Lähihoitajat, osaisitteko neuvoa mua koulutusohjelmajutuissa.
Olen siis jo vammaistyöhön suuntautunut lähihoitaja, mutta haluaisin nyt opiskella eri koulutusohjelman. Koitin etsiä Hesoten sivuilta tietoa tuosta ja siellä lukikin että haut koulutusohjelmiin on yleensä maalis- ja lokakuussa. En kuitenkaan löytänyt hakulomaketta tuolta sivuilta. Miten se hakeminen nyt käytännössä sitten tapahtuu ja ei kai nyt sitten enää mitään soveltuvuuskokeita ole kun olen niissä jo kerran ollut?
Kommentit (3)
kun valmistuin, ainakin treellä se homma meni niin että ois pitänyt sitten käydä siellä opintokansliassa täyttämässä hakemus ja sitten oisit opiskellu yhden extravuoden toista suuntautumista.
täytyy varmaan koittaa etsiä nettisivuilta joku numero josta kysellä. Kun hesoten sivuilla oli että voit tulostaa hakulomakkeen nettisivuilta, mutta sitä lomaketta ei kuitenkaan siellä ole vaikka nyt olis kai se hakuaikakin. Oon jo ihan pihalla noista opiskelujutuista kun on tullut oltua muutama vuosi työelämässä...
kun valmistuin, ainakin treellä se homma meni niin että ois pitänyt sitten käydä siellä opintokansliassa täyttämässä hakemus ja sitten oisit opiskellu yhden extravuoden toista suuntautumista.