Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukas luki Meidän perhe -lehdestä täälläkin parjatusta blogistista artikkelin?

Vierailija
07.03.2012 |

Mitä tunteita/ajatuksia se sinussa herätti?

Minulle tuli mieleen, että jopa artikkeli oli onnistuttu tekemään täysin hajuttomaksi ja mauttomaksi. Tuntui aikamoiselta mainostempaukselta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäkö tarkoitat syvemmälle menemisellä?

Vierailija
22/32 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogin sisällön lehdessä? Ja vielä blogin, jonka sanotaan jutussakin toimivan yrityksen mainoksena.

sitäkö tarkoitat syvemmälle menemisellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulle tulee siitä jotenkin surullinen olo. Koko siitä elämästä. He haluavat koko ajan lisää tavaraa ja remontteja, eivät ole koskaan tyytyväisiä. Onkohan blogisti kuitenkaan onnellinen?

Siis mitä? :D Mekin ollaan remontoitu meidän vanhaa asuntoa jo monta vuotta, pieni pala kerrallaan eli "koko ajan lisää" Lisäksi olen kiinnostunut sisustuksesta, voisi sanoa että varmaan harrastan sitä. Sekö sitten merkkaa ettei koskaan mikään riitä eikä ole onnellinen? :D

Vierailija
24/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole blogia lukenut, kävin vilkaisemassa. Vaikuttaa mainiolta tuotteelta! Mistäpä senkään tietää, mikä on totta ja mikä ei. Mutta verkkokaupat ja kaikki, kohinaa netissä ja juttu perhelehdessä - hyvin pyyhkii. Ei kenkään ole pakko blogiin mennä, jos ärsyttää eikä halua tukea mainosrahojen kautta...

(mutta on tämä nykymaailma kummallinen...en voi ymmärtää.)

pyyhkii hyvin. Veikkaus: ero kolmen vuoden sisällä.

Tarkoitinkin kaupallisesti... aika hauskaa, miten vakavissaan ihmiset blogin ottavat, jos ja kun se on pelkkä yrityksen mainos.

Ei tuo täti miusta muuten niin kauhean nuorelta näytä, yli kolmevitoselta ainakin.

Vierailija
25/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täynnä tuntemattomia ihmisiä ja juttuja heistä.

Kiva että välillä on joku "puolijulkkiskin".

Olen täältä saanut kimmokkeen ko blogia seurata ja ikinä en ole pettynyt.

Äiti on taitava rakentaja, sisustussuunnittelija ja lisäksi vielä toteuttaa hankkeet. Moniko voi itsestään sanoa samaa ?

Ja heidän liitto on kestänyt jo 3 raskautta, 2 isoa remppaa ja vaikka mitä. Ei siellä enää erota.

Heidän blogia ei onneksi ole kenenkään pakko lukea, jos ei halua.

Vierailija
26/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on taitava rakentaja, sisustussuunnittelija ja lisäksi vielä toteuttaa hankkeet. Moniko voi itsestään sanoa samaa ?

Ja heidän liitto on kestänyt jo 3 raskautta, 2 isoa remppaa ja vaikka mitä. Ei siellä enää erota.

Tokihan jokainen oman työnsä osaa.

Ja toisten eroista on paha mennä etukäteen veikkailemaan. Toivotaan tietysti heille pitkää yhteistä tulevaisuutta

Vierailija
27/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihan tavisammatti, koska ostajatkin ehkä tavallista vaativampia ja osaavat kysyä hyvinkin tarkkoja teknisiä juttuja. Traktorit maksaa paljon, mutta ei sillä tienaa, kuten ei millään muullakaan maatalouskaupalla, kun katteet on tosi pienet.

Tiedän mistä puhun... Mun mies on traktorikauppias ja olen ehdottanut jos menisi S-marketin kassalle, kun siinä tuntuu tienaavan paljon paremmin. Ja mies on ihan hyvä kauppias, eikä silti tienaa kaikki kilometri yms korvaukset mukaan lukien edes 3000 e /kk. Ajaa 15 v vanhalla autolla, koska oikeasti ei ole varaa ostaa uudempaa työautoa.

Kerropa missä kaupassa traktorimyyjällä olisi kovat tulot, niin lähetän munkin miehen hakemaan töitä.

niin sen mies on traktorimyyjä ja se ei ole kyllä tavisammati siinä mielessä, että siinä on aika kovat tulot. Tiedättekö nimittäin, mitä traktorit maksaa? Vähän vitusti!

Vierailija
28/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietääkö joku, missä tämä traktorikauppa on?

Vierailija
29/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se on harrastus!

En oikein käsitä miksi ko. blogistia parjataan, kun tosiasiassa jokainen on kateudesta vihreä! Olen muutaman kerran tämän foorumin kautta kurkistanut blogia ja siellähän on vastassa pieni täydellinen elämä, jota pyörittää pieni täydellinen nainen! Himputtiako se kenellekään kuuluu, mistä he rahansa saavat, hä?

Mutta mulle tulee siitä jotenkin surullinen olo. Koko siitä elämästä. He haluavat koko ajan lisää tavaraa ja remontteja, eivät ole koskaan tyytyväisiä. Onkohan blogisti kuitenkaan onnellinen?

Vierailija
30/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täynnä tuntemattomia ihmisiä ja juttuja heistä.

Kiva että välillä on joku "puolijulkkiskin".

Olen täältä saanut kimmokkeen ko blogia seurata ja ikinä en ole pettynyt.

Heidän blogia ei onneksi ole kenenkään pakko lukea, jos ei halua.

Itse nautin suuresti kauniista kuvista ilman kateuden häivää. Jokainen voi perustaa oman nettikauppansa ja alkaa myymään traktoreita ja tulla sitten tänne sanomaan että pappa betalar. Jos heille on rahaa jostain siunaantunut niin MITÄ SITTEN! Maailma on täynnä rahattomia ja rikkaita ja kaikkea siltä väliltä, onko se hemmeetti teiltä pois jos jollakulla on kauniimpi koti? En tiedä kuinka kurjaa näiden kateellisten aaveeläisten elämä on kun pitää jo heidän onnellisuuttaan lähteä puntaroimaan (itse olen onnellinen omassa elämässänikin joten ei tarvitse kytätä muiden elämän heikkoja kohtia). He sentään tekevät töitä ja pitävät huolta perheestään. Sitä toista äärilaitaa näillä palstoilla näkeekin yllin kyllin.

Vierailija
31/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siitä supermariasta eikun mikä se nyt oli mitään blogia? Jonka lapset soittaa ja laulaa ja ties mitä.

Vierailija
32/32 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta! Anne on ikänsä blogissaankin kertonut, joten ihan julkista tietoa se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi