Kuinka usein otat suihin mieheltäsi?
Meillä tätä ei tehdä niin usein kuin mies haluaisi (nykyisin ei juuri lainkaan). Yhtenä syynä ovat fysiologiset seikat: itsellä hyvin kuiva suu ja miehellä hyvin suuri elin, minkä vuoksi suihinottaminen koskee leukaniveliin ja on myös tuon kuivuuden vuoksi vaikeaa tehdä hyvin.
Miehelle tämä on kova paikka ja on nyt jostain selvittänyt, kuinka tavallista suihinottamiset ovat muilla pareilla. Kuulemma pari kertaa viikossa on normi, ja monilla on myös PALJON tätä enemmän.
Ärsyttävä lähtökohta mielestäni, koska tuollainen saa minut tuntemaan itseni kelvottomaksi, ja laskee motivaatiota nähdä asian eteen vaivaa. Lisäksi mies (ehkä tahtomattaan tai tajuamattaan) ottaa aina tämän keskustelun kuluessa esille myös sen, kuinka hän maksaa menojamme paljon enemmän kuin minä. Menot on jaettu tulojen suhteessa, mies ylimmässä tuloluokassa ja itse olen alimmassa. Eli olenko minä siis tietämättäni itse asiassa jonkinlainen huora, jonka palvelukset eivät nyt sitten tyydytäkään reklamoivaa asiakasta?
Haluan kyllä että mieheni voi hyvin, mutta minulla ei ole sellaista suihinottofetissiä, jonka mies sanoo monella muulla naisella olevan, jossa nainen jatkuvasti oikein odottaa tilaisuutta päästä ottamaan suihin.
Oletko sinä tällainen nainen? Kertoisitko, mikä suihinottamisessa on niin ihanaa? Jospa minäkin vaikka innostuisin niin, että tuo asiaan liittyvä kipu unohtuisi.
Kommentit (95)
Raha siis määrittelee parisuhdettanne? Kun mies maksaa, niin nainen alistuu sändyssä? Eikö siitä tule aika huoramainen olo?
Jos kyse ei olisi rahasta, vaan jostain muunlaisesta myönnytyksestä (esim. että mies on suostunut lasten hankintaan vain koska minä haluan - tämä siis kuvitteellinen esimerkki), niin olisinko silloinkin huora, jos hän toivoisi minun tekevän vastavuoroisesti jotakin hänen mielikseen?
Raha on vain yksi tapa mitata asioiden arvoa, joten minun on helppo poistaa se tästä yhtälöstä kokonaan. Ajattelen, että mies on tehnyt minun mielikseni jotain ja minä haluan siksi olla hänelle mieliksi hänelle tärkeässä asiassa. Rajansa toki kaikella, mutta näin periaatteessa.
ap
Mitkä asiat tuntuvat ihanalta, mihin kiinnitätte huomionne, millaisia tekniikoita teillä on jne.?
Luulen, että mieheni tarkoittaa suihinotolla sellaista, johon ei liity muuta seksiä. Eli tilannetta jossa mies on täysin passiivinen ja nainen hoitaa homman loppuun asti.
ap
Tuollaista, että alusta loppuun vain suulla en kyllä edes muista, ainakin on ollut kädellä avittamista mukana aika paljonkin. Joku tolkku töiden jaossakin ;-) (Siis minä se, joilla suuseksiä melkein joka kerran jonkun verran)
Sinä muun touhun seassa, alussa tai lopussa pitää vaan vähän päästä imuttelemaan, mutta että herra oottais täyttä palvelua kädet niskan takana niin huh huh :-) Joskus tosiaan vois harkita ihan kuriositeetina, mutta että tavaksi, niin vois jäädä väliin.
Tekniikoita: Keskityn aika lailla päähän, varsinkin siihen pieneen saumakohtaan. Pyörittelen kielellä, imen, otan välillä kokonaan syvälle suuhun (kieli kannattaa painaa silleen jännästi kitalakeen, ei tuu niin oksennusrefleksiä)ja huulet tiukkana imen.. Noita makuliukkareita en ole koittanut, mutta ostoslistalle menee :-) Joskus samalla syön myntonia, tuntuu kuulemma jännältä.
Eihän se juuri fyysisesti tunnu niin seksuaaliselta aina, mutta kiihotun siitä miehen voihkeesta ja onnesta.
...nuo lukumäärät mitä miehesti sinulle heittelee ovat kyllä silkkaa tuubaa. Etenkin avioliitossa kyllä useammin puhutaan siitä onko seksiä ylipäänsä (mitä tahansa seksiä) edes jotenkin riittävästi (useimmiten miehen kannalta) kuin siitä, ottaako nainen suihin kerran vai 3 viikossa! Voin kertoa, että edes viikoittainen suihinotto on vain pienen vähemmistön herkkua.
Mies
Itselläni sitä herkkua on keskimäärin kaksi kertaa kolmessa kuukaudessa. Seksiä sentään joka kuukausi.
Nyt enemmän kun hommasin salapanon. Ensikerralla taitaa olla suikkarin vuoro :-)
Meillä minä suorastaan rakastan suihinottoa! Voisin lutkutella miestä aina kun mahdollista ja lutkutankin. Ja mies tykkää! Ollaan yhdessä opeteltu erilaisia tekniikoita ja jippoja joilla nautinnon saa maksimoitua.
Suihinotto on osa jokaista esileikkiä/rakastelua. Saatan jopa kesken rakastelun, asennonvaihdon yhteydessä imeä miestäni. Ja kalun putsaaminen rakastelun jälkeen se vasta herkkua onkin!
Nuolen, nielen ja kaikkea siltä väliltä. Nam!
Se on suorastaan inhottavaa.
Olen ollut suhteissa, joissa otin suihin vain koska kuvittelin, että niin kuuluu tehdä tai halusin miellyttää tms. Sitten tapasin nykyisen mieheni ja hän on sitä mieltä, että ei tarvitse tehdä sitä, mistä ei tykkää. Hän ei tule siis enää koskaan saamaan suihinottoa, mutta ei hänen elämänsä kuulemma ole siitä kiinni :)
[iMinusta miehen elin on varsin kiinnostava kapistus ja leikkisin sillä mielelläni useamminkin...
[/quote]
Mieheni on aina aivan ekstaasissa kun hieron eturauhasta ja puristelen palleja samalla.
Miestä ei voi oikein millään tavalla tehdä viidessä minuutissa onnellisemmaksi.
kun seksiä harrastetaan esileikin yhteydessä. Pidän siitä, mutta loppuun asti pelkästään suuseksiä on kyllä harvoin.
Ei ole mun juttu, eikä mieskään ole kiinnostunut. On puhuttu aiheesta.
Ei olis mun juttu vaikka olisi mies jota kiinnostaa.
Yök.
mutta katsoin yhden kamasutradokumentin, jossa opetettiin pippelinhierontaa, joten mies suorastaan anelee polvillaan myös hierontaa.
Seksiä meillä on 1 - 4 kertaa viikossa, jos lapset ovat kotona. Jos ovat yökylässä, 5 - 12 kertaa viikossa ;-)
ja opeta näin kirjallisessa muodossa toi hieronta!
joka nauttii suihinottamisesta aivan älyttömän paljon. Pystyn joskus saamaan jopa orgasmin pelkästään miehen kalua imemällä!
8oKyseessä on siis joku psykologinen, hyvin voimakas mielihyvämekanismi. Pystytkö kuvailemaan sitä vielä tarkemmin? Nautitko erityisesti suuhun ottamisen "tuhmuudesta", miehen reaktioista (millaisia ovat?), spermasta vai mistä?
En minä tiedä miten sitä tarkemmin kuvailisin. Nautin ja kiihotun siitä aivan älyttömän paljon.
Joskus jos olen vaikka väsynyt ja mies alkaa lämmittelemään seksiin, pyydän, että saan imeä häntä. Silloin olen aika nopeasti ERITTÄIN valmis mihin vaan :D
Sperma ei ole se jutttu, en kovin mielelläni ota sitä suuhun. Mutta sisälle pilluuni ne haluan ehdottomasti.
Otan toki joskus erityispalveluksena miehelleni juurikin loppuun saakka niin, että mies vaan on ja nauttii. Silloinkin useimmiten otan spermat käteen ihan lopussa tai suustani pudotan käteeni. Ja josksu taas hän hoitlee minut esim. nuolemalla ja minä vaaan nautin. Usein toki nuokin tilantet kuitenkin johtaa naimiseen ;)
Mutta tuo kalun nuoleminen ja imeminen saa minut aivan hulluksi kiimasta. Ihan paras asento on sellainen että olen itse selälläni ja mies on polvillani vieressäni. Tai istun esim. nojatuolissa ja mies seisoo vieressäni. UUUH!
Se tunne, kun miehen kalu kovettuu räjähtämispisteeeseen ja hän huokailee ja liikehtii kiimaisena......
Tapasin nykyisen mieheni reilu vuosi sitten. Häntä ennen en ole suuseksistä välittänyt. Nyt pikkuhiljaa lämpiämässä asialle. Suuseksiä viimeisen parin kk ainana n 5 kertaa. Nautin miehen nautinnosta suunnattomasti, haluan antaa hänelle "hyvää". Mies tyydyttää minut täydellisesti, joten miksen minä häntä? Nyt odotan "kieli pitkällä" että tulee töistä ja pääsen imemään, nuolemaan, lutkuttamaan hänen kulliaan :)
että kukaan ei järkyty ap:n tilanteesta. jos ei nauti tai pidä suihinotosta sitä pitäs opetella että siinä tulee mestari. on vielä tyhmempää jos mies ei vastavuoroisesti anna sulle suuseksiä. itse kyllästyin eksän kanssa seksiin kun aina vaati suihinottoa ja mua ällötti se ja hän ei halunnut antaa mulle koska "olin liian limainen sieltä"
kuinka usein otan suihin, hän sanoi, että muutaman kerran kuukaudessa kai. meillä ongelmana on myös miehen peniksen suuri koko. leukaluut ovat koetuksella joka kerta.
helpoimmalla pääsen kun istun sängyn tai tuolin reunalla ja mies seisoo edessäni. silloin kipu ei ole niin kova kuin maatessa. en tiedä mitä eroa suun avaamisella noissa tapauksissa on, mutta kokeile sitä kuitenkin istuen, jos haluat suuseksiä antaa. en siis sano, että nyt sun täytyy sitten pystyä siihen, koska minä keksin tällaisen kivan keinon.
meillä mies tietää, että juuri tuo kipu on syynä suuseksin harvoihin määriin ja hän onkin todella tyytyväinen joka kerta, kun sitä on. ei siis kitise sen puutteesta. meillä tosin sitten harrastetaan usein muuta, en siis tarkoita pelkkää yhdyntää, vaan hoidan miehen käsin (tämänkin voi hoitaa hierontaöljyjen kanssa, miehen silmät sidottuina, minun silmäni sidottuina, jaloilla... ihan miten vain), olen ostanut hänelle joskus leluja (kaikki miehet eivät niistä kai välitä, mutta esimerkiksi tenga-sarjalla on kertakäyttöisiä leluja, joilla asian voi testata) ja olemme käyttäneet niitä joko yhdessä tai siten, että minä katselen ja sitten tosiaan ne muutama suuseksikerrat ihan vain miehen mieliksi. kysy mieheltäsi, josko hän innostuisi jostain tällaisesta, jos sen suuseksin antaminen on todella hankalaa.
en ihan luottaisi tuohon miehesi tekemään kyselyyn...
Sitä tapahtuu 2-3 kertaa viikossa.
esileikkiin lähes aina ennen yhdyntää, joita on 2-3kertaa viikossa. Toisinaan on pelkkää suuseksiä. Joskus miehen halutessa otan häneltä suihin, satunnaisesti kumminkin kieltäydyn. :)
En odota sitä että pääsen ottamaan suihin :D Ennemmin odotan sitä loistavaa seksiä sen jälkeen ;) Onhan myynnissä niitä syöntikelpoisia liukuvoiteita? :) Siitä vaan makua valkkaamaan. ;D JOS siis innostut kokeilemaan.
Nuo, mitä miehesi taas sanoo sinulle niin veisi minunkin seksi-intoni. Rakastan seksiä, mutta paskan fiiliksen aiheuttavan kumppanin kanssa se ei kiinnostaisi yhtään.
Sano miehellesi, että siivoaa suunsa.
tykkään kyllä ottaa suihin koska kiihotun siitä itse _todella_ paljon. Kostun ja ynisen nautinnosta.
Mutta, en ota suihin kovin usein.
Ristiriitaista?
Onhan tuo.
Mies on ns. nopea laukoja, ja kaiken lisäksi minä olen se aktiivisempi osapuoli seksin saralla. Jos ottaisin mieheltä suihin kerran tai pari viikkossa niin en oikeasti varmaan saisi mitään enää itse.
Nytkin hyvin usein seksi on sitä että mies kyllä laukeaa mutta minä sitten en (miehen orgasmi on hyvin usein seksin loppu).
Kyllä onneksi niitäkin kertoja sitten löytyy kun mies jaksaa panostaa ja sitten vaikka sormettaa orgasmin mulle jos ei muuten onnistu. Mutta näitä tilanteita on vähenevässä määrin.
Miehen stressi ja väsymys vaikuttavat liikaa.
Ja itse haluan kuitenkin seksiä, ja en osaa kieltäytyä. Halut pomppaavat taivaisiin. Ja sitten harrastetaan näitä perhanan pikaisia josta vaan pettyy.. Hulluksihan siinä tulee.
Nyt ei kyllä ole tehnyt pahemmin mieli tehdä enää mitään. Itekseni sitten vaan.
Niin ja mies ei ole koskaan ollut aktiivinen nuolemaan minua, vaikka kokeekin sen kiihottavana.
Kai tuo on sitten vaan aika itsekäs ja laiska tapaus.
Seksi on oikeasti todella hyvää silloin kun sitä on tarpeeksi ja siihen on panostettu, mutta se nyt vaan sattuu olemaan liian harvoin minulle. Imisin ja nuolisin miestä paljon useammin jos olisi tae että itsekkin saisi. En vaan jaksa enää olla se joka aika taipuu ja asettaa puolison tarpeet omien edelle.
8o
Kyseessä on siis joku psykologinen, hyvin voimakas mielihyvämekanismi. Pystytkö kuvailemaan sitä vielä tarkemmin? Nautitko erityisesti suuhun ottamisen "tuhmuudesta", miehen reaktioista (millaisia ovat?), spermasta vai mistä?