Kukas luki Meidän perhe -lehdestä täälläkin parjatusta blogistista artikkelin?
Mitä tunteita/ajatuksia se sinussa herätti?
Minulle tuli mieleen, että jopa artikkeli oli onnistuttu tekemään täysin hajuttomaksi ja mauttomaksi. Tuntui aikamoiselta mainostempaukselta.
Kommentit (32)
Olen tilaaja, mutta maaliskuunlehteä en ole saanut.
Miehellä ihan tavisduuni, muuten sitä olis kyllä hehkutettu blogissa!
Rahat tulee vanhemmilta.
niin sen mies on traktorimyyjä ja se ei ole kyllä tavisammati siinä mielessä, että siinä on aika kovat tulot. Tiedättekö nimittäin, mitä traktorit maksaa? Vähän vitusti!
rahojensa eteen, ei teidän tarvitse huolehtia siitä.
En oikein käsitä miksi ko. blogistia parjataan, kun tosiasiassa jokainen on kateudesta vihreä! Olen muutaman kerran tämän foorumin kautta kurkistanut blogia ja siellähän on vastassa pieni täydellinen elämä, jota pyörittää pieni täydellinen nainen! Himputtiako se kenellekään kuuluu, mistä he rahansa saavat, hä?
En oikein käsitä miksi ko. blogistia parjataan, kun tosiasiassa jokainen on kateudesta vihreä! Olen muutaman kerran tämän foorumin kautta kurkistanut blogia ja siellähän on vastassa pieni täydellinen elämä, jota pyörittää pieni täydellinen nainen! Himputtiako se kenellekään kuuluu, mistä he rahansa saavat, hä?
Mutta mulle tulee siitä jotenkin surullinen olo. Koko siitä elämästä. He haluavat koko ajan lisää tavaraa ja remontteja, eivät ole koskaan tyytyväisiä. Onkohan blogisti kuitenkaan onnellinen?
En ole koskaan ollut kiinnostunut sisustuksesta, mutta käyn aina vilkuilemassa, onko miehestä uusia kuvia, kun se on niin hottis. Tiedättekö, ovatko vanhan rahan rikkaita?
kovasti töitä. rakentaneet muumilaakson ja sirkuksen..
On meidän lapsenkin kakun päällä ollut useampana synttärinä Happy Birthday! -siirtokuva ja ihan supisuomalaisia ollaan, mies puhuu savvoo.
ja sitä kautta saada ruotsinkielisen ystäväpiirin. Mieshän on Vaasasta kotoisin joten varmaan ainakin tuntee ruotsinkielisiä.
ovat ruotsinkielisiä
kun namumies täytti 30 luki kakussa ruotsiksi 30 OOR..
en enempää tietojani tänne hyeenalauman raadeltavaksi aio kirjoittaa:)
Oliko miehestä kuvia lehtijutussa? :)
Olipas tämä ketju kutistunut entisestään!
Timo, Sirkka, Anne ja Elijah Evert Mikonpoika.
Enkä ole blogia lukenut, kävin vilkaisemassa. Vaikuttaa mainiolta tuotteelta! Mistäpä senkään tietää, mikä on totta ja mikä ei. Mutta verkkokaupat ja kaikki, kohinaa netissä ja juttu perhelehdessä - hyvin pyyhkii. Ei kenkään ole pakko blogiin mennä, jos ärsyttää eikä halua tukea mainosrahojen kautta...
(mutta on tämä nykymaailma kummallinen...en voi ymmärtää.)
Enkä ole blogia lukenut, kävin vilkaisemassa. Vaikuttaa mainiolta tuotteelta! Mistäpä senkään tietää, mikä on totta ja mikä ei. Mutta verkkokaupat ja kaikki, kohinaa netissä ja juttu perhelehdessä - hyvin pyyhkii. Ei kenkään ole pakko blogiin mennä, jos ärsyttää eikä halua tukea mainosrahojen kautta...
(mutta on tämä nykymaailma kummallinen...en voi ymmärtää.)
pyyhkii hyvin. Veikkaus: ero kolmen vuoden sisällä.
Kuvatkin oli suoraan otettu blogista.
Ei mitään sisältöä koko jutussa.