Mies! Pidätkö siitä, että nainen sormettaa eturauhastasi?
Vai onko peräaukko ja -suoli kiellettyä aluetta eli nainen ei saa koskea sinne? Vai haluatko, että naisesi hyväilee eturauhasta? Haluaisin sormettaa mieheni eturauhasta, mutta arastelen asian ottamista esille.
Kommentit (47)
Oispa mulla sellanen nainen.
Itse vähän vaikea.
Mun mies sanoo että EI tykkää. Tuntuu kuulemma epämiellyttävältä, ei nautinnolliselta.
Vaikea uskoa koska olen ennen häntä antanut miehille uskomatonta nautintoa leluin ja sormin sitä kautta joten luotan kyllä taitoihini. Haluisin sitä tehdä mutta haaveeksi taitaa jäädä nykyisen kanssa :/ näiden keskustelujen perusteella saa kuvan että on paljon yleisempää tykätä kuin ei tykätä siitä ja nyt harmittaa :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoo että EI tykkää. Tuntuu kuulemma epämiellyttävältä, ei nautinnolliselta.
Vaikea uskoa koska olen ennen häntä antanut miehille uskomatonta nautintoa leluin ja sormin sitä kautta joten luotan kyllä taitoihini. Haluisin sitä tehdä mutta haaveeksi taitaa jäädä nykyisen kanssa :/ näiden keskustelujen perusteella saa kuvan että on paljon yleisempää tykätä kuin ei tykätä siitä ja nyt harmittaa :D
Miehetkin ovat yksilöitä!
tissinimija kirjoitti:
Innostuisipa useampi Nainen miehen pepusta. Itse olisin heti kontillani ja pylly pystyssa jos Nainen vihjaisisi että halua antaa peppuuni täytettä. Voisin olla tissiäimevä pyllynarttu ;)
Vai tissiäimevä pyllynarttu. Hmmmm... minulle kelpaisi erinomaisesti tuollainen narttupoju.
Monesti viikossa pyllypystyssä ja vaimon sormi anuksessa
Hyvää tekee eturauhaselle
Penaali Antti se täällä taas meuhkaa. Pysy visusti kaapissasi äläkä tule homojen ja sairaiden ilmoille. Saatat joutua vielä hoitoon.