Te joille on laitettu hammasimplantti (ruuviosa), kauanko kipu kesti?
Eli siis montako päivää särkyä riitti toimenpiteen jälkeen?
Entä oliko puutumisen tunnetta kasvoissa?
Kommentit (29)
söin pari päivää hammaslääkärin määräämiä kipulääkkeitä, ei sattunut siis ollenkaan.
jos ei ole hammasta niin eikö siihen laiteta implantti?
Siltä varalta, että joku muukin löytää googlella tämän vanhan keskustelun, niin luusiirteen jälkeen jopa kuukauden ajan voi olla kipua, jos se pysyy tasaisena/koko ajan laskevalla käyrällä.
Omalla kohdalla tuo kivun pitkäkestoisuus yllätti/huolestutti, kun aluksi oli puhetta parin päivän sairauslomasta. Kyllä siihen yli viikon tarvitse, että alkoi helpottaa ja senkin jälkeen toipuminen oli hidasta.
Tietysti ihmisillä voi olla paljon vaihtelua. Ja kipulääkityksen sai ihan kunnollisen.
Minulla puutