Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi saatana, mitä unta näin :(

Vierailija
08.03.2012 |

olin joku kuristaja zompie ja ravistelin kurkusta pitäen mun lapsia. Lapset itki hysteerisenä siinä unessa.

Heräsin äsken ja oli pakko mennä katsoo onko mussukoilla kaikki hyvin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOT..

Vierailija
2/9 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOT..

Noloo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirtää mielenkiintoista käyrää yöllä

Vierailija
4/9 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan heti tuskin tulee tuon unen jälkeen nukahdettua, mulla taipumusta siihen että jos en ole kunnolla hereillä pidemmän pätkän painajaisuni tulee takaisin.

-ap-

Vierailija
5/9 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näkee ihan karmeita unia, toivottavasti saat vielä jossain vaiheessa unta!

Vierailija
6/9 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muutenkin ylipainoinen mieheni oli lihonut hurjasti lisää. Ei meinannut päästä sängystä ylös, rinnat levisivät kainaloihin asti ym. Yäk.

Vierailija
7/9 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olin esikoiseni kanssa lähdössä jonnekin reissuun lentokoneella. Etukäteen jo epäilin, että onko fiksua lähteä, mutta lopulta suostuin.

Noh, kone lähti nousemaan ja sitten kräshboombam! ja kuulutus, että lento päättyy tähän. Se lähti aivan hirveään syöksyyn kieppuen, ja lapseni kanssa katsoimme toisiamme. Ajattelin, että viddu, mä taisin aavistaa tämän. Ja että mun ihanan tyttäreni elämä päättyy jo teininä... Rakas lapseni. Ajattelin, että puhunko hänelle jotain, vai laitanko äidilleni jäähyväisviestin ja anteeksi pyynnöt. Pidimme lapseni kanssa käsistä kiinni, halattiin...

Sitten heräsin.

Itkin loppuyön.

Vierailija
8/9 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja tyttäreni nähtiin juuri tuollaisia väkivaltaisia, pahoja unia...ikinä ei yleensä.

Vierailija
9/9 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava uni olikin sellanen uni jossa mua päin heiteltiin sementtiharkkoja ja irtosepeli kiviä.

Eli ei mukava uni ollenkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme