Olen läski ja KAUNIS, miehet kuolaavat perääni. SUOMALAISET MIEHET!
Kommentit (27)
Itkekää sit kun lapsenne on lihava tai naurakaa kun tiedätte miten väärässä olette monenkin ajatuksen/luulon suhteen! Pidätte sitten kai tyttörienne miestä kinkynä kun on tyttönne ottanut. HÄ?
Voi hellanlettas sentään, mitä tällä palstalla puhutaan.... Taitaa olla palstalaisten ihmissuhteet suppeat, jos tuo ammattiala julkaistaan älykkääksi.
Tämä on ensimmäinen kerta, kun minä kommentoin palstalla toisten puheita. Mutta nyt meni jo alta riman.
kukaan ei halua olla lihava. Ymmärrän että moni lihava hyväksyy itsensä kuitenkin lihavana. Ja tottakai lihavatkin naiset saavat miehiä. Tämä keskustelu kuitenkin osoittaa että omaa lihavuutta puolustellaan sillä että " kiinnostuneita miehiä riittää" . Sehän on hyvä. Mutta lihavuudessa ei ole mitään puolusteltavaa.
Eli hänelle joka pitää älykkäistä malleista, jotka pitävät puolestaan lihavista naisista.
Tosiasia on kuitenkin, että liika ylipaino on todella epäterveellistä ja altistaa sairauksille.
Toinen tosiasia on, että jos on ollut aina lihava ja perhe vieläpä samoin, on todella vaikea laihtua. Aina on ollut lihava- ei muusta tiedäkään. Kokemusta on aivan lähipiiristä.
Itse olen aina ollut normaalipainoinen ja muutaman kilon lisäys esim. kesäisin tuntuu tosi ällöltä. Hyi kaksoisleukaa ja isontunutta mahaa.
Eipa voi muuta sanoa. Etteko te nyt mistaan muusta keksi taas riidan aihetta???
Eiko se nyt ole aivan sama mita se vaaka nayttaa, on se sitten 45 tai 145kg, jos ihmisella on hyva ja terve itsetunto?!?
Ihminen joka osaa rakastaa itseaan sellaisena kuin on, vetaa muitakin ihmisia puoleensa.
Ja jattakaa nyt toi paskapuhe noista terveysjutuistanne ja menkaa mielummin vaikka opettelemaan rakastamaan itseanne.
29