Kiihotutko vartijoista?
Moi!
Työskentelen itse vartijana kauppakeskuksessa.
Olisi kiva tietää että mitä ajattelet kun näät vartijan?
Kiihotutko vartijoista?
Tai millaisia tuntemuksia vartijat muuten herättää?
Kiitos jo etukäteen kaikille vastaajille ja seksintäyteistä kevään jatkoa :)
Kommentit (20)
palomiehistä,mut miksei vartijoistakin;)
vartija olisi hintelä/pullukka, nörtin näköinen tyyppi jolla on pullonpohjarillit ja epätoivoisen näköisesti kasvava harva pukinparta. Olen nähnyt paljon tällaisia vartijoita. Mietin aina miten he laittavat miehen nippuun, kun ei ole edes sumutinta yleensä. Ehkä ulkonäkö pettää. tärkein on siis se vartijan asu? Ei tarvi olla stereotypinen äijämäinen korsto?
Kyllä meidän firmassa on kaikki hyvin pärjänny.. Mut en osaa kaikkien puolesta sanoo :)) mut kiva tietää että kuitenki joittenki silmää miellyttää ;)
vartijoista, vaan liikemieslookin omaavista pukuherroista.
Saa olla vähän iäkkäämpikin mies, mutta puku...grr ;)
t.sairaanhoitaja, joka on huomannut monen miehen saavan lisäkiihotusta ammatista
Etta univormu kylla auttaa parjaamaan vartiointihommissa.
En kiihotu vartijoista, koska heistä on tullut aika ällöttävä kuva. 3-4v sitten kun olin about 17v, niin vartijat yrittivät yön pimeydessä kaikennäköistä... Ja olen aina näyttänyt ikäistäni nuoremmalta, niin ties minkä ikäistä näillä parilla vartijalla lie ollutkaan tarkoitus metsästää. :(
ja todella paljon.
Olen valitettavasti joutunut harrastamaan pienessä sievässä seksiä jo kahden minua paljon nuoremman vartijan kanssa. Toisaalta hävettää koska en ole vapaa vaan varattu.
tarvitsen siihen jotain muutakin kuin vain univormun... Mutta kyllähän se hieman sähköistää oloa, kait se on se perus "tule ja ota" -meininki, tai jotain... =)
oon siis vartija myös ja nainen. Tykkään niin poliiseista kuin vartijoista että sotilaista, Kai se on se uniformu, mutta sinänsä ei kiihota tykkään ja nam mitä silmänruokaa on saanu välillä töissä ;)
Moi! Työskentelen itse vartijana kauppakeskuksessa. Olisi kiva tietää että mitä ajattelet kun näät vartijan? Kiihotutko vartijoista? Tai millaisia tuntemuksia vartijat muuten herättää? Kiitos jo etukäteen kaikille vastaajille ja seksintäyteistä kevään jatkoa :)
Kumpi kiihottaa enemmän, kypsempi kassarouva vaiko opiskelijatyttö :)
Tietty jos on kiinnostunut luusereista, niin vartijatkin kelpaa. Mutta ei oo mun juttuni.
univormuihin. Jos vartija on kivannäköinen ja vaikuttaa mukavalta hepulta niin sitten voisin. Enemmän kiihottaa taiteilijat ja rokkarit. Ville Valo nyt esimerkkinä oi niin hotista miehestä joka saa housut märiksi.
Moi! Työskentelen itse vartijana kauppakeskuksessa. Olisi kiva tietää että mitä ajattelet kun näät vartijan? Kiihotutko vartijoista? Tai millaisia tuntemuksia vartijat muuten herättää? Kiitos jo etukäteen kaikille vastaajille ja seksintäyteistä kevään jatkoa :)
Kumpi kiihottaa enemmän, kypsempi kassarouva vaiko opiskelijatyttö :)
Kypsempi kassarouva :)
ja onnistuimpa nappaamaani itselleni vielä hyvännäköisen, pitkän ja harteikkaan vartijan. Ei mitään rimpulaa joita näkee ihan liikaa noissa hommissa. Oioi sitä näkyä kun mieheni tulee töistä varustevyö vyötäröllä, maihareissaan ja hyvin istuvat reisarit jalassa. Grau.
Itse olen naispuoleinen kauppakeskuksen järjestyksenvalvoja... Enpä ainakaan itse haluaisi, että miehet kiihottuisivat nähdessään minut toimiasussani. :/ Enkä kyllä myöskään itse kiihotu kollegoistani.
Joskus minulla on ollut sutinaa yhden työkaverin kanssa, mutta ihastuin häneen ihan muista syistä kuin toimiasusta... :)
En, koska kuormasta ei saa syödä, joten en koske työkavereihin.
ja poliiseista =)