Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen laskettelu- yms. reissut ärsyttävät

Vierailija
08.03.2012 |

Taas lähdössä johonkin Keski-Eurooppaan loppuviikoksi "työmatkalle" laskettelemaan. Ärsyttää, kun hoidan kodin ja lapset enkä koskaan pääse mihinkään, kun ei ole varaa. Mies sitten hyppää noilla reissuilla työn puolesta ja lisäksi reissaa muutenkin joka viikko ulkomailla ihan oikeillakin työmatkoilla ja mun reissut on vaan kodin ja ruokakaupan väli. Mutta joo tiedän, itsepähän oon mieheni valinnut... Valitan silti :(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksakoon sinulle vastaavan määrän matkoja vastaaviin kohteisiin,on sillä varaa jos on rellestämiseen matkoillakin varaa.

Vierailija
2/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä suksivuokrat, ulkomailla syömiset, juomiset jne? Mietin vain, että tuhlaako miehesi teidän ylimääräiset rahat noilla reissuilla itseensä ja sä sen takia joudut nököttää kotona.

Laitat miehes koville. Sanot, että sä haluat lähteä, molemmat säästätte sitä varten ja sitten lähdette. Onhan tuo nyt täysin epäreilua, kun yksi pitää hauskaa ympäri maailmaa ja toinen joutuu kökkimään kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas lähdössä johonkin Keski-Eurooppaan loppuviikoksi "työmatkalle" laskettelemaan. Ärsyttää, kun hoidan kodin ja lapset enkä koskaan pääse mihinkään, kun ei ole varaa. Mies sitten hyppää noilla reissuilla työn puolesta ja lisäksi reissaa muutenkin joka viikko ulkomailla ihan oikeillakin työmatkoilla ja mun reissut on vaan kodin ja ruokakaupan väli. Mutta joo tiedän, itsepähän oon mieheni valinnut... Valitan silti :(

Kunnes tilanne kärjistyi ja avioliittomme oli pahassa kriisissä.

Nyt olen vihdoinkin ottanut vastuun omasta onnestani ja järjestän joka vuosi muutamana viikonloppuna reissun, joka on vain minulle ja ystävilleni. Lentoja saa aika halvalla, kun varaa ajoissa.

Älä jää kotiin katkeroitumaan, vaan elä elämääsi. Kyllä se mieskin lapset osaa hoitaa.

Vierailija
4/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain juomisia ehkä, muttei aina niitäkään. Menevät firman piikkiin. Meillä myös liitto alkaa olla aina pahasti kriisissä tämän takia :( Ei mulla ole edes ketään sellaisia ystäviä, jotka lähtisivät tyttöporukalla reissuun. Kaikki reissaavat joko perheineen tai sitten niillä ei oo varaa reissata. En oikein itseksenikään viitsi reissata.

ap

Vierailija
5/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkoja saa olla vain 1 v.

Kantsee keskustella asiasta, jos työmatka niin saa

sittenn varmaan ulkomaanpäiväraha korvauksen

Vierailija
6/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole pääasia, että pääset jonnekin?

Vierailija
7/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkoja saa olla vain 1 v.

Kantsee keskustella asiasta, jos työmatka niin saa

sittenn varmaan ulkomaanpäiväraha korvauksen

Vierailija
8/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen myönsikin, kun kysyin. Mutta muuten on kyllä ihan ilmanen reissu ruokineen kaikkineen. Voisin mä miehen kanssa kahdestaan johonkin reissatakin, mutta nyt oon raskaana enkä jaksa lentämistä, kun on muutenkin ollut kaikkea ongelmaa. Sitten kun vauva syntyy, ei taas ole lapsille hoitajaa :( Ja koko perheen matkustaminen tulee älyttömän kalliiksi.

ap

Vierailija
9/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin mies, joka reissaa pakjon työn puilesta. Sitten on myös paljon kaiken maailman asiakasiltoja ym. Pakko vaan sietää, kun kuuluu miehen työhön.

Onhan se ärsyttävää aina jäädä lasten kanssa yksin kotiin... Minullakaan ei ole sellaisia ystäviä, kenen kanssa voisi reissata, niin hyvää kuin se tekisi

Vierailija
10/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ystäväni matkustavat miehen mukana.

Vierailija
11/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sulla ei olisi rahaa tai kavereita reissuun. Laske tunnit, minkä ajan hoidat yksin lapsia miehesi virkistysreissun vuoksi. Reilua on että mies hoitaa lapsia yksin sen ajan. Käytä se vaikka pieninä hetkinä, uimahallireissuun, kaupungilla kiertelyyn, elokuviin tms. edulliseen. Luulen että toikin helpottaisi sua.

Vierailija
12/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sulla ei olisi rahaa tai kavereita reissuun. Laske tunnit, minkä ajan hoidat yksin lapsia miehesi virkistysreissun vuoksi. Reilua on että mies hoitaa lapsia yksin sen ajan. Käytä se vaikka pieninä hetkinä, uimahallireissuun, kaupungilla kiertelyyn, elokuviin tms. edulliseen. Luulen että toikin helpottaisi sua.

Tuota aion kokeilla :)

ap

Vierailija
13/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä tulee arki menemään sitten kun sinäkin palaat töihin?

Vierailija
14/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arki menee niin, että mä hoidan kodin ja lapset ja käyn töissä. Niin se on mennyt jo vuosia. Mies osallistuu kyllä, jos on kotona. Välillä vaan voi mennä parikin kuukautta, ettei mies juuri kotona ehdi olla.

ap

Vierailija
15/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siedin tuollaista useamman vuoden ja ajattelin että se miehen työnteko ja ne kaikki iltamenot asiakasiltoihin ym. on meidän perheen parhaaksi.

Sitten mies rakastui työkaveriinsa (siellä töissähän se enimmän aikaansa viettikin, joten ei kai ihme) ja jätti perheensä.

Olin todella katkera siitä kohtelusta, jonka sain osakseni. Hoidin perheen ja kaikki kodin asiat ja mies sai mennä omia menojaan. Ja palkaksi siitä siis mies häipyi toisen naisen matkaan.

Pidä puolesi äläkä alistu tuohon asemaan, jossa olet nyt!

Vierailija
16/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkin maailmaa n. kerran kuussa pari päivää- viikon kun lapset oli pieniä. Tottakai vitutti, ja olin jopa kateelliinen. Mutta olin myös onnellinen että se sai nähdä maailmaa, kun ei ole matkustellut lapsena paljoa. Meillä ei ollut rahaa matkustella yhdessä.

Loppupeleissä olin iloinen hänen puolestaan, ja mies myös toi aina paljon tuliaisia. Oli silläkin huono omatunto kun mä valvoin kotona lasten kanssa ja se näki maailmaa.

Ei tota kestänyt kun muutama vuosi, sitten työmatkat väheni.

Kun itse menin töihin, sain sitten itsekkin matkustella.

Vierailija
17/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkat, risteilyt, laskettelureissut = panoreissuja. Aina.Kaikilla.

meillä reissataan vain ja ainoastaan yhdessä.ollaan tiimi ja alusta lähtien sovittu että yksin reissuja ei tehdä eikä kummallakaan ole koskaan tullut tähän halua tehdä muutosta.

Vierailija
18/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse menin töihin, sain sitten itsekkin matkustella.

Mä en tajuu tällaista "saada matkustaa työmatkoja". Oon niin väsynyt työmatkustamiseen, etten jaksa enää lomilla matkustaa ollenkaan. Mieskin välillä haluaisi jonnekin, mut mä oon vaan että puuh, ei lomalla lentokenttiä kiitos. Enkä matkusta kuin joku 10 reissua vuodessa, mutta silti.

Pienten lasten isät matkustaa meidänkin firmassa ihan vapaaehtoisesti päästäkseen välillä pois kotoa. Ei niitten mikään pakko olisi mennä. Mulla ei ole lapsia, joten ei ole hyviä syitä kieltäytyä matkoista.

Vierailija
19/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkat, risteilyt, laskettelureissut = panoreissuja. Aina.Kaikilla.

meillä reissataan vain ja ainoastaan yhdessä.ollaan tiimi ja alusta lähtien sovittu että yksin reissuja ei tehdä eikä kummallakaan ole koskaan tullut tähän halua tehdä muutosta.

Olen aidosti pahoillani puolestasi, että sinulla on tuollainen näkemys. Kenties isäsi oli kusipää, äitisi petti isääsi? Sisaruksesi ovat tuollaisia?

Ikävä rikkoa kuplasi, mutta ainakaan minun työreissuilla ei ole mielessäkään ollut katsella ketään muita. Miten se eroaa kotikaupungin kaduilla muiden tuijottelusta? Pään sisältä se kaikki lähtee. Mieluiten teen työhommia tai katson leffaa hotellihuoneessa kuin istun edes pubissa jos työmatkalle lähden. Käyn työmatkoilla muutaman kerran vuodessa, kestävät viikon kerrallaan. Voisin valita etten lähde, mutta tekee joskus ihan hyvää että on hetken omissa oloissaan. Ja mielelläni saadut (verottomat) päivärahat käytän yhteiseen kivaan, niitä saa yleensä noin 500 euroa keikalta.

Meillä on tosin aika nuori liitto, vasta 12 vuotta yhdessä.

Vierailija
20/22 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostavia ja kivoja. Ja melko harvoin.. Olen tykännyt. Saa nukkua hotellissa missä kukaan ei herätä yöllä, eikä tarvii pyykätä ja kokata. Tuntee olonsa ihmiseksi eikä kotiorjaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä