Lue keskustelun säännöt.
Olen laihiksella ja syön töissä enenmmän kuin yleensä
07.03.2012 |
Se johtuu siitä, että ennen kun lähden töistä, mun pitää syödä välipala, jotta jaksan kävellä kotiin ja käydä kaupassa. Nimittäin jos teen jotain nälökäisenä, tulee mielihaluja.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla