Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelitko synnärillä, että vauvasi on maailman kaunein?

Vierailija
08.03.2012 |

Mä ajattelin, molempien kohdalla ja ihan tosissani!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen olen sitä mieltä. Katselin yöllä imettäessäni vauvaa ja olin kiitollinen. Maailman Kaunein Vauva oli Minulle suotu. Oli niin söpö kun venytteli herätessä itseään.

Vierailija
2/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhalta kääpiöltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerralla en, olin jopa vähän pettynyt, ei ollut tukkaa ja näytti vähän rotanpoikaselta (nyt todella kaunis nuori neiti).

Toisella kerralla kyllä, ja varsinkin kolmannella, jota ihaili puoli Suomea aina kun näki. Jotenkin nukkemaiset kasvot, isot hymykuopat ja jo syntyessään niin paksu tukka, että kätilökin sanoi, ettei ole nähnyt kellään niin paksua tukkaa 20 vuotisen uransa aikana.

Vierailija
4/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on vanha kurttunen pappa.:D Tyttöä taas pidin hyvin sievänä.

Vierailija
5/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ajatellut. rumana pidin tuota tyttöä, mutta ihan suloisena silti. kauniiksi hän muuttui ehkä pariviikkoisena, kun ne kaikki synnytysrutut ja kallon muodot korjautuivat

Vierailija
6/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma on kaunein / komein !!

Toisten ovat rumia suippopäisiä ja muodottoman turvoksissa, haisevatkin pahalle

Vierailija
7/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee oikeasti sen synnytyskanavassa muotoutuneen puikulapään ja muutenkin ryppyisen mummon ulkomuodon :)

Vierailija
8/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut olin heti ensihetkestä lähtien.

Vierailija
9/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat ovat olleet todella kurttuisia, silmät kiinni kuin kissanpennulla, kirjavia ja limaisia.

Ihania nuoria neitejä heistä kuitenkin on kasvanut.

Vierailija
10/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vauvat eivät ole kovin kauniita heti synnyttyään. Edes omat vauvat.

Tottakai ajanmittaan aloin tykätä lasteni ulkonäöstä.

Vierailija
11/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka onkin aina ollut. Olin vain onnellinen terveestä suloisesta lapsestani:)

Vierailija
12/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen syntyi sektiolla suunnitellusti perätilan vuoksi, oli todella söpö.

Toinen syntyi 2vk yliaikaisena, pitkään oikeaan asentoon kiinnittyneenä. Lähinnä se alienilta näytti, eli ihan oudolta vaan, kertoi ne että se pään muoto johtuu siitä. Mut oli se viikon päästä ihan yhtä söpö kuin veljensä pienenä.

Vierailija
13/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmat pojat olleet aika rumia syntyessään. Kummallisen näköisiä, kuin vanhoja pappoja. Nuoremmalla ei ollut alaleukaa oikeastaan ollenkaan, ja esikoisella oli suipula pää ja ihmeellinen possun nenä :D

Nyt kun esikoinen on piirun verran vaille 4v, on mielestäni suloisin poika maailmassa. Piirteet on tasaantuneet ja hän on oikeasti suurine silmineen, pitkine ripsineen ja pellavahiuksineen NIIIIIN kaunis :)

Kuopus on reilu 1v ja paljon söpömpi jo kuin syntyessään ;) Alaleuka on sieltä löytynyt ja nyt kun hiuksetkin alkaa pikkuhiljaa kasvaa ison kaljun pään peitoksi, lapsi alkaa näyttää koko ajan suloisemmalta.

Itse olen kasvanut ja kehittynyt ihan samalla lailla, jotenkin kasvaessa omituiset piirteet on tasoittuneet ja kasvoista on tullut symmetrisemmät.

Mutta oikeasti, monet vauvat on kamalan rumia. On ihan typerää väittää että kaikki vauvat olisi söpöjä :) Toki niitäkin on, siis suloisia ja kauniita vauvoja. Mutta niin on rumiakin :)

Vierailija
14/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidät erilaisina. Oman lapsen kasvot ovat olleet kyllä ne rakkaimmat!!!!!

Vierailija
15/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava olikin ihan äitini näköinen, sanottiin isos Iitas. Mutta rakkaita olivat kaikki.

Vierailija
16/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin on 1 lapsi joka oli suorastaan ruma vauvana. Tosi voimakas nenä, ei mitennkään pehmeän pyöreä ja suloinen. Hänestä näki, että tulee isänsä sukuun.

Nyt parikymppisenä on niin komea, että ihmettelen miten on tullut minun mahastani. Jylhät piirteet ovat miehisen komeat. On kuin "kreikkalainen veistos" suorine nenineen ja tummine ihoineen. Lihakset ovat kauniit ja on sellainen... noh, joka tytön tai iäkkäämmän puumanaisen viriili unelma

Ja muistuttaa häkellyttävästi edesmennyttä isäänsä.

Vierailija
17/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaunis tummine hiuksineen, on kyllä edelleen kaunis tyttö. Toinen ei ulkonäöllä hurmannut, mutta nykyään hurmaa luonteellaan kaikki ihmiset, poika kyseessä.

Vierailija
18/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin molempien lasten kohdalla, että olivat maailman suloisimpia vauvoja. Kummallakaan ei ollut turvotusta juuri ollenkaan, hiuksia oli molemmilla ja huulet sievällä ruusunnupulla. Valtavat tumman ripset ja isot silmät. Sieviä ovat vieläkin ja kaunistuvat päivä päivältä :D

Vierailija
19/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että meidänkin lapsista kasvaa tosi komeita miehiä, jotenkin sen kaiken persoonallisen ulkonäön pohjalta kuitenkin voi jo nähdä aavistuksen tulevasta :)

-17

minullakin on 1 lapsi joka oli suorastaan ruma vauvana. Tosi voimakas nenä, ei mitennkään pehmeän pyöreä ja suloinen. Hänestä näki, että tulee isänsä sukuun.

Nyt parikymppisenä on niin komea, että ihmettelen miten on tullut minun mahastani. Jylhät piirteet ovat miehisen komeat. On kuin "kreikkalainen veistos" suorine nenineen ja tummine ihoineen. Lihakset ovat kauniit ja on sellainen... noh, joka tytön tai iäkkäämmän puumanaisen viriili unelma

Ja muistuttaa häkellyttävästi edesmennyttä isäänsä.

Vierailija
20/37 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vihainen. :D nyttemmin en kyllä ajattele niin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi