Pressana Puhuva Kone ja puolisona Puhuva Nukke! Huhhuijaa!
Ja AkuAnkka ja RoopeSetä vilkutus oli omituinen. Se häiritsi tuossa ensimmäisessä esiintymisessä aivan kamalasti!
Minkä VilkuttajaSalen olemmekaan saaneet pressaksi?
Kommentit (11)
Arvostan, että piti ensimmäisen lehdistötilaisuuden näin pian, ja oli jo tavannut Timo Soinin ja Pertti Salolaisen.
Olen kanssasi aivan eri mieltä. Pidän molempien esiintymistavasta.
Suomi on demokratia, ja meillä on juuri astunut virkaan vapailla vaaleilla valittu presidentti.
Ja presidentti, vilkuttaa hän kuinka tahansa, tai vaappuu ta lespaa, ansaitsee arvonsa mukaisen kunnioituksen. He ovat osa sitä isoa systeemiä, jonka ansiosta tämä maa toimii - jopa silloin kun on asioista eri mieltä. Ja sitä ei voi isosta osasta maailman maita sanoa.
Ja tyhmintä, mitä tänne voi tulla kirjoittelemaan, on se ettei äänestä ollenkaan.
häviäjien kiukuttelu on sitten hauskaa seurattavaa!
Antaa tulla pahan olon purkauksia -täällä ollaan.
Ap:llä on kyllä itsellään jonkinlainen kokoomuslainen sukutausta (niin että aika lähisukulainen on ollut aikoinaan jopa pressakandi), mutta se oli silloin kuin kokoomus oli jotain: koti, uskonto ja isänmaa-tyyliä.
Mutta nyt? Mitä muuta se on kuin kommaritaustaisiariistokapitalistejapankkitaustaisiaomaneduntavoittelijoita???
Ei, olen julistautunut ulkomaalaiseksi ja sukujuurieni perusteella minulla voisi olla myös maantieteellisesti joka suuntien naapurimaiden kansalaisuudet, joten toimin täällä nyt tarkkailijana, että miten tämän demokratiakehityksen oikein käy.
Mutta noin rankkaa tekstiä en menisi kirjoittamaan "ulos", vaikka joku tuon tason ajatus päähän iskisikin ehkä siinä muodossa, että entäs jos lentsika tippuisi tai tulisi autokolori... semmoistahan on noissa positioissa olleille ennenkin sattunut. Jopa itse Tavja on tainnut jossain semmoisessa tilanteessa olla.
ettei vallanpitäjiä tarvitse "kunnioittaa" pitämällä arvostelun heitä kohtaan hattunsa alla. Se itseasiassa perustuu siihen.
Rinnastan arvostelijoiden haukkujat amerikkalaisiin sielunveljiinsä, jotka haukkuvat liberaaleja epäamerikkalaisiksi. Kumartelu ja pokkurointi vielä menee, mutta se meteli kun joku on eri mieltä on varma merkki jonkinasteisesta vajavuudesta politiikan ymmärryksessä.
sun äänestämä ehdokas (annas kun arvaan, vihreä?).
Itke nyt kuusi vuotta ja sen jälkeen vielä kuusi, koska todennäköisesti istuva presidentti valitaan jatkokaudelle.
Mutta itke siellä kotikaapissas ilman tietokonetta jooko?
Sen lisäksi en ole vihreä ja olen sanonut jo alusta pitäen, että ei ole ainuttakaan varteenotettavaa pressakandia ja tilanne on katastrofaalinen.
Joten seuraan vain ihan sivusta tätä suomalaista demokratiaa osallistumatta siihen millään tavalla.
sinä ja ukkosi olette paljon parempia siihen hommaan!
Mä keksityn Ruotsin kunkkuun ja Dominique Strauss-Kahniin, jos jommalle kummalle tulisi vaikka ero. Sitä paitsi mulla on muitakin suurempia kaloja mun omilla apajilla, joten nämä Suomen pikkueläjät saavat vilkutella täällä muumiporukoilleen ihan niin kuin haluavat. E v v koot!
Kysy Suomen yrittäjiltä, jos niillä olisi joku pariskunta tarjolla - vaikka se, joka jo jossakin haastateli pressakandeja ja oli vaimonsa kanssa jossain linnassa - ehkäpä oman linnansa lisäksi.