Kiirehdi! Jeesus hakee pian omansa pois!
Kaikki Jeesukseen uskovat nostetaan pois ennen kuin Venäjän hyökkäyssota alkaa. Putin järjestää "Mainilan laukaukset no2" saadakseen huomion pois itsestään. Lähi-idän tilanne on myös veitsenterällä, uutisista näet varmaan mikä on tilanne. Iraniin uhataan hyökätä, Syyrian tilanne jne. Nämä kaikki on Raamattuun kirjoitettu.
Vielä on aikaa. Kadu syntejäsi ja rukoile Jeesusta ottamaan sinut opetuslapsekseen. Uusi Nooan arkki kootaan, uskovat viedään turvaan. Tule sinäkin.
~
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
19. Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
20. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
21. Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."
---Joh.3:16-21
Kommentit (52)
Toivon, että Jeesus ottaisi meidän perheemme mukaansa, vaikka mies ei niin uskokaan, mä uskon sitten meidän kummankin puolesta.
Voisitko selittää tarkemmin tuota Mainilan laukaukset no2:a. En ymmärtänyt ihan...
jotta Jeesus armahtaisi heidät ja he tulisivat uskoon. Uskon että moni kääntyy vielä kun on aikaa. Mutta samalla luotan Jumalan hoitavan kaiken niinkuin pitääkin. Ollaan turvassa, ei mitään hätää.
Venäjän taktiikka sodanaloitukseen on aina ollut väittää niin, että syy on muiden. Vaikka oikeasti itse hyökkäsivät. (Mainilan laukaukset: Neuvostoliiton itse lavastama tykistöisku Mainilan kylään, jonka tarkoituksena oli saada Suomi näyttämään hyökkääjältä talvisodassa).
ja viedä kaikki teidät uskovat pois!
Harhaiset ihmiset yleensä tupataan lukitsemaan pehmeään huoneeseen, jotteivät he löisi toisia ihmisiä metroissa kirveillä päähän. En minäkään ymmärrä, miksi yhden henkiolennon kanssa keskustelu olisi jotenkin hyväksyttävämpää ja terveempää kuin toisen. Jos vaikuttaa siltä, että yksilö elää elämäänsä henkiolennon muinaisten ohjeiden mukaan, kasvattaa lapsensa uskomaan samaan entiteettiin ja juttelee tälle joka ilta ja jokaisen ruokailun yhteydessä, pitäisi herätyskellojen jo soida. Jos kyseessä olisi jokin muu otus kuin kristinuskon jumala, olisi ambulanssi tilattu jo ennen aamiaisrukouksen aamenta.
Kaikille harhaisille tasapuolinen kohtelu. Kirkko irti valtiosta.
Niinhän sitä sanotaan, eipä vaan näy!!
Turha ihmisiä peloitella.
Maailma jatkuu ja tänne synnytään edelleen.
Jeesus on henkimaailmassa ja mulla ei ole syntejä!!
Jeesus saisi tosiaan tulla ja viedä kaikki teidät uskovat pois!
että sitten kun uskovat on koko maapallolta viety ja koko maailma on sen nähnyt, alkaa ahdistuksen aika maan päällä.
Moni kääntyy tietysti uskoon tänä aikana. Mutta tämä tie on kivisempi, ainoa keino pelastua tänä aikana on marttyyrikuoleman kautta. Uskovat mestataan. Mutta hyvä uutinen on silti, että pelastus on vieläkin mahdollinen. Mutta kuka haluaisi jäädä tähän kamalaan aikaan, hui.
Jeesus saisi tosiaan tulla ja viedä kaikki teidät uskovat pois!
että sitten kun uskovat on koko maapallolta viety ja koko maailma on sen nähnyt, alkaa ahdistuksen aika maan päällä.Moni kääntyy tietysti uskoon tänä aikana. Mutta tämä tie on kivisempi, ainoa keino pelastua tänä aikana on marttyyrikuoleman kautta. Uskovat mestataan. Mutta hyvä uutinen on silti, että pelastus on vieläkin mahdollinen. Mutta kuka haluaisi jäädä tähän kamalaan aikaan, hui.
Tuo on puppua, miltä minä pelastun?
Olen uskova mutta en tuohon pelastusjuttuun usko.
Pelastus on siinä kun täältä pääsee pois eli kuolee.
tuosta löytää ajankohtaisimmat tulevat (ja mennet) maailmanloput.
http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html
joten ihan turhaa tulee ainakaan meille kolkuttelemaan.
tuosta löytää ajankohtaisimmat tulevat (ja mennet) maailmanloput.
<a href="http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html" alt="http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html">http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html</a>
Minäkään en sitä väittänyt.
”Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin (Matt. 24:36).”
-ap
Ei sellaista ole, oikeasti. Täällä kärsitään maanpäällisessä ja siirrytään sitten henkimaailmaan.
Niinhän sitä sanotaan, eipä vaan näy!!
Turha ihmisiä peloitella.
Maailma jatkuu ja tänne synnytään edelleen.
Jeesus on henkimaailmassa ja mulla ei ole syntejä!!
“Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen. (2. Piet. 3.9)”
Sitten huomasin kuinka kaksinaamaisia uskovaiset olivat. Valehdeltiin,kiusattiin,petettiin, haukuttin seläntakana....
Minulla on todella huonot muistot niistä ajoista.
Olen oppinut että uskovaisiin ei voi luottaa. He keräävät vain rahaa ja elävät ihmisten hyväuskoisuuden turvin. AP, aloita sinäkin itsestäsi ja elä niin kuin opetat. Se riittää. Jokainen pelastaa itse itsensä.
Olen nimittäin: De facto ateisti. 'En voi tietää varmasti, mutta ajattelen että Jumala on epätodennäköinen, ja elän elämääni olettaen ettei häntä ole olemassa.'
Ei sellaista ole, oikeasti. Täällä kärsitään maanpäällisessä ja siirrytään sitten henkimaailmaan.
Dan 12:2
2. Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
Matt 10:28
28. Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
Matt 25:32-34, 41
32. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
41. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
missä lainauksissanne mainittiin Putin?
Raamatullinen minimalismi lähtee siitä oletuksesta, että Raamattu on enimmäkseen mielikuvituksen tuotetta ja että kaikki sen kertomukset ovat luonteeltaan tarunomaisia. Erityisesti Raamatun alkupuolen kertomuksilla ei katsota olevan mitään historiallisia perusteita. Näin kaikki kertomukset myös raamatullisista patriarkoista olisivat taruja, eikä heitä olisi koskaan ollut olemassa. Minimalistit ovat myös sitä mieltä, ettei Israelin kahtatoista heimoa, yhdistynyttä Israelin kuningaskuntaa, kuningas Daavidia tai kuningas Saulia koskaan ollut olemassa.
Jotkut raamatulliset minimalistit, tunnetuimpana Earl Doherty, ovat myös ehdottaneet, ettei Jeesustakaan olisi ollut olemassa, vaan että hänen hahmonsa olisi vain koostettu useista eläneistä henkilöistä ja taruista. Tämän teorian ongelmana on, että sillä henkilöllä tai niillä henkilöillä, jotka tarinan ovat keksineet, on täytynyt olla todella tarkat tiedot ja ymmärrys tuon ajan rabbiinisesta juutalaisuudesta ja siitä mishnasta, josta myöhemmin koottiin Talmud. Jeesus vaikuttaa, varsinkin Matteuksen evankeliumissa, olevan aivan liian inhimillinen ja tuntevansa rabbiinista farisealaisuutta aivan liian hyvin ollakseen pelkkä keksitty hahmo.
Sillävälin voisit vaikka vetää vitun päähäsi ja mennä muualle rukoilemaan mielikuvitusystävällesi.
missä lainauksissanne mainittiin Putin?
Raamattua pitää lukea huumeissa.
vaikka mies ei niin uskokaan, mä uskon sitten meidän kummankin puolesta.
Voisitko selittää tarkemmin tuota Mainilan laukaukset no2:a. En ymmärtänyt ihan...