Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ei enää huvittais olla "kiltti"

Vierailija
05.03.2012 |

ei ajatella kenestäkään enää hyvää, ei altistaa itseäni enää hyväksikäytökselle yms...

Tekis mieli vaan ottaa "kaikki mitä mulle kuuluu" välittämättä muista niin kuin monet muutkin tekee

sillä ei se oma hyvyys mihinkään näytä kantavan kuin tulla petetyksi, tallotuksi jne..

Vai onko olemassa jotakin välimaastoa, ettei tarvitsisi ryhtyä röyhkeäksi tai kärsiä oman kiltteyden ja sinisilmäisyyden vuoksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemassa välimaasto. sitä kutsutaan terveeksi itsekkyydeksi. minä aloin oppia vasta reilu kolmekymppisenä mitä se merkitsee. suosittelen lämpimästi. elämänlaatu paranee huimasti.

Vierailija
2/8 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen jaksanut olla kohtelias ja mukava, ottaa toiset huomioon, kuunnella ja ratkoa toisten murheita ja tarjonnut apuani, muistanut merkkipäivinä ja muutenkin.

V*ttu. En ole itse saanut koskaan toisilta tukea kun sitä olen tarvinnut, ketään ei kiinnosta kuulla mun murheitani tai yllättää iloisesti.

Eipä kannata olla enää kiltti, kun ei siitä tosiaankaan saa kuin katkeran mielen. Muut käyttävät hyväksi niin paljon kuin kehtaavat ja imevät energiat. Edes kiitosta ei kuulu, niin itsestään selvää on palvelu. Kehdataan jopa pyytää hoitamaan sitä ja sitä. Enää en. Sanon suoraan päin naamaa mitä ajattelen. Vaikka menis välit, niin ei väliä. Tuollaisia raadonsyöjiä en tarvitse.

Eipä enää huvita, joo, täälläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita hyvin, koska voin silloin itse hyvin. En tee sitä kuitenkaan itseni kustannuksella. Itselleni olen erikoiskiltti.

Vierailija
4/8 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Jeesus pussaa.

Vierailija
5/8 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Jeesus pussaa.

Vierailija
6/8 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes kiitosta ei kuulu, niin itsestään selvää on palvelu.

Vierailija
7/8 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatte olla niin kilttejä kaikille? Esim. jos joku vuodattaa koko ajan murheitaan tai muuten vain asioitaan, eikä koskaan kysy, että mitä teille kuuluu, niin ei sille välttämättä tartte sanoa että painu vittuun, mä en vaan sitten kauheasti hengaile tuollaisen ihmisen kanssa. Parasta olisi tietysti ehkä kertoa, mistä se johtuu, mutta jos kyse ei ole mistään läheisestä ihmisestä niin sitten olen vain pitämättä yhteyttä.

Vierailija
8/8 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein kiltteys johtuu siitä, että ein sanominen aiheuttaa epämukavan olon.

Voidakseen itse hyvin pitää muitakin kohdella kunnioittavasti.