Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt alkoi stressata koululaisten kesälomat

Vierailija
07.03.2012 |

On tarjolla kesäkerho johon ehkä pääsee jollain viikolla, on isovanhempia joiden lomista ei tiedä, on mahdollisesti työttömänä oleva sisko, mies joka voi ajoittain tehdä etätöitä jne.

Hankaluus tulee siitä, että ihan kohta pitäisi saada palapeli kasaan ja TIETÄÄ milloin lapsi on kesäkerhossa, milloin itsellä on loma ja milloin isovanhemmilla on loma. Mutta kun ei tiedä. Omat lomat pitää anoa kohta, mutta kun ei tiedä milloin sitä lomaa tarvitaan. Kesäkerhoonkin pitää hakea pian sitovasti, mutta tulokset kerrotaan vasta toukokuun lopulla. Miksi ihmeessä tuotakin tietoa pantataan yli kk?

Ärsyttää ja huolestuttaa. Sitä lomaa on 10 viikkoa! Ihan älyttömästi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ja minä lomaillaan peräkkäin. Näin lapset saavat lomailla isän tai äidin kanssa koko kesän.

Vierailija
2/5 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin ennakoivasti jo viime kesän lomarahat tätä varten vapaaksi. Lapsi on nyt siis ekaluokkalainen. Ja nyt vaihdoin vähän lisää. Osittain lomaillaan miehen kanssa eri aikaan. Sitten tietysti valjastetaan mummit ja kummit ja ystävät niiltä osin kuin se on mahdollista. Yhdelle viikolle pitäisi saada se kesäleiripaikka... Puuh, tosi rasittavaa ja stressaavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten myös asukaspuisto. Mä en stressaa yhtään, vaikka vasta viikko on varattu leirille. Lapsi on jo kolmannella ja aina on selvitty loistavasti.

Vierailija
4/5 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on koulussa itse töissä:)

Vierailija
5/5 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomakalenteria ei ole vielä töissä joten ei auta kuin odottaa ja toivoa parasta.