Sari! Pyydän anteeksi sinulta sitä, mitä teimme
miehesi kanssa noin vuoden ajan, mutta voin vakuuttaa, että se loppui jo puoli vuotta sitten. Hiipui ja kuoli pois.
Hyvät muistot siitä silti jäi, mutta ei tule toistumaan.
Kommentit (25)
Eniten täällä minun kotonani, mutta myös miehen kotona. Kerran viikonloppumatkalla.
numero 4:lle kertoi kaiken. Et ole NL.
ja pyytää anteeksi Kirsiltä hieman samanlaista tapahtumaa.
E-K
avaudun minäkin, ja pyydän anteeksi, että miehesi petti niin usein sua myös minun kanssa, ihan kotonannekin...
Kai sari tahtois tietää jos sen äijä olisi VUODEN pettänyt sitä. Ansaitsisi parempaa!
Kai sari tahtois tietää jos sen äijä olisi VUODEN pettänyt sitä. Ansaitsisi parempaa!
Et näköjään tajua motiivejani, tämän viestin tarkoitusta.
Helpotan tässä vain ja ainoastaan omaa oloani.
En lähde tuomitsemaan tekojasi, mutta eikö se 'sari' ansaitsis kuulla totuuden? Se parhaillaan tuhlaa elämäänsä täysin kusipäisen miehen kanssa.
En lähde tuomitsemaan tekojasi, mutta eikö se 'sari' ansaitsis kuulla totuuden? Se parhaillaan tuhlaa elämäänsä täysin kusipäisen miehen kanssa.
Et näköjään tajua motiivejani, tämän viestin tarkoitusta.Helpotan tässä vain ja ainoastaan omaa oloani.
Ehkä se sari on tyhmä, mutta se ei ole varsinaisesti rikos. Laita sille nimetön kirje vaikka!
Ei kuulu tapoihin.
Sitäpaitsi Sari on tietämättömyydessään ihan onnellinen, mikä minä olen sitä onnea pilaamaan?
jo ahdisti, mutta onneks ei ollukkaan mun ukkoni jos kerran meiän kotona tai jossain vloppu matkoilla ootte vehdannu.
jo ahdisti, mutta onneks ei ollukkaan mun ukkoni jos kerran meiän kotona tai jossain vloppu matkoilla ootte vehdannu.
mutta ei matkoilla olla oltu, heillä kyllä, sari oli itsekin kotona...
ei ahdista siltikään, täällä ei oo käyny naispuolisia varmaan kun mun äiti ja sisko. Vai onkohan tuo ukko sittenkin homo....
Sarit: Ei kannata uskoa tätä jonkun "horon"avautumista.
Kirjoituksen on vain ja ainoastaan aiheuttaa pahaa mieltä.
Jollain taitaa taas mielikuvitus lentää.
Mun miestä ei saanut ainakaan,yritti kyllä kovasti,mut jäi toiseksi.
Katkeruus tekee ihmisestä ilkeän!
terv eräs Sari, jolle olisi voinut noin käydä.
Jos olet PS (jolloin asia koskee minua), niin toivon, että jatkatte suhdetta ja otat miehen kotiisi vakkariin asumaan. Voisitko harkita tätä, tekisit minulle suuren palveluksen.
Kerro nyt edes missäpäin asustat? Ansaitsisin ja haluaisin tietää ja kiittäisin solidaarisuudestasi.
Voisin minäkin käyttää hyväkseni tätä viestiketjua. Sinä, joka jätit sinikeltaisin sateenvarjon ravintola puijonsarven narikkaan syksyllä 1998. Se olin minä joka vein sen. Anteeksi.
Sitä en aio kertoa, en halua tästä mitään ongelmia kenellekään, varsinkaan itselleni.
Halusin vaan keventää omaatuntoani, tunnustaa, kertoa.
Oloni helpottuikin jo paljon, kun sain tämän asian tunnoltani.