Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Pidätkö siitä, että nainen sormettaa eturauhastasi?

Vierailija
08.03.2012 |

Vai onko peräaukko ja -suoli kiellettyä aluetta eli nainen ei saa koskea sinne? Vai haluatko, että naisesi hyväilee eturauhasta? Haluaisin sormettaa mieheni eturauhasta, mutta arastelen asian ottamista esille.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla  lerpahtaa hiemankin; niin vaimo kun painelee anusta... vot kyllä stondis palaa. EIkä sillä ole homouden kanssa niin mitn tekemistä.

Vierailija
22/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli. Heterot ei sinne päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitävät siitä. Kaikki eivät vain myönnä sitä.

Vierailija
24/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anuksen seudun sively käy ja tuntuu hyvälle.

Mutta eturauhaseen koskeminen ei tunnu hyvälle. Se vaan sattuu, teki sen nainen tai teen sen itse sormella tai jollain dildolla. Vaikka kuinka hellävaroin hieroo niin tuntuu epämiellyttävältä. Näin on ollut aina.

Ei ole siis minun juttuni.

Vierailija
25/47 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhasen hieronta tuntuu aivan taivaallisen hyvältä mutta tuo on monelle vähän herkkä paikka ettei kannata heti hyökätä sinne kysymättä ensin. Mitään homoa tuossa ei minulle ole jos hieroja on nainen. Tuohon löytyy myös loistavia apuvälineitä kuten www.aneros.com

Vierailija
26/47 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuhan se erittäin hyvältä. Olen sen verran sinut seksuaalisuuteni kanssa, ettei siinä tietenkään ole mitään homoa. Harva nainen toisaalta eturauhasta hieroo tai ymmärtää kuinka erogeenista aluetta se on. Kaipaisi kyllä useamminkin tällaista kosketusta, vaikka seksi toki on hyvää muutenkin ;)

shobo@suomi24.fi

Vierailija
27/47 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kiva jos vaimo tekis niin joskus. Kerran kysyin asiaa niin EN oli vastauksena. Ei päivittäin enkä ole homo mut joskus ois kiva

Vierailija
28/47 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Tuntuu todella hyvälle ja se johtaa "päättymättömään" orgasmiin jos sitä ei lopeta ja koko siemenvaranto pumppautuu ulos :) Mitään muuta kuin sormea tuonne röriin ei sitten laitetakkaan ja sekin vain kunnon määrällä liukkaria :)

Vierailija
29/47 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve hetero ei ota mitään sisään anuksesta, homojen ja sairaiden touhuja tuo perseen rassaus. Hankkikaa apua!

Vierailija
30/47 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran parikymppisenä pitkäksi venähtäneen baari-illan jälkeen sänkypuuhissa vaimoni (silloin vasta tyttöystävä) otti hänelle ostamani dildonsa ja sanoi, että haluaisi leikkiä sillä ja kokeilla sitä mun...köhöm... no hetken keskusteltuamme aiheesta hän sai kokeilla sitä minuun, jonka jälkeen hän sai ehtaa omaansa...

Itse en kyllä dildosta ahterissa saanut mitään muita kiksejä kuin sen verran mitä nyt mikä tahansa irstailu aiheuttaa. Ihan alkuvaiheen jälkeen alkoi stondiskin hyytyä..

Vierailija
31/47 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aiemmista suhteista kokemuksena voin sanoa että on ihan mahtavaa! Ja vaikka bi olenkin niin en homo kuitenkaan. Ihan upeinta olisi jos nykyinen vaimo antaisi rauhashierontaa ja suuta samalla. Tietysti puhtaus ja liukaste tässä hommassa todella tärkeää. Niin tykkään kyllä rimmingistäkin ja tämä kaikki myös molemminpuolista. Eli onneksi saan kuitenkin antaa tätä nautintoa vaimolle. 

Vierailija
32/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on ostanut minulle kyynärpituiset mustat lateksihanskat tätä varten. Hoitaa niiden peseminen ja kunnossapidon, niin on minulle ok. En kyllä jaksaisi itse leikkiä lateksilla, mutta tämä järjestely toimii.

Vierailija
33/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuisipa useampi Nainen miehen pepusta. Itse olisin heti kontillani ja pylly pystyssa jos Nainen vihjaisisi että halua antaa peppuuni täytettä. Voisin olla tissiäimevä pyllynarttu ;)

Vierailija
34/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasanoa, kun ei ole kukaan sormettanut. Mutta sen verran avoin olen, että ilman muuta saa koittaa, sittenhän sen tietäisi. Mutta mikä ap:tä innostaa sormeaan miehen suoleen työntää?

Vierailija
35/47 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa nussia miehen peppua enisn sormilla ja kun on saanut sen tottumaan sormiin, panna strapparilla kunnolla!

Vierailija
36/47 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan kaikelle avoin, mutta en vain tajua mitäihanaa kumminkaan puolin olis työntää mitään persiiseen, kummankaan. tai millään.

Vierailija
37/47 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan naisena. Mieheni tykkää leikkiä pepullani, samalla kun nuolee pillua, sormettaa peppuun ja orgasmi on silloin voimakkaampi, pitempi. Tasapuolisesti myös minä, kun nuolen ja imen teen hänelle samaa. Kannattaa kerran kokeilla.

Vierailija
38/47 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkistä. Kynsistä puheen ollen,

Eräs nainen otti vanhat nahkahanskansa käyttöön anus rassaukseen

Vierailija
39/47 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ja toivon että naiset sitä tekisivätkin ihan oma aloitteisesti.

Vierailija
40/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorothy kirjoitti:

Ihanaa nussia miehen peppua enisn sormilla ja kun on saanut sen tottumaan sormiin, panna strapparilla kunnolla!

Oi kuinka ihana Nainen oletkaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi