Hö. Miksi kilot lähtee aina sieltä, mistä ei ois niin tarvetta? Tisseistä.
Ärsyttää, kun parasta tässä pullukkuudessa on ollut just ne vähän isommat tissit. Niin sitten kun on onnistunut tiputtamaan 5 kiloa, niin ensimmäisenä just rintsikat jää isoiksi.
Haluan takaisin ne isommat tissit!
Kommentit (7)
ja se on tiukemmassa kuin vyötärölle kertynyt rasva. Kivikauden ihmiselle ne reisiläskit on olleet pelastus, hätävara, joka otetaan käyttöön nälänhädässä, raskaudessa ja imettäessä.
Ärsyttää, kun parasta tässä pullukkuudessa on ollut just ne vähän isommat tissit. Niin sitten kun on onnistunut tiputtamaan 5 kiloa, niin ensimmäisenä just rintsikat jää isoiksi.
Haluan takaisin ne isommat tissit!
Sama ongelma täällä. Ainoa hyvä puoli siinä, että olen tällä hetkellä kymmenen kiloa liian painava on, että tissit on edes jonkinlaiset (B-kuppi).
Tästä kun laihdun niin palautuvat takaisin A:ksi ihan varmasti. Olen nytkin ihan päärynä, mutta kun laihdun niin se vaan korostuu, koska varmasti pepusta ei lähde niin paljoa pois kun pitäisi. :/
Laihdutin karppaamalla. Läskit lähti nimenomaan vatsanseudulta ja arsesta. Tissit jäi.
Monet kitulaihdutuskuurit perustuu siihen, että eletään liian pienillä proteiineilla ja läskiä ennen laihdutetaan lihakset.
Siis suurin osa tissien sisällöstä on läskiä, joten sieltähän sitä lähtee samalla kuin muualtakin. Ehkä vaikutus vain näkyy nopeammin...
Ei lähde vaikka mikä olis!!! Kamala röllykkä! T. 85 E
En ole lihava, bmi 20, mutta jos välillä laihdun vähän, lähtee paino AINA ensin rinnoista ja naamasta ja aivan viimeiseksi persiistä ja reisistä. : / Joskus, kun olen bmi 19, olen aivan luuviulu ylävartalosta (kaikki luut paistaa), mutta hyllyvä sellupeppu on ja pysyy runsaasta liikunnasta huolimatta, iänkaikkisesti, aamen.
Lähtee läskiä sieltäkin mistä pitää kun laihtuu tarpeeksi, mutta tisseistä ei saisi lähteä yhtään, ne on muutenkin pienet ja laihtumisen jälkeen ihan kaameat ajokoiran korvat.
Viimeksi lähtee naamasta ja perseestä, niistä pitäisi lähteä ekaksi! Olen hirveä läskiperse ja pallinaama.