Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä soitti harvinainen törkeä puhelinmyyjä . Aargh!

Vierailija
06.03.2012 |

Sanoin heti alkuun että kiitos vaan mutta en taida ottaa kyseistä lehteä. Hirveenä alkaa puhumaan vaan ja yritän nätisti sieltä välistä sanoa että en tilaa nyt. Rouva ei kuuntele eikä anna mun sanoa mitään!

Sanoi että ei maksa mitään muuta kuin 3.90€ ja paskat.

Sanoin että nää on aina huijausta, alkuun tulee pieni maksu mutta ajan kanssa ne lehdet tulee maksamaan hiukan enemmän.

akka melkein huutaa päälle. Ei muuta kuin punaista luuria tuollaisille.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma Magazinesille meni kerrasta perille. Kotivinkistä soittelevat edelleen kerran ainakin kerran vuodessa, vaikka olen selkeästi ilmoittanut, että ei puhelinmarkkinointia, kiitos. Mulle saa laittaa mainoksia postitse, joskus jopa innostun tilaamaan jotain. Mutta puhelinkeskustelun perusteella en tilaa mitään. Kotivinkkiä en ole sen koommin tilannut siksi, että eivät kunnoita pyyntöäni. Olisin lenden sisällön perusteella joskus voinut tilatakin, mutta tämä on nyt jo periaate.

Laita ap puhelinmarkkinointikiellot noihin lehtitaloihin niin eivät haastaa sinun eivätkä omaa aikaansa.

Vierailija
22/22 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä on ettei voi sanoa jo alussa: ei kiitos ja luuri kiinni! Niin mä teen.

Mä sanon kyllä ihan selkeästi ja jämäkästi heti alkun, että mä en tilaa enkä osta mitään. Jotkut ymmärtävät heti ja lopettavat kohteliaasti. Toiset taas aloittavat jankkauksen. Jankkaajille olen ääritapauksessa lyönyt luurin kiinni, jos ovat olleet sitä osastoa joka vähät välittää siitä mitä mä yritän väliin sanoa. Ystävälliseen puheluun en kuitenkaan viitsi reagoida suoraan sanomalla ei ja lyömällä puhelun poikki, se on mun mielestä tylyä. Odotan puhelulle asiallista päätöstä, mutta jos näyttää ettei sellaista tule niin sitten voin lyödä luurin kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla