syyskuussa 2005 synnyttäneet/ jälkivuodosta?
Hei minä synnytin 22.9 ja vieläkin vuodan. Nyt runsaammin ja sain passituksen tutkimuksiin ja tietysti toivon, että olisi kuukautiset vaikka...
Minulla ollut aika niukkaa vuotoa koko synnytksen jälkeen ja ajoittain vaaleanpunainen " tihruttelu" sitten tulee verisemmäksi ja vain nyt vajaa viikon oli täysinilman vuotoa ja nyt taas runsaampaa...
Onko kaikilla muilla jo loppu vuoto?
olen kahdesti käynyt gynekolokilla ja ultrassa tässä aijemmin, synnytyksen jälkeen....
Edellisen lapsenkanssa, vaikka imetin kuukautiset alkoivat kun hän oli 3kk.
Haluaisin jo alkaa nauttia vuodottomuudesta ja intiimiselämästäkin pikkuhiljaa...
Kiitos vastauksista etukäteen.
t.huolestunut
Kommentit (6)
Vauva syntyi 3.9. ja jälkivuotoa kesti monta viikkoa (6-7), sit oli noin viikon tauko ja taas alko vuotaan. Ei runsaasti mut ihan kirkasta verta. Terkka sanoi ei sattaa olla jo ekat menkat. Vuotoa kuitenkin vaan kesti ja kesti 3 viikkoa... sain sellasen 10 päivän hormoonikuurin, jolla vuoto lakkasi. En tiedä siis oliko menkat vai mitä. Imetän vauvaani täysin ja ihmettelin asiaa sillä esikoistani imetin myös täysin (4v. sitten) ja ekat menkat alko vasta kun lopetin imettämisen 6 kk jälkeen.
En tiedä onko ihan sama asia, mut olen synnyttänyt siis 5.9 sectiolla.
Vuoto oli ensin suht vähäistä ja vaaleanpunaista.Sen jälkeen alkoi pikku hiljaa muuttua tummemmaksi , mutta ei kuitenkaan lisääntynyt.Vuotoa kesti n.4viikkoa ja viikon oli vuotamatta. Sitten alkoi uudelleen,ensin vain vähän ja siintä kokoajan lisääntyi. Kesti yli 2 viikkoa, jonka jälkeen tilasin ajan lääkäriin,kun en voinut enää kotoa lähteä mihinkään,kun ei mikään side riittänyt.Sinä päivänä kun tilasin lääkärin(pääsin päivystyksenä naistentautien poliklinikalle)vuoto loppui! :o Lääkäin mielestä oli vielä samaa jälkivuotoa. sen jälkeen ei ole vuotanut yhtään ja menkatkaan ei ole vielä alkaneet.
t:picatsu
En siis imettänyt kuin 1kk,joten itse luulin uuden vuodon olevan jo ensimmäiset menkat?
Meillä poika syntyi 23.9 ja vuotoa kesti kolmisen viikkoa...tosin viimeinen viikko oli jo niin niukkaa, että pikkuhousun suojalla selvittiin loistavasti. Nyt muutaman päivän on tuntunut menkkamaista jomotusta...josko ne jo alkaisi!? En siis imetä, joten mahdollista olisi..vaikka en kylläkään toivo niiden alkavan!
suzanne ja arttu 7½vkoa
Helpottaa jos muillakin samankailtaisia oireita...
ja n 2 vkoa sitten tunsin ovulaation jonka lääkäri totesikin että on todennäköisesti ollut. Kuulemma näyttää limakalvot yms sille, että näinä päivinä ekat kuukautiset alkaisi >:I