Miehen tuoma naistenpäivälahja meni mönkään.. :)
Sanoin miehelle että jos kukkia toisi naistenpäivänä (ei ole kukkia tuovaa tyyppiä mutta ajattelin kuitenkin pyytää kun ite ei ois muistanu koko naistenpäivää).. Noh, mies oli yövuorossa ja aamulla mennyt paikalliselle ABClle ostamaan niitä tulppaaneja. Yllätys yllätys, eihän niitä siellä ollut ja omasta mielestään toi hienon lahjan; sellaisen turisteillekin tarkoitetun, suomen lipulla varustetun, pehmokäsilaukun jossa on semmonen pehmohirvenpää!!! :) Luulin aluksi aamulla että oli saanut töistä tyttärellemme (1v.) ilmaishömppää mutta huusikin toisesta makkaristamme että hyvää naistenpäivää,lahja on pöydällä! Kävin tarkistamassa että niin, oliko se tämä "käsilaukku" ja olihan se! :) Oli mulla naurussa pitelemistä kun mies ihan oikeasti luuli että se on huippu lahja! :D Ja on nähnyt kun kyseisellä ABC:llä oon ihaillut MONTA kertaa sellaisia "home"-kylttejä yms. että vaihtoehtoja ois ollut useita! :) Ihana mies, mutta ei ihan osunut lahja tällä kertaa! Todella hellyyttävää kun oli niin kovasti yrittänyt!!! Täytynee korvata tämä miehelle illemmalla! :)
Kommentit (41)
Mun miehelle ei mene jakeluun, että mä en halua kuulla sanaakaan naistenpäivästä = kommunistien keksintö tai ystävänpäivästä = amerikkalaisuuden ja kaupallisuuden ihannointia. Se varmaan ihan tosissaan luulee, että mä suuttuisin sit kuitenkin jos se ei mitenkään huomioisi. No en suuttuis jos se vihdoin osoittaisi tuntevansa mut.
Ootko tosissas?.. Kovaa yritystä tosiaan. Ei hitto, minkä juntti idiootin olet itsellesi löytänyt! :D Onneksi olkoon!
Pakko kysyä, että kauanko olette olleet yhdessä?
Jos pidemmän aikaa, niin tosi surullista, että miehesi ei yhtään tunne sinua. Ei yhtään tiedä miten ilahduttaa rakastaan. :/
Ollaan jo 6 vuotta oltu yhdessä! Se on just tommonen juntti mutta minkäs teet! Ei oikein osaa tommosia juttuja ja voin kuvitella kuin kovasti sillä on yövuoron jälkeen surrannu päässä ku se on jotain koittanu sieltä huoltsikalta mulle löytää.. :) Minä en niin perusta lahjoista, aikoinaan seurustelin miehen kanssa joka osteli just osuvia lahjoja ja tiheään.. Alkoi se jo ahistamaan.. Että tää on niin pikkujuttu meän yhteiselossa että naurattaa vain! :)
Hienoa että halusi muistaa aamulla yövuoron jälkeen, on tossa ajatusta mukana. Hieno mieshän tuo on.
"oon ihaillut MONTA kertaa sellaisia "home"-kylttejä yms" .... Oh god
oli tavallaan söpö, anna hyvin illalla
Jos miehellä olisi vielä kuitti.
Mä en odota mitään muistamista naistenpäivänä.
Herttaista mieheltä, joskus ne lahjat vaan menee metsää, mutta itse olen tässä 10 vuoden aikana oppinut pitämään suun kiinni ja hymyilemään.
Anna iso pusu ja kiitos miehellesi, anna ymmärtää että vaikka lahja ei ihan osunut niin mies on ihana siitä huolimatta.
tai loppuu siihen lahjojen tuonti.
Morkkaajat hei, miehillä on yhä edelleen niin paljon erilaisempi ajatusmaailma ku naisilla. :D
Ei se lahja vaan se ajatus. :)
Ootko tosissas?.. Kovaa yritystä tosiaan. Ei hitto, minkä juntti idiootin olet itsellesi löytänyt! :D Onneksi olkoon!
Pakko kysyä, että kauanko olette olleet yhdessä?
Jos pidemmän aikaa, niin tosi surullista, että miehesi ei yhtään tunne sinua. Ei yhtään tiedä miten ilahduttaa rakastaan. :/
Hellyttävästi ajateltu ap:n mieheltä ja voin kyllä kuvitella miten se on pyöriny pikkutunneilla siellä abc:llä ja miettiny päänsä puhki mitä toisi rouvalle.. Voi toista!
Ihana kun muutkin ymmärtävät että se ajatushan on tärkein! :) Aion kyllä halata miestä pitkään ja hartaasti ja kiittää lahjasta! Tyttöhän tuolla näyttää leikkivän että ei mennyt hukkaan! :) Ja aloin ite miettimään tämän lahjan taustaa ja uskon että mies on ajatellut että kun metsästys on meidän yhteinen harrastus niin se hirvi sopi sitte tähän tilanteeseen hyvin! :D
Sanoin miehelle että jos kukkia toisi naistenpäivänä (ei ole kukkia tuovaa tyyppiä mutta ajattelin kuitenkin pyytää kun ite ei ois muistanu koko naistenpäivää).. Noh, mies oli yövuorossa ja aamulla mennyt paikalliselle ABClle ostamaan niitä tulppaaneja. Yllätys yllätys, eihän niitä siellä ollut ja omasta mielestään toi hienon lahjan; sellaisen turisteillekin tarkoitetun, suomen lipulla varustetun, pehmokäsilaukun jossa on semmonen pehmohirvenpää!!! :) Luulin aluksi aamulla että oli saanut töistä tyttärellemme (1v.) ilmaishömppää mutta huusikin toisesta makkaristamme että hyvää naistenpäivää,lahja on pöydällä! Kävin tarkistamassa että niin, oliko se tämä "käsilaukku" ja olihan se! :) Oli mulla naurussa pitelemistä kun mies ihan oikeasti luuli että se on huippu lahja! :D Ja on nähnyt kun kyseisellä ABC:llä oon ihaillut MONTA kertaa sellaisia "home"-kylttejä yms. että vaihtoehtoja ois ollut useita! :) Ihana mies, mutta ei ihan osunut lahja tällä kertaa! Todella hellyyttävää kun oli niin kovasti yrittänyt!!! Täytynee korvata tämä miehelle illemmalla! :)
en valittais lahjasta . rakkautta oli kuitenkin et lähti hakemaan jotain, mitä väliä mitä tuo, se on ostajan päätös ja sillä sipuli. hieno teko. ajatus on kuitenkin tärkein.
Miehet on just tollasia :D.
Joskus seurustelin miehen kanssa joka toi lahjaksi välillä jotain ihan pimeätä, tyyliin 3 kokoa liian ison hupparin jonka oli saanut arpajaisista. Olihan se pari kertaa ihan hellyttävää mutta alkoi lopulta vaan ärsyttää.
meidän perheessä naistenpäivää ei vietetä sen poliittisuuden vuoksi. Sen korvaa äitienpäivä.
Vieläkin kaapit täynnä ties mitä roinaa mitä se on mulle iloisena yllätyksenä tuonut ties mistä. No, ajatushan se tärkein :)
Ihana :D Odottaakohan hän että käytät sitä?
Siis miksi joku pyytää miestään tuomaan yhtään mitään lahjoja??? Minä ainakin ajattelen, että tuo, jos haluaa. En niin kipeesti kaipaa huomionosoituksia, että sitä itse alkaisin pyytelemään. Huomiota saan mieheltäni osakseni muutenkin ihan liikaakin.
Ap:n mieheen en ota kantaa, mutta että mua ärsyttää naisten "miehet on just tollasia" -naureskelut.
Miehet on ihan aikuisia ihmisiä. Ainakin mun mies on. Hän on muuten sitä mieltä, että juhlii naistenpäivää sitten kun on miestenpäivä. Mä olen samaa mieltä, enkä odota mitään kukkia ja ylistystä.
Kohta päästäänkin vuotuiseen äitienpäivävalitukseen.