Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein otat suihin mieheltäsi?

Vierailija
07.03.2012 |

Meillä tätä ei tehdä niin usein kuin mies haluaisi (nykyisin ei juuri lainkaan). Yhtenä syynä ovat fysiologiset seikat: itsellä hyvin kuiva suu ja miehellä hyvin suuri elin, minkä vuoksi suihinottaminen koskee leukaniveliin ja on myös tuon kuivuuden vuoksi vaikeaa tehdä hyvin.

Miehelle tämä on kova paikka ja on nyt jostain selvittänyt, kuinka tavallista suihinottamiset ovat muilla pareilla. Kuulemma pari kertaa viikossa on normi, ja monilla on myös PALJON tätä enemmän.

Ärsyttävä lähtökohta mielestäni, koska tuollainen saa minut tuntemaan itseni kelvottomaksi, ja laskee motivaatiota nähdä asian eteen vaivaa. Lisäksi mies (ehkä tahtomattaan tai tajuamattaan) ottaa aina tämän keskustelun kuluessa esille myös sen, kuinka hän maksaa menojamme paljon enemmän kuin minä. Menot on jaettu tulojen suhteessa, mies ylimmässä tuloluokassa ja itse olen alimmassa. Eli olenko minä siis tietämättäni itse asiassa jonkinlainen huora, jonka palvelukset eivät nyt sitten tyydytäkään reklamoivaa asiakasta?

Haluan kyllä että mieheni voi hyvin, mutta minulla ei ole sellaista suihinottofetissiä, jonka mies sanoo monella muulla naisella olevan, jossa nainen jatkuvasti oikein odottaa tilaisuutta päästä ottamaan suihin.

Oletko sinä tällainen nainen? Kertoisitko, mikä suihinottamisessa on niin ihanaa? Jospa minäkin vaikka innostuisin niin, että tuo asiaan liittyvä kipu unohtuisi.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen hammaslääkäriä, et luikertelee

välissä hyvin.

Vierailija
2/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nuo lukumäärät mitä miehesti sinulle heittelee ovat kyllä silkkaa tuubaa. Etenkin avioliitossa kyllä useammin puhutaan siitä onko seksiä ylipäänsä (mitä tahansa seksiä) edes jotenkin riittävästi (useimmiten miehen kannalta) kuin siitä, ottaako nainen suihin kerran vai 3 viikossa! Voin kertoa, että edes viikoittainen suihinotto on vain pienen vähemmistön herkkua.

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä on pitemmän kaavan seksiä parisuhdelomilla...

Usko tai älä, niin miehet joille seksi on elämän ja kuoleman kysymys vetoavat erilaisiin tilastoihin. Näin tekevät eräät ystäväni miehet. Seksi on asia, joka on kaiken a ja o ja mikään ei ole yhtä tärkeää. Naista arvotetaan sen mukaan, kuinka antelias ja kiinnostunut hän seksistä on. Kuinka leikkisä ja vaihtelevuudenhaluinen.

Ja usko tai älä, niin on olemassa muunalaisiakin miehiä. Miehiä, jotka pitävät seksistä mutta se ei ole parisuhteen tärkein asia. Kunnioittavat naista ja hänen mieltymyksiään tai sitä, mistä hän ei pidä.

Olen sanonut parille ystävälleni suorat sanat heidän seksielämästään. Ensin loukkaantuvat mutta myöhemmin ovat myöntäneet, että ovat olleet jollain tavalla alistetussa asemassa. Miehen käytös on määrännyt heidän kodin ilmapiiriä ja ovat tehneet kaikkensa miellyttääkseen miestään ja siten koko perheen hyvinvointia. Oikein??

Vierailija
4/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan esileikkien yhteydessä suihin melkein joka kerta kun rakastellaan, mitä tapahtuu noin 2 kertaa viikossa, viikonloppuisin. Mutta mies ei siis laukea suuhuni.

Minusta miehen elin on varsin kiinnostava kapistus ja leikkisin sillä mielelläni useamminkin...

Vierailija
5/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin joka tapauksessa.

Vierailija
6/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan poskeen joka kerta, kun meillä on mitään seksuaalista toimintaa. Muutenkin voin ottaa "huvikseni" suihin. Näin otan mieheltäni suihin sen 1-3krt viikossa.

En saa siitä mitään suuren luokan kicksejä, mutta kun mies siitä pitää, niin teen niin. Samoin myös taka-ajatuksena on, että jos minä otan mieheltäni suihin niin ehkä hänkin vähän nuolee minua. Valitettavasti näin ei ole aina.

Toisaalta olemme olleet yhdessä vasta vuoden, todennäköisesti ajan myötä koko seksuaalinen toimintamme lakastuu klassiseen muotoon "kerran viikossa lauantaisin saunan jälkeen."

Vierailija
7/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin sen pari kertaa viikossa. Nämä siis loppuun asti suoritettuja suikkareita, yleensä kun pannaan, niin jossain välissä on suuseksiä puolin ja toisin.

Luku olisi varmasti suurempi, mutta töiden takia ollaan 3-5 päivää viikossa eri paikkakunnilla.

Vierailija
8/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus pari kertaa viikossa, joskus ei moneen viikkoon. Siis loppuun asti, kyllä sitä vehjettä suulla tulee hyväiltyä joka viikko.

Vierailija
9/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinkin,mutta tuo mies ei halua.

Vierailija
10/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai hieman harvemmin...

Tuntuu kyllä, että pitäisi useammin, kun mies siitä niin tykkää. Vinkki: riittäisikö miehellesi kiihokkeeksi, jos vaikka nuolet häntä ja kädellä runkkaat? Minullakin on leuat kovilla, jos pitää kunnolla ottaa elin suuhun, miehen laukeamisen kanssa kun kestääää.

Vierailija
11/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esileikkinä annan suuseksiä miehelle n. 3-4x viikossa.

Loppuun asti otan suihin .. noh, vaihtelee tosi paljon, mutta sanotaan 2-5x kuukaudessa. Ehkä 2-3x /kk on yleisin, harvemmin ihan kertaa viikkoon.

Meillä seksiä on kai aika paljon, sellainen 3-6x viikossa. Oikeastaan en muista onko koskaan ollut vähemmän kuin se 3x /vko. Nautimme molemmat, tosin kyllä meilläkin mies on minua aktiivisempi.

Meillä ikää n. 40v ja lapsia 3, joista nuorinkin jo 6v. Yhdessä oltu 14v

Vierailija
12/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, niin miehet joille seksi on elämän ja kuoleman kysymys vetoavat erilaisiin tilastoihin. Näin tekevät eräät ystäväni miehet. Seksi on asia, joka on kaiken a ja o ja mikään ei ole yhtä tärkeää. Naista arvotetaan sen mukaan, kuinka antelias ja kiinnostunut hän seksistä on. Kuinka leikkisä ja vaihtelevuudenhaluinen.

Ja usko tai älä, niin on olemassa muunalaisiakin miehiä. Miehiä, jotka pitävät seksistä mutta se ei ole parisuhteen tärkein asia. Kunnioittavat naista ja hänen mieltymyksiään tai sitä, mistä hän ei pidä.

Olen sanonut parille ystävälleni suorat sanat heidän seksielämästään. Ensin loukkaantuvat mutta myöhemmin ovat myöntäneet, että ovat olleet jollain tavalla alistetussa asemassa. Miehen käytös on määrännyt heidän kodin ilmapiiriä ja ovat tehneet kaikkensa miellyttääkseen miestään ja siten koko perheen hyvinvointia. Oikein??

