Mies ja seksi raskauden aikana - missä vika?
Olen raskaana, vk 19, ja seksiä meillä on ollut viimeisen parin kk ajan n. kerran viikossa. Tämä häiritsee minua kovasti, pitääkö mieheni minua jotenkin vastenmielisenä, vai miksi en kelpaa? OOn useasti torjunut minun hyvin lempeästi. Nuo rakastelut mitä on, ovat sitten hänen aloitteestaan. Hellii kyllä muuten todella paljon, ja on ihana.
Toisaalta, olen ollut aivan uskomattoman selkävaivainen, en pysty nukkumaan tms. kivuiltani. Sunnuntaina mieheni vastasi (kun kysyin, olenko epäviehättäv), että olen ihana, mutta ”nuo kivut ovat epäviehättäviä”. Tämä sai minut itkemään jälleen
Olen koittanut asiasta puhua, selittää että torjuminen tuntuu niin kovin pahalta. Mieheni ei ole ikinä ollut kovin innokas puhumaan seksistä, meillä se on sujunut ihanasti aivan ”omalla painollaan”. tavallaan tästä on tullut minulle nyt jokin pakkomielle, asia vaivaa minua koko ajan ja näen seksuaalisia unia (en ole niitä ennen juuri nähnyt). Toisaalta, sitten kun olisi ”seksin aika”, olen aivan kuiva enkä pääse fiilikseen, enkä saa orgasmiakaan. Mietin vain, josko meillä vihdoin alkaisi ”kiihkeämpi vaihe”.
Toisin sanoen tuntuu, että olen nyt jotenkin ihan epämääräinen, hakoteillä ja jopa pimeä päästäni. Onko vika minussa, vai missä?
Kommentit (9)
Valitettavan yleistä ja tylsää mieheltä, mutta sille ei voi mitään. Ja hei, kerran viikossa on vielä ok määrä, jos ei olisi edes sitä niin sitten voisi jo huolestua. Voihan olla, että miehelläsi on vain joku vaihe ettei tee mieli - meilläkin miehellä oli pari kk sitten joku kuiva kausi, ei vaan halunnut seksiä vaikka yleensä haluaa.
Eiköhän se siitä taas parane.
Aika montaa miestä nimenomaan kiihottaa oma raskaana oleva puoliso, mutta mies saattaa pelätä, että satuttaa lasta, niinkin tyhmä juttu kuin tuo on.
saattaa pelätä myös että satuttaa sinua.
Ihan luonnollista.
josko tämä tästä.. sitten viimeistään joskus 30 viikon päästä... tai vuoden.
Eilen meni melkein tappeluksi asian tiimoilta, mikä on aivan äärityhmää. Meni vain jotenkin yli, ja tässä väsymyksessä ei ehkä vain kykene enää toimimaan järkevästi.
Tissit turvoksissa, maitoa tirskuen, pimpsa tikeillä ja venyneenä, vatsa taikinana ja venyneenä, tukka rasvassa, naama näpyillä, silmäpussit kuin kellonvitjat ja koko ajan haukotellen. Juu,synnytyksen jälkeen sitä vasta hehkeenä ollaan ja miehen halut ihan tapissa.
Ap sulla vaan tosi idiootti ja lapsellinen mies.
Vai muka vahingóittaa lasta... tuskin sillä mikään 35 cm mahti kulli on joka porautuu kohdun läpikin.
josko tämä tästä.. sitten viimeistään joskus 30 viikon päästä... tai vuoden.
Eilen meni melkein tappeluksi asian tiimoilta, mikä on aivan äärityhmää. Meni vain jotenkin yli, ja tässä väsymyksessä ei ehkä vain kykene enää toimimaan järkevästi.
Tissit turvoksissa, maitoa tirskuen, pimpsa tikeillä ja venyneenä, vatsa taikinana ja venyneenä, tukka rasvassa, naama näpyillä, silmäpussit kuin kellonvitjat ja koko ajan haukotellen. Juu,synnytyksen jälkeen sitä vasta hehkeenä ollaan ja miehen halut ihan tapissa. Ap sulla vaan tosi idiootti ja lapsellinen mies. Vai muka vahingóittaa lasta... tuskin sillä mikään 35 cm mahti kulli on joka porautuu kohdun läpikin.
sanoi kettu? :D
mulla on hyvä seksielämä. Oli raskaus aikana ja ollut sen jälkeenkin.
Katkera mistä? Apn surkeesta seksielämästä? I don`t think so :D
Tissit turvoksissa, maitoa tirskuen, pimpsa tikeillä ja venyneenä, vatsa taikinana ja venyneenä, tukka rasvassa, naama näpyillä, silmäpussit kuin kellonvitjat ja koko ajan haukotellen. Juu,synnytyksen jälkeen sitä vasta hehkeenä ollaan ja miehen halut ihan tapissa. Ap sulla vaan tosi idiootti ja lapsellinen mies. Vai muka vahingóittaa lasta... tuskin sillä mikään 35 cm mahti kulli on joka porautuu kohdun läpikin.
sanoi kettu? :D
kyllähän se taitaa niin olla että näihin seksiasioihin on vaikea antaa neuvoja... kaikki kun ovat yksilöitä ja toimivat parina "omalla tavallaan"
ja sanavalinnoista voisi kuvitella, että hyvinkin katkeria tainnut olla :D
Harvemmin normaalin, arkeen ja elämään (JA seksielämään) tyytyväisen ihmisen tarvitsse käyttää noin sivistymätöntä kieltä. Toisaalta, jos ei ole kouluja käynyt, voi olla tietty toinen syy..