Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on nyt suuri riita kuukautisista ruokarahoista. Paljon olisi minimi?

Vierailija
06.03.2012 |

Mies 83 kg + nainen 54 kg. Arvioikaa erikseen. Jos riita jatkuu niin kummallekin oma ruokatili. Muuta ei voi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osta enää kotiin mitään. Jos mun luokse tulee kylään niin saa tulla ruokakassi mukanaan. Täällä tarjotaan vaan puuroa tästä lähtien. Mietin vain, että millä ruokabudgetilla 182+ senttinen mies selviää. Eipä taida "sossutasonen" raha riittää edes ruokaan, mutta mulla ei ole mitään yksityistä sossutoimistoa vähävaraisille ja nälkäisille miehille - ei ainakaan enää.

Vierailija
22/29 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausittaiset menot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huipputaitava etenkin jos vielä pystyt tarjoamaan terveellistä ruokaa!!!!!

Vierailija
24/29 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokarahat kuukautisillaan.

Vierailija
25/29 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin seurusteluaikoina joka viikonloppu mieheni luona (välimatka 300km)

Olisko mun pitänyt maksaa sille teidän mielestä ruokarahaa?

Oletteko koskaan kuulleet vieraanvaraisuudesta????

Jos joku tulee meille vaikka viikoksi, en varmaan pyydä maksamaan ruokiaan, huh teitä!

Vierailija
26/29 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 Sun tarvii olla huipputaitava etenkin jos vielä pystyt tarjoamaan terveellistä ruokaa!!!!!

Meillä menee vastaaviin ostoksiin 500-600 euroa kuussa, mutta meillä on kahden aikuisen lisäksi vain yksi 3-vuotias.

Vierailija
27/29 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä luulin, että ap on mennyt sotkemaanruokarahat kuukautisillaan.

Vierailija
28/29 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tarkkaan ymmärrä kysymystä, kun aloittaja kertoo olennaisista tiedoista vain painot.

Ei niillä ole mitään merkitystä ruokalaskuun. Pieni ihminen voi syödä paljon ja kallista, eikä syö muualla kuin kotona. Iso voi syödä vähän ja halpaa ja saada vielä opiskelu- tai työpaikallaan erittäin edullisen ja runsaan lounaan.

Mistä ihmeestä te tarkkaan ottaen riitelette?

Onko teillä niin erilaiset ruokatottumukset, että toisen ruoka on selvästi kalliimpaa kuin toisen?

Vai onko teidän käsityksenne rahankäytöstä kovin erilaiset?

Vierailija
29/29 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se mies varmasti silloin myös on sitä. Joten mieti tosissasi, että löytyisikö kuitenkin joku parempi sulle.

Mekin oltiin seurustellessa aina mun luona, koska mun luona oli paremmat tilat. Eikä mies ikinä tuonut mun luo mitään ruokakassia eikä antanut ruokarahaa. Mutta musta ei tuntunut yhtään, että mies yrittäisi hyötyä minusta. Sillä mies maksoi kaiken mitä tapahtui kodin ulkopuolella ja oltiin me kyllä paljon muualla kuin kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme