Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Pidätkö siitä, että nainen sormettaa eturauhastasi?

Vierailija
08.03.2012 |

Vai onko peräaukko ja -suoli kiellettyä aluetta eli nainen ei saa koskea sinne? Vai haluatko, että naisesi hyväilee eturauhasta? Haluaisin sormettaa mieheni eturauhasta, mutta arastelen asian ottamista esille.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve hetero ei ota mitään sisään anuksesta, homojen ja sairaiden touhuja tuo perseen rassaus. Hankkikaa apua!

Penaali Antti se täällä taas meuhkaa. Pysy visusti kaapissasi äläkä tule homojen ja sairaiden ilmoille. Saatat joutua vielä hoitoon.

Vierailija
42/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mulla sellanen nainen.
Itse vähän vaikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo että EI tykkää. Tuntuu kuulemma epämiellyttävältä, ei nautinnolliselta.
Vaikea uskoa koska olen ennen häntä antanut miehille uskomatonta nautintoa leluin ja sormin sitä kautta joten luotan kyllä taitoihini. Haluisin sitä tehdä mutta haaveeksi taitaa jäädä nykyisen kanssa :/ näiden keskustelujen perusteella saa kuvan että on paljon yleisempää tykätä kuin ei tykätä siitä ja nyt harmittaa :D

Vierailija
44/47 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoo että EI tykkää. Tuntuu kuulemma epämiellyttävältä, ei nautinnolliselta.
Vaikea uskoa koska olen ennen häntä antanut miehille uskomatonta nautintoa leluin ja sormin sitä kautta joten luotan kyllä taitoihini. Haluisin sitä tehdä mutta haaveeksi taitaa jäädä nykyisen kanssa :/ näiden keskustelujen perusteella saa kuvan että on paljon yleisempää tykätä kuin ei tykätä siitä ja nyt harmittaa :D

Miehetkin ovat yksilöitä!

Vierailija
45/47 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissinimija kirjoitti:

Innostuisipa useampi Nainen miehen pepusta. Itse olisin heti kontillani ja pylly pystyssa jos Nainen vihjaisisi että halua antaa peppuuni täytettä. Voisin olla tissiäimevä pyllynarttu ;)

Vai tissiäimevä pyllynarttu. Hmmmm... minulle kelpaisi erinomaisesti tuollainen narttupoju.

Vierailija
46/47 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti viikossa pyllypystyssä ja vaimon sormi anuksessa
Hyvää tekee eturauhaselle

Vierailija
47/47 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up