Tiedän kokemuksesta olevan muunkinlaisia miehiä. Olen ensimmäistä kertaa tällaisen yksilön kanssa! :)

Mieheni tuntuu ajattelevan asian jotenkin niin, että kun maksamme menojamme tulojen suhteessa - siis hän ylivoimaisesti enemmän - ja kun mm. asuntomme on kuitenkin valittu siten, että se miellyttää molempia yhtä paljon, niin minä olen hänelle tästä velkaa. Hän esittää asian niin, että kun hän on tehnyt jotain hyvin suurta minun mielikseni, niin minun tulee tehdä jotakin vastaavasti hänen mielikseen. Ja se jokin on suihinotto ja ehkä muukin seksuaalinen iloittelu (mitä vastaan itselläni ei ole mitään, mutta silloin kun en satu olemaan sillä tuulella, iloittelu ei ole mitenkään spontaania).

En ole sitä mieltä, että tuossa ajattelutavassa olisi suurta vikaa, kunhan se ei mene liiallisuuksiin. On totta, että mies on tehnyt asuntoasiassa hyvin suuren myönnytyksen minulle, ja kyllä minä haluaisin puolestani tehdä jotakin hänen toivomaansa hänelle. Mutta seksuaalisten tekojen tekeminen on vaikeaa, jos niihin ei koe sisäistä halua juuri sillä hetkellä, ja itselleni sellainen olo ei tule ollenkaan tarpeeksi usein. Siksi haluaisin lukea hehkutuksia suihinoton ihanuudesta, koska sillä tavalla saattaisin minäkin innostua haluamaan sitä enemmän!

Kyllä kai täältä nyt muutama nainen löytyy, joille suihinotto on henkilökohtainen nautinto.

ap

Vierailija
13/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden myötä into hiipui kun ylipäätään halut vähenivät ja suurin osa suuhun pantavista asioista oksetti muutenkin. Mies on myös alkanut luistaa hygieniasta, ja minä en haisevaa elintä suuhuni ota. Pitäisi kyllä varmaan taas tsempata suihinottojen kanssa, kun kuitenkin sitä ihan mielelläni teen...

Vierailija
14/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana tuottaa toiselle hyvää :)

a tuntea kuinka orgasmi lähestyy kuinka nesteet kulkee hepissä.

Vierailija
15/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä asiat tuntuvat ihanalta, mihin kiinnitätte huomionne, millaisia tekniikoita teillä on jne.?

Luulen, että mieheni tarkoittaa suihinotolla sellaista, johon ei liity muuta seksiä. Eli tilannetta jossa mies on täysin passiivinen ja nainen hoitaa homman loppuun asti.

ap

Vierailija
16/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka nauttii suihinottamisesta aivan älyttömän paljon. Pystyn joskus saamaan jopa orgasmin pelkästään miehen kalua imemällä!

Loppuun asti taas otan melko harvoin, koska minulle on ääretömän tärkeää saada lasti sisääni. Fetissi sekin...

Imemistä tapahtuu lähes joka kerta kun seksiä harrastamme, eli jonkun 3-10 kertaa viikossa.

Mutta mielestäni kenenkään ei pidä seksissä tehdä sellaista, mitä ei halua. Toki voi opetella toisen mieliksi pitämäänkin jostain, jos toinenkin haluaa miellyttää sinua.

Tuohonb suun kuivuuteen voisi olla mukava kokeilla jotain makuliukkaria. Suosittelen.

Vierailija
17/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nykyisessä suhteessa tykkään tosi paljon ottaa, ainakin vähän aikaa melkein joka kerta. Usein vielä haluan lopuksi, että laukeaa suuhuni ja nielen :-)

Sitten tulee se MUTTA. En mielelläni halua takaapäin, koska sattuu. Päällä olen hetken, mutta en halua siinä olla niin kauan kuin mies tahtoisi. Anaalista en suostu edes keskustelemaan.

Eli otan suihin, koska tykkään. Jotain temppuja taitavilla on, miten oppisit pitämään tai edes sietämään, mutta miksi? Miksi mies edes haluaa jotain, mikä sattuu suhun, vai pitääkö tekosyynä?

Meillä tehdään kaikkea mistä tykätään ja nautitaan, muu ei kuulu terveeseen seksielämään. Sängyssä ei saisi pelätä tai kokea kipua (jos ei sitten nauti siitä ;-) )

Jos tää on kynnyskysymys ja haluat olla mieliksi miehellesi, koska hänkin haluaa olla sulle, niin voisit tietty opetella. Kun oikein muistelen, niin en minäkään syntynyt hyväksi suihinottajaksi, vaan ekan vakavan seurustelusuhteeni aikana opettelin, ihan tekniikkaa ja herkkiä paikkoja ja imuvoimaa :-) Ja sitä nauttimista...

Vierailija
18/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana tuottaa toiselle hyvää :)

a tuntea kuinka orgasmi lähestyy kuinka nesteet kulkee hepissä.

...se, kuinka joistain miehistä todella huomaa, että nauttivat suihinotosta kovasti. Nykyisestä miehestäni tätä ei huomaa muusta kuin siitä, ettei kiellä minua tekemästä niin! Ja sitten lopussa juuri nuo fyysiset tuntemukset. Mutta siihen asti on ihan arvailujen varassa, ollaanko lähellä laukeamista vai ei.

ap

Vierailija
19/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä asiat tuntuvat ihanalta, mihin kiinnitätte huomionne, millaisia tekniikoita teillä on jne.?

Luulen, että mieheni tarkoittaa suihinotolla sellaista, johon ei liity muuta seksiä. Eli tilannetta jossa mies on täysin passiivinen ja nainen hoitaa homman loppuun asti.

ap

tai siis mies ei koskaan laukea suuhuni, koska en pidä siitä. Joskus on niin, että otan suihin ja hoidan kädellä loppuun ja mitään muuta seksiä ei sillä kertaa ole. Useimmiten kuitenkin suihinotto toimii esileikkinä.

Mieheni kestää varsin kauan, joten suihinototkin kestävät. Hänellä on myös kookas vehje, joten leukapieleni väsyvät helposti, mutta helpotan tätä käyttämällä välillä pelkästään kättä ja annan suun levätä. Erityisesti mies kuulemma tykkää, kun otan suuhun ja samalla livon terskaa kielellä. Ollaan myös kokeiltu sellaista, että minä makaan selälläni ja mies tulee kasvojeni päälle ja otan siinä suihin, on meille kummallekin kiihottava tilanne.

Vierailija
20/95 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kokemuksesta olevan muunkinlaisia miehiä. Olen ensimmäistä kertaa tällaisen yksilön kanssa! :)

Mieheni tuntuu ajattelevan asian jotenkin niin, että kun maksamme menojamme tulojen suhteessa - siis hän ylivoimaisesti enemmän - ja kun mm. asuntomme on kuitenkin valittu siten, että se miellyttää molempia yhtä paljon, niin minä olen hänelle tästä velkaa. Hän esittää asian niin, että kun hän on tehnyt jotain hyvin suurta minun mielikseni, niin minun tulee tehdä jotakin vastaavasti hänen mielikseen. Ja se jokin on suihinotto ja ehkä muukin seksuaalinen iloittelu (mitä vastaan itselläni ei ole mitään, mutta silloin kun en satu olemaan sillä tuulella, iloittelu ei ole mitenkään spontaania).

En ole sitä mieltä, että tuossa ajattelutavassa olisi suurta vikaa, kunhan se ei mene liiallisuuksiin. On totta, että mies on tehnyt asuntoasiassa hyvin suuren myönnytyksen minulle, ja kyllä minä haluaisin puolestani tehdä jotakin hänen toivomaansa hänelle. Mutta seksuaalisten tekojen tekeminen on vaikeaa, jos niihin ei koe sisäistä halua juuri sillä hetkellä, ja itselleni sellainen olo ei tule ollenkaan tarpeeksi usein. Siksi haluaisin lukea hehkutuksia suihinoton ihanuudesta, koska sillä tavalla saattaisin minäkin innostua haluamaan sitä enemmän!

Kyllä kai täältä nyt muutama nainen löytyy, joille suihinotto on henkilökohtainen nautinto.

ap

Raha siis määrittelee parisuhdettanne? Kun mies maksaa, niin nainen alistuu sändyssä? Eikö siitä tule aika huoramainen olo?

Ketju on lukittu.