Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihiksella ja syön töissä enenmmän kuin yleensä

Vierailija
07.03.2012 |

Se johtuu siitä, että ennen kun lähden töistä, mun pitää syödä välipala, jotta jaksan kävellä kotiin ja käydä kaupassa. Nimittäin jos teen jotain nälökäisenä, tulee mielihaluja.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan