Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta seksikumppania?

Vierailija
06.03.2012 |

Onko paljon, jos kolmikymppisellä naisella on ollut 13 seksikumppania, joista 5 seurustelusuhteessa, pari seksisuhteessa ja loput kimpoissa aviomiehen kanssa :DDD ? What` s your number? Ikäsi?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

h*oran hommia päätyökseni, viikossa keskimäärin 20 asiakasta. Niitä kertyy melkosta tahtia vaikka paljon kävi samat tyypitkin. 'Siviilipanoja' (yhdenillanjuttuja, säätöjä, seurustelusuhteita) on jotain sadan tyypin verran. Nyt useempi vuosi yhden miehen naisena. T. se jolla nelinumeroinen määrä sänkykavereita

Antaisitko jonkun vinkin siitä, mitä tosi kivaa tavallinen suomalainen mies arvostaisi sängyssä (ja mitä ei yleensä osata/tehdä)? Kaipaan jotain konkreettista, ei mitään tyyliin "älkää olko lahnoja".

Vierailija
22/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitko jonkun vinkin siitä, mitä tosi kivaa tavallinen suomalainen mies arvostaisi sängyssä (ja mitä ei yleensä osata/tehdä)? Kaipaan jotain konkreettista, ei mitään tyyliin "älkää olko lahnoja".

Antaisin kyllä sellaisen vinkin, että useimmat naiset eivät osaa ottaa hyvin suihin vaan etenevät liian nopeasti. Rauhallisesti ja ajan kanssa etenevä suihinotto on euforisinta mitä tiedän ja sen eteen olen valmis tekemään vastapalvelukseksi aivan mitä tahansa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin kyllä sellaisen vinkin, että useimmat naiset eivät osaa ottaa hyvin suihin vaan etenevät liian nopeasti. Rauhallisesti ja ajan kanssa etenevä suihinotto on euforisinta mitä tiedän ja sen eteen olen valmis tekemään vastapalvelukseksi aivan mitä tahansa. :)

Toinen on että kannattaa opetella heittäytymään, estoton ja avoin suhtautuminen seksiin on paljon seksikkäämpää kuin mitkään opetellut temput.

Vierailija
24/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on että kannattaa opetella heittäytymään, estoton ja avoin suhtautuminen seksiin on paljon seksikkäämpää kuin mitkään opetellut temput.

Toivoo se alkuperäisen vinkin antanut.

Vierailija
25/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v, yksi seksikumppani. Monet ystävät kauhistelevat kokemattomuuttani, itse en. Ehkä olen outo :D

Vierailija
26/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v, yksi seksikumppani. Monet ystävät kauhistelevat kokemattomuuttani, itse en. Ehkä olen outo :D

Sinulla on paljon ystäviäsi terveempi asenne seksiin. Olisipa kaltaisiasi nuoria naisia enemmän.

Vierailija
27/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös seurustellut saman henkilön kanssa viisi vuotta ja odotamme esikoistamme kun taas monet ystävistäni ovat joko sinkkuja tai ovat seurustelleet sen nykyisen kumppaninsa kanssa alle kaksi vuotta. Ymmärrän toki, että hekin elävät opiskelijaelämää ns. täysillä, mutta minua ei oikein koskaan ole tuollainen kiehtonut.

Ja kuten joku edellä kirjoitellut, en minäkään ole mikään "ei seksiä ennen avioliittoa"- hiippari (vaikken heitäkään arvostele), vaan haluan tuntea kunnolla sen henkilön, jonka kanssa seksiä harrastan:) Olo on paljon itsevarmempi, joka taatusti näkyy laadussa;)

Mutta kiitos 28, tuntui kivalta kuulla, ettei ihan kaikki pidä minua hölmönä:)

Vierailija
28/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silti sitä mieltä, että suhdetta edeltävistä seksikumppaneista ei juuri kannata keskustella. SIlloin niistä voikin tulla iso juttu ja ongelma. Ne ei kuulu nykysuhteeseen. Mä en tahdo tietää enkä kertoa.

12/37. Ja yhdelle eksälle oli ongelma 9/25. Opettavaista.

Vierailija
29/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksikumppaneita on ollut 3 kpl. Olen seurustellut vain yhden miehen kanssa, joka on siis nykyään aviopuolisoni. Hän on yksi näistä kolmesta. Kahden muun kanssa vehtasin ennen seurustelua säännöllisesti.

Vierailija
30/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silti sitä mieltä, että suhdetta edeltävistä seksikumppaneista ei juuri kannata keskustella. SIlloin niistä voikin tulla iso juttu ja ongelma. Ne ei kuulu nykysuhteeseen. Mä en tahdo tietää enkä kertoa.

Mutta me miehet olemme näissä jutuissa monesti kaksinaismoralisteja, kuten ketjussa jo aikaisemmin todettiin. Moni ei suostu harkitsemaan vakavaa seurustelua, jos nainen on ollut intiimisti liian monen kanssa. Tämä on valitettavasti vain näin, hyvin epäreiluahan se on.

Vierailija
31/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

h*oran hommia päätyökseni, viikossa keskimäärin 20 asiakasta. Niitä kertyy melkosta tahtia vaikka paljon kävi samat tyypitkin. 'Siviilipanoja' (yhdenillanjuttuja, säätöjä, seurustelusuhteita) on jotain sadan tyypin verran. Nyt useempi vuosi yhden miehen naisena.

T. se jolla nelinumeroinen määrä sänkykavereita

Kiitos, että vastasit asiallisesti, jotain tällaista uumoilinkin. Oletan, että asut nykyään eri paikkakunnalla tai toisessa maassa kuin nuoruudessasi?

Mutta en menneisyyteni vuoksi.

Vierailija
32/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti jääkin siihen yhdeksään, onnellisesti olen naimisissa.

Vierailija
33/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voi laskea yhden käden sormilla nämä kumppanit ja siihen jäivät :)

Miehet saattavat kehuskella useammalla, mutta se on pelkkää biologiaa.

Vierailija
34/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta me miehet olemme näissä jutuissa monesti kaksinaismoralisteja, kuten ketjussa jo aikaisemmin todettiin. Moni ei suostu harkitsemaan vakavaa seurustelua, jos nainen on ollut intiimisti liian monen kanssa. Tämä on valitettavasti vain näin, hyvin epäreiluahan se on.

Kun lukemaa ei ole, ei ole perusteita olla kaksinaismoralistikaan. Eikä se, ettei asiasta puhu, tarkoita, että lukemat olisivat jotenkin hirvittävät.

Itse opin tuosta reilun vuosikymmenen takaisesta eksästäni, etten enää keskustele asiasta. Se ei ole tullut puheeksi nykyliitossani eikä tuon eksän jälkeisissä suhteissa. Puolisoni on riittävän fiksu ollakseen utelematta asiasta. Emme tiedä toistemme menneisyydestä emmekä siitä välitäkään, puolin ja toisin.

t. #30, se 12/37.

Vierailija
35/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan sanottuna muutama kaduttaaa, muutama vuosi takaperin tuli tehtyä vähän mitä sattuu ja keiden kanssa sattuu. Mukana on mm. kaksi naispartneria, aivan liian vanhaa miestä jnejne.

Nyt olen ollut 1,5 vuotta saman kumppanin kanssa, yhdessä olemme asuneet puoli vuotta.

Vierailija
36/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 20v. Tosin jos seksikumppaniksi lasketaan myös ne, joiden kanssa itse yhdyntää ei ole ollut, on määrä ehkä 15.

Vierailija
37/37 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kumppaneita 3. kaikkien kanssa olen seurustellut.. ei mullakaan ole ikinä ollut mielenkiintoa harrastaa yhden yön juttuja. nyt onnellinen pikku pojan äiti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä