Että mua ärsyttää sellaset jotka vastaa tekstariin vasta 1-2vrk kuluttua!
Onko se todellakin niin vaikeeta laittaa takas viesti samantien kun huomaa saaneensa tekstarin? Mulla ei ainakaan mene elämästäni kuin max 30 sekuntia sen viestin naputtamiseen ja that´s it. Todella ärsyttävää odotella et milloinkahan tulee vastaus yksinkertaiseen kysymykseen ja kotiäideistä on kysymys. Kyllä siinä paskavaipanvaihdonvälissä pitäis hetki olla aikaa..ei aina viitsisi pikkuasiasta soitellakaan.
Kommentit (75)
Työpäivän aikana en yleensä edes lue tekstareita. Ainakaan en vastaa. Jos asia vaatisi välitöntä reaktiota, soitan.
Kotiin tullessa näen, jos puhelin vilkkuu viestejä. Katson, mistä puhelut ovat tulleet, viestejä en välttämättä lue vieläkään. Kun päivällinen on saatu syötyä (sen aikana en vastaa soivaankaan puhelimeen), olisi aikaa naputella vastauksia. Joskus se unohtuu. Jos tiedän jo, että yksi vastausviesti ei riitä, soitan. Se toinen vastaa tai ei, sama se minulle, saa soittaa vuorostaan takaisin.
Onko se todellakin niin vaikeeta laittaa takas viesti samantien kun huomaa saaneensa tekstarin? Mulla ei ainakaan mene elämästäni kuin max 30 sekuntia sen viestin naputtamiseen ja that´s it. Todella ärsyttävää odotella et milloinkahan tulee vastaus yksinkertaiseen kysymykseen ja kotiäideistä on kysymys. Kyllä siinä paskavaipanvaihdonvälissä pitäis hetki olla aikaa..ei aina viitsisi pikkuasiasta soitellakaan.
Että mua ärsyttää sellaiset jotka eivät voi soittaa puhelimellaan. Onko se todellakin niin vaikeeta painaa sitä vihreää nappia puhelimessa? Mulla ei ainakaan mene kuin max 5 sekuntia sen puhelun soittamiseen ja that's it. Todella ärsyttävää näpytellä vastausta puhelimeen kun sen hoitaisi puhumalla 30 sek ja kotiäideistä on kysymys. Kyllä siinäpaskavaipanvaihdonvälissä pitäisi hetki olla aikaa..ei aina viitsisi pikkuasioista näpytellä.
Työpäivän aikana en yleensä edes lue tekstareita. Ainakaan en vastaa. Jos asia vaatisi välitöntä reaktiota, soitan. Kotiin tullessa näen, jos puhelin vilkkuu viestejä. Katson, mistä puhelut ovat tulleet, viestejä en välttämättä lue vieläkään. Kun päivällinen on saatu syötyä (sen aikana en vastaa soivaankaan puhelimeen), olisi aikaa naputella vastauksia. Joskus se unohtuu. Jos tiedän jo, että yksi vastausviesti ei riitä, soitan. Se toinen vastaa tai ei, sama se minulle, saa soittaa vuorostaan takaisin.
Olet varmaan tosi yksinäinen.
Kyllä mun tosiystävät säilyy vaikken ole koko aikaa heidän tavoitettavissaan. Tietysti jos on jotain todella tärkeää niin sitten olen, mutta kyllä ystävyyssuhteet usein jää arjessa taustallekin. ja silti ystävyys säilyy. Mä en ymmärrä ollenkaan ap:n kaltaisia nipottajia, jotka tekee asioista tuollaisia ehdottomia. Ja kyllä- olen niin itsekäs että tämä perhe-arki monesti ajaa niiden ystävien ajan ohi ja olen heidän kanssaan KUN SE MINULLE SOPII. Kuten myös he kun heillä on aikaa. Onkos sulla ap montakin lasta?
Olet varmaan tosi yksinäinen.
Päinvastoin haluan rauhoittaa illat oleskeluun perheen kanssa. Työni ei ikävä kyllä ole sellaista, että kaikki ajat voisi kavereiden kanssa tekstailla huvikseen. Sosiaalisia kontakteja tulee päivässä muutenkin niin paljon, että tekstarin lähettäjät eivät nouse prioriteeteissa muiden ohi.
Kyllä mun tosiystävät säilyy vaikken ole koko aikaa heidän tavoitettavissaan. Tietysti jos on jotain todella tärkeää niin sitten olen, mutta kyllä ystävyyssuhteet usein jää arjessa taustallekin. ja silti ystävyys säilyy. Mä en ymmärrä ollenkaan ap:n kaltaisia nipottajia, jotka tekee asioista tuollaisia ehdottomia. Ja kyllä- olen niin itsekäs että tämä perhe-arki monesti ajaa niiden ystävien ajan ohi ja olen heidän kanssaan KUN SE MINULLE SOPII. Kuten myös he kun heillä on aikaa. Onkos sulla ap montakin lasta?
Ystävyyden vuoksi tekstariin voi vastat muutaman tunnin sisällä. Ellei niin vaikutelma on selvä: ystäväsi ei ole 30 sek. viestin kirjoittamisen arvoinen.
En halua soittaa kysyäkseni vaikka että ostiko kaveri sen takin mitä edellisenä päivänä katteli (tms. pikkuasiaa). Olen nopea ja näppärä sormistani, voin kirjoittaa viestin katsomatta näppäimiä, ilmeisesti täällä vastaajat on jäykkäsormisia kuhnureita? Soitan ylipäänsä aika harvoin ja miksi soittaisin jos asia hoituu näppärästi tekstarilla, ilman että tarvitsee maksaa puhelinsoitoista ja alkaa jaaritella turhanpäiväisiä?
Miten ihmessä teillä on siihen puheluun aikaa jos ei ole nopeaan tekstariin aikaa vastata:O Vai olettteko niin tumpeloita et yhessä tekstarissa menee puol tuntia:DDD
Miten ihmessä teillä on siihen puheluun aikaa jos ei ole nopeaan tekstariin aikaa vastata:O Vai olettteko niin tumpeloita et yhessä tekstarissa menee puol tuntia:DDD
tekstaria ei HUOMAA!
Puhelimen äänen kyllä yleensä kuulee mutta tekstareita tulee huomaamatta.
tyhmä teinitapa. On täysin eri asia keskustella ihmisen kanssa oikeesti. annan mielelläni aikaa, en mitään tekstiviesiä.
Kävelen tuhat kertaa puhelimen ohi ja ei se nyt niin vaikeeta ole välillä vilaista sitä ruutua.
Vai kenelle se on vaikeeta?
Jos olen tunninollut ulkona ja puhelin sisällä niin kyllä minä vilkaisen puhelinta.
En nyt kuitenkaan vessaan ota mukaan;)
tätä kanssa vähän epäkohteliaana, mutta joskus tulee tehtyä näin kun en kerta kaikkiaan tiedä mitä vastaisin just silloin, ja sit asia unohtuu helposti vaikka päiväksi.
Kävelen tuhat kertaa puhelimen ohi ja ei se nyt niin vaikeeta ole välillä vilaista sitä ruutua.
Vai kenelle se on vaikeeta?
Jos olen tunninollut ulkona ja puhelin sisällä niin kyllä minä vilkaisen puhelinta.
En nyt kuitenkaan vessaan ota mukaan;)
Muilla voi olla vaikka sitä elämää siinä niin paljon, ettei muista koko kännykkää ennen kuin se soi.
..tätä ajatustenvaihtoa täällä palstalla.