Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen tuoma naistenpäivälahja meni mönkään.. :)

Vierailija
08.03.2012 |

Sanoin miehelle että jos kukkia toisi naistenpäivänä (ei ole kukkia tuovaa tyyppiä mutta ajattelin kuitenkin pyytää kun ite ei ois muistanu koko naistenpäivää).. Noh, mies oli yövuorossa ja aamulla mennyt paikalliselle ABClle ostamaan niitä tulppaaneja. Yllätys yllätys, eihän niitä siellä ollut ja omasta mielestään toi hienon lahjan; sellaisen turisteillekin tarkoitetun, suomen lipulla varustetun, pehmokäsilaukun jossa on semmonen pehmohirvenpää!!! :) Luulin aluksi aamulla että oli saanut töistä tyttärellemme (1v.) ilmaishömppää mutta huusikin toisesta makkaristamme että hyvää naistenpäivää,lahja on pöydällä! Kävin tarkistamassa että niin, oliko se tämä "käsilaukku" ja olihan se! :) Oli mulla naurussa pitelemistä kun mies ihan oikeasti luuli että se on huippu lahja! :D Ja on nähnyt kun kyseisellä ABC:llä oon ihaillut MONTA kertaa sellaisia "home"-kylttejä yms. että vaihtoehtoja ois ollut useita! :) Ihana mies, mutta ei ihan osunut lahja tällä kertaa! Todella hellyyttävää kun oli niin kovasti yrittänyt!!! Täytynee korvata tämä miehelle illemmalla! :)

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oon ihaillut MONTA kertaa sellaisia "home"-kylttejä yms" .... Oh god

Kitsch-osastolla miehen lahja oli aika samaa kaliiberia.

Vierailija
22/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää PYYTÄÄ kukkia tai lahjoja mieheltä! Ihanko oikeesti tiedän mieltä lämmittää, että mies tuo lahjoja silloin kun pyytää? Mun mielestä se koko idea on se spontaanisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana :D Odottaakohan hän että käytät sitä?

Laittautuisin viimeisen päälle muuten ja kertoilisin kaikille (etenkin miehen sukulaisille), että tämä laukku on sitten ihana lahja mieheltä.

En varmaan saa mitään naistenpäivänä. Synttäritkin on ensi viikolla. Tulppaaneja mies osaa ostaa kauppareissulla muutenkin.

Vierailija
24/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ihan aikuisia ihmisiä. Ainakin mun mies on. Hän on muuten sitä mieltä, että juhlii naistenpäivää sitten kun on miestenpäivä. Mä olen samaa mieltä, enkä odota mitään kukkia ja ylistystä.

No anteeksi vaan, mutta ei tuo kovin aikuiselta tarkoita. Miehellesi ei näköjään ole vielä selvinnyt, miksi naistenpäivä on olemassa. Eihän sen ole tarkoitus ollakaan mitään kukkien ostelupäivä. Naistenpäivä on olemassa siksi, että maailmassa ei tasa-arvo ole vielä toteutunut. Se on myös naisten äänioikeuden toteutumisen merkkipäivä.

Miehesi voisi - aikuisena ihmisenä - viettää naistenpäivää (juhlia onkin aika huono sana) esimerkiksi niin, että itse kohtelee sinua ja kaikkia muitakin naisia tasa-arvoisesti VUODEN JOKAISENA PÄIVÄNÄ ja pyrkii myös omalla toiminnallaan välttämään yleismaailmallisen sukupuolten välisen eriarvoisuuden pönkittämistä.

Vierailija
25/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin provohan tän on pakko olla.

Toiseksi,surullista ettei teillä aika monilla tunnu olevan mitään ideaa miksi naistenpäivä siellä kalenterissa on. Se EI tarkoita sitä että pikkuvaimoille PITÄÄ ostaa kukkia tms.

Tästä päivästä iloitsee eniten kukkakauppiaat, ja ihan todella, eikö oo aika noloa jos mieheltä pitää ruinaamalla ruinata jotain kukkapuskaa naistenpäivänä, ystävänpäivänä, varmaan halloweeninakin..? Sitäpaitsi mä ainakin pitäisin omaa miestäni ihan tollona jos se roudaisi mulle jotain naistenpäiväkukkia.

Vierailija
26/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein annat seksiä, mutta et sittenkään?

Vierailija
27/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea kuinka erilaisia käsityksiä ihmisillä on naistenpäivästä yms. En siis ruinannut kukkia vaan ikäänkuin muistutin että kukkia saa tuoda kun se on naistenpäiväkin! :)

Eikä todellakaan ole provo, eihän tommosta kukaan vois keksiä omasta päästä..

Mies ihan tosissaan sano, että mahtuu meikit tuohon laukkuun kun lähen ystävän luokse yöksi (jotta saatais taaperon imetys viimein loppumaan) että pakkaan varmaan kyseiseen laukkuun sitten ne meikit ja vien kaverille uuden laukun "näytille!" :) Minä olen samaa mieltä niiden kanssa jotka sanoo että "Miehet nyt on tommosia!" , en muunlaista odottaisikaan! :)

Ja niille jotka tarttuivat siihen Home-kylttiin niin en voi muuta sanoa kun että tykkään niistä ja aion uuteen taloon sellaisen hankkia! :)

Vierailija
28/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä todellakaan ole provo, eihän tommosta kukaan vois keksiä omasta päästä..

Ei tietenkään :D

Vierailija
29/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ehkä sun kannattaa vinkata sille, ettei mene ja osta joku kerta sitä home kylttiä. Aika kornia näin suomessa jos hometta seinällä.

Vierailija
30/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko teiän mielestä suurin ongelma on se että se lahja oli ruma? Mun mielestä idioottimaisinta on, että mennään ostamaan vaimolle lahjaa ABC:ltä!! ABC:LTÄ!!!! MITÄ HELVETTIÄ!?

Vierailija
31/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mut ehkä sun kannattaa vinkata sille, ettei mene ja osta joku kerta sitä home kylttiä. Aika kornia näin suomessa jos hometta seinällä."

Tosiaan! :) Empä aatellukaan sitä tuolta kannalta! Kielitaidoton appiukko saattaisi olla kummissaan! :D

Vierailija
32/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko teiän mielestä suurin ongelma on se että se lahja oli ruma? Mun mielestä idioottimaisinta on, että mennään ostamaan vaimolle lahjaa ABC:ltä!! ABC:LTÄ!!!! MITÄ HELVETTIÄ!?

Mut ehkei siellä pöndellä sit oo yhtään valinnanvaraa...

Vierailija
33/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ABC:LTÄ!!!! MITÄ HELVETTIÄ!?"

Kun aamulla puoli kuudelta ei mikään muu paikka ole auki. Siis halusi muistaa minua jo aamusta kun kuitenkin nukkuu sitten iltapäivään kun oli tosiaan siellä yövuorossa.

Vierailija
34/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ABC:LTÄ!!!! MITÄ HELVETTIÄ!?"

Kun aamulla puoli kuudelta ei mikään muu paikka ole auki. Siis halusi muistaa minua jo aamusta kun kuitenkin nukkuu sitten iltapäivään kun oli tosiaan siellä yövuorossa.

nyt vaan mutta ei todellakaan osota mitään muistamista että väkipakolla aamulla käy jossain abc:llä. Jos nukkuu iltapäivään niin herättyään voi mennä ja ostaa ihan _oikeasta_ kukkakaupasta niitä kukkia.

Vierailija
35/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies toisi jotain tuollaista, epäilisin että on seonnut yllättäen...

Vierailija
36/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mieheen en ota kantaa, mutta että mua ärsyttää naisten "miehet on just tollasia" -naureskelut.

Miehet on ihan aikuisia ihmisiä. Ainakin mun mies on. Hän on muuten sitä mieltä, että juhlii naistenpäivää sitten kun on miestenpäivä. Mä olen samaa mieltä, enkä odota mitään kukkia ja ylistystä.

Kohta päästäänkin vuotuiseen äitienpäivävalitukseen.

on muuten 19.11. :)

Vierailija
37/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mieheen en ota kantaa, mutta että mua ärsyttää naisten "miehet on just tollasia" -naureskelut.

Kohta päästäänkin vuotuiseen äitienpäivävalitukseen.

Kansainvälinen miesten päivä on 19.11.

Vierailija
38/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täytynee korvata tämä miehelle illemmalla" --> mikä antikliimaksi: "Aion kyllä halata miestä pitkään ja hartaasti". No vau.

Vierailija
39/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täytynee korvata tämä miehelle illemmalla" --> mikä antikliimaksi: "Aion kyllä halata miestä pitkään ja hartaasti". No vau.

Totta! Ja muutenkin, kyllä meillä ainakin halataan ihan joka päivä ilman lahjojakin..

Vierailija
40/41 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies toisi jotain tuollaista, epäilisin että on seonnut yllättäen...