Päätin tuossa lenkin aikana etten puhu naapurin kanssa enää mitään tän vuoden puolella.
Kommentit (4)
Se kääntää selän mulle kun tullaan kohdalle. Hupaisaa, mitähän mä olen sille tehnyt?
teidän naapurit on teille tehneet kun on se herne noin nenukkaan mennyt?
Minulla naapuri suuttui kun askeleemme kopisee lattialla (meidän pitäis leijua täälä nykyisessä kämpässä, ei saisi koskettaa kantapäät lattiaan). Kerroin, että syy on lattiarakenteessa, se resonoi, lattiarakenteessa on vikaa. Meillä ei hypitä tai pompita, mutta meillä on oikeus saada kävellä normaalisti kotonamme. Että sellainen naapuri. Valitti myös siitä, että heitä häiritsee, kun vedämme keittiöntuolit keittiön pöydän alta. Kerroin, että tuolien alla on paksut, laadukkaat huonekaluhuovat, joten emme tällekään ongelmalle voi mitään. Tuolit ovat ihan normaalit keittiön tuolit. Pakkohan niitä on siirtää kun haluaa istua tuolille.
2008. Silloin hän väitti, että sillon 6-vuotias tyttäreni on itse piru. Kyseessä kiltti tyttö, jota hänen erityislapsityttärensä, 4 vuotta vanhempi, kiusasi myös käymällä käsiksi ja heittämällä kivillä. Kun sanoin, että homman pitää loppua, hän väitti pirullisen lapseni keksivän kaiken. Vaikka olin itse seisonut vieressä. Mutta ihana rauha on kyllä ollut viimeiset 4 vuotta eikä tarvitse sitä häiriitynyttä kakaraakaan enää sietää. Suosittelen!