minkä omilta töiltä pystytään, meillä myös iso omakotitao ja iso piha, pienet lapset ja lisää tulossa, työt ja sun muuta hommat...

Ei sitä itsekään repee joka paikkaan, vaan kun yksinäinen ihminen joka ei käy edes töissä jaksaa valittaa kun on raskasta (kyse on alle 60 vuotiaasta ihmisestä) hoitaa kaikki hommat yksin niin tuntuu jotenkin niin kohtuuttomalta ja kun itse olen häneltä kuullut vuosikaudet että itse olet valintasi tehnyt että ei saa valittaa...

Haloo!!! Itse hän on valintansa tehnyt joten ei saisi valittaa...

Vierailija
24/37 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan mielenkiinnosta, mikä olisi reaktio jos se leskeksi jäänyt olisikin vanha mies? ymmärtäisitkö paremmin sitä jos vanhalla miehellä olisi vaikeuksia esim. pestä pyykkiä tai laittaa ruokaa?

lapset lentäneet pesästä jo 15 vuotta sitten ja miehen kanssa kaksin elellyt tähän päivään asti...

Tottakai tarjotaan apua sen minkä omilta töiltä pystytään, meillä myös iso omakotitao ja iso piha, pienet lapset ja lisää tulossa, työt ja sun muuta hommat...

Ei sitä itsekään repee joka paikkaan, vaan kun yksinäinen ihminen joka ei käy edes töissä jaksaa valittaa kun on raskasta (kyse on alle 60 vuotiaasta ihmisestä) hoitaa kaikki hommat yksin niin tuntuu jotenkin niin kohtuuttomalta ja kun itse olen häneltä kuullut vuosikaudet että itse olet valintasi tehnyt että ei saa valittaa...

Haloo!!! Itse hän on valintansa tehnyt joten ei saisi valittaa...

Vierailija
25/37 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan kaikki. No, on mies joskus tainnut haravoida. Ja huoltaa kyllä oman autonsa, sitä en sentään pese ja tankkaa. Mutta tällaiset normaalit talon huoltohommat on kyllä minun heiniä, mukaanlukien maalaaminen.

Vierailija
26/37 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita poliisille

Vierailija
27/37 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt vain näitä: pessyt ikkunoita, vienyt mattoja tuulettumaan, haravoinut pihaa.

Miestä ei ole. Mattoja tamppasin lapsuudenkodissa, aikuisena ei räsymattoja enää ole. Kerrostalossa ei tarvitse haravoida pihaa myöskään.

Ihmettelisin kovasti, jos joku ei osaisi haravoida. Muutkin taidot ovat opeteltavissa. En pärjäisi yksin ok-talossa, jos joutuisin pilkkomaan puut itse, olen kokeillut surkealla menestyksellä.

Vierailija
28/37 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen...

Ei vaan oma valinta asua omakotitalossa että ei kannata sitten valittaa jos ei sitä pysty hoitamaan...

Aika moni meistä yksin tänne jossain vaiheessa jää ja miksi niitä asioita ei voi sellainen ihminen etukäteen miettiä joka sen vielä tietää että se aika tulee pian koittamaan että toinen ei täällä enää ole, niin imksi ei voi muuttaa sitten vaikka sienn kerrostaloon?

Miksi pitää asua yksin isossa talossa jossa iso piha jos sitä ei pysty hoitamaan? EI voi olettaa että toiset ihmiset sen käy hoitamassa eikä voi kiukutella niille toisille jos eivät aina silloin ehdi apuun kun rouva haluaa...

ap

Vierailija
29/37 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naikkoseksi" eli kevytkenkäiseksi, löyhämoraaliseksi naiseksi sillä perusteella, ettei ko. nainen ole tehnyt tietynlaisia taloustöitä? Ainakin minusta av-mamman kielitaju (sivistys?) on silloin aika tavalla hakusessa.

Eläkeiässä olevaa leskeä ei tavata nimitellä naikkoseksi. Erittäin huonoa makua on ilkkua puolison kuoleman jälkeisiä toivottomuuden tunteita.

Vierailija
30/37 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää asua yksin isossa talossa jossa iso piha jos sitä ei pysty hoitamaan?ap

Arvatenkin anoppisi pitäisi muuttaa nyt 20 neliön vuokrayksiöön tai heittäytyä avoimeen hautaan miehensä seuraksi. Talon myyntivoitot voisi siirtää tilillenne.

Ikävää, että rahatilanteenne ei vielä korjaannukaan, vaikka anoppisi on selvästi paha, huono ja tyhmä ihminen. Niin ja läskikin.

Vierailija
31/37 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen...

Ei vaan oma valinta asua omakotitalossa että ei kannata sitten valittaa jos ei sitä pysty hoitamaan...

Aika moni meistä yksin tänne jossain vaiheessa jää ja miksi niitä asioita ei voi sellainen ihminen etukäteen miettiä joka sen vielä tietää että se aika tulee pian koittamaan että toinen ei täällä enää ole, niin imksi ei voi muuttaa sitten vaikka sienn kerrostaloon?

Miksi pitää asua yksin isossa talossa jossa iso piha jos sitä ei pysty hoitamaan? EI voi olettaa että toiset ihmiset sen käy hoitamassa eikä voi kiukutella niille toisille jos eivät aina silloin ehdi apuun kun rouva haluaa...

ap

Sillä voi olla siellä niin paljon muistoja että ei vaan pysty vaikka itsekin tajuaisi että helpommalla pääsisi kerrostalossa.

Tuskin minäkään jäisin tähän taloon asumaan jos mun puolisoni nyt kuolisi (kauheeta kirjoittaa edes tälläistä) mutta senkin tiedän että kyllä tän talon myyminen ja pois täältä muutaminenkin olisi todella vaikeaa ja tuskin ihan heti siihen edes pystyisin, en tiedä?

Vierailija
32/37 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan eräästä toisesta sukulaisrouvasta joka jo jonkun aikaa ollut leskenä, nyt alkaa vaan pikku hiljaa omatkin voimavarat jo loppua kun olisi tosiaankin itsellä nuo samat hommat hoidettavana omassa kodissa ja siihen päälle myös työ ja lapset.

Tässä ollaan mietitty että miten saada ihminen ymmärtämään että ei voi vaatia toisia hoitamaan hänen talouttaan vuodesta toiseen.

ap

Vierailija
33/37 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan eräästä toisesta sukulaisrouvasta joka jo jonkun aikaa ollut leskenä, nyt alkaa vaan pikku hiljaa omatkin voimavarat jo loppua kun olisi tosiaankin itsellä nuo samat hommat hoidettavana omassa kodissa ja siihen päälle myös työ ja lapset.

Tässä ollaan mietitty että miten saada ihminen ymmärtämään että ei voi vaatia toisia hoitamaan hänen talouttaan vuodesta toiseen.

ap

Oikein terävää.

Vierailija
34/37 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, 60 on minusta vanha :)

Mutta luin ilmeisesti huolimattomasti jos olikin 55. Olisi siis vanhan sijaan pitänyt ehkä sanoa keski-iän lopuilla oleva :D

Teidän mielestä siis 55 vuotias on VANHA?

Vierailija
35/37 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään iljettävää sovinismia, mutta annas olla jos on vitsillä (minusta hauskasti kaiken lisäksi) laitettu pesuohjeeseen että anna naiselle pestäväksi, se on hänen työtään, niin jopas kohu nousee.

Vierailija
36/37 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noi hommat nyt on sellaisia mitkä kyllä jokainen osaa tehdä, no, ehkä joku talon lämmitys voi aluksi olla hankalaa?

Mutta meillä osaa 5-vuotiaskin viedä mattonsa ulos jos käsketään.

Sitä mieltä olen että jos joku sanoo että ei osaa, niin sitten kyllä valehtelee, on vaan laiska. Jokaisen noista oppii kun vaan haluaa, ei ikkunoiden pesu tai auton tankkaaminen todellakaan ole vaikeaa.

Vierailija
37/37 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä sitten kun ne pitää hoitaa kahdessa taloudessa j vain siksi että tämä rouva ei suostu niitä opettelmaan, pitäiskö jättää vaan sinne oman onnennsa nojaan ja katsoa pärjääkö.

Näinpä sitten taidan tehdä.

Täällä ollaan siis yleisesti sitä mieltä että tämä rouva toimii oikein ja meidän muiden pitäisi jaksaa hoitaa omat taloutemme ja vielä tämän rouvan?

Auton tankkaus ja pesu ja pihan hoito yms, rouva ei ole sairas eikä kuitenkaan käy töissä, pyöräilee paljon ja käy kyllä harrastuksissaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi