Millaisten vaatteiden kanssa villaneulehametta voi käyttää?
Minkä kanssa se sopii?
Kyseessä on polveen ulottuva kynämallinen suora villaneulehame.
Kommentit (8)
kengät sen mukaan olenko ulkona vai sisällä. Nilkkurit ulkona joo.
Ei tarvitse olla pitkävartisia saappaita?
Mutta yläosasta vielä. Millainen yläosa olisi sopivin?
Yläosa minusta ei saa olla juhlava, liian hieno. Koska alaosa on niin arkinen, siksi itselläni yleensä joku trikoopaita.
Yläosa minusta ei saa olla juhlava, liian hieno. Koska alaosa on niin arkinen, siksi itselläni yleensä joku trikoopaita.
että kun minusta trikoopaita ei oikein sovi yhteen neuleen kanssa. Ne on jotenkin niin kovin eri paria eikö vain?
että kun minusta trikoopaita ei oikein sovi yhteen neuleen kanssa. Ne on jotenkin niin kovin eri paria eikö vain?
on jo liikaa. Eli ei myöskään farkkua ala- ja yläosaan samaan aikaan jne
Sen takia mä sitä täältä kyselenkin. Etten lähtisi ihan täysin tyylittömänä liikkeelle.
Olisiko paitapusero parempi kuin trikoo? Tai ehkä se vähän riippuu siitä millainen trikoo. Mä ajattelen koko ajan sellaista ohutta t-paitatyylistä trikoota.
Vanhanaikaisena mä kyllä taitaisin laittaa neuletta yläosaankin jos alaosassakin on. Ja on mulla ollut päällä farkut ja farkkutakkikin yhtä aikaa.
Millaiset sukkikset ja kengät sulla on? Käykö talvella hameen kanssa nilkkurit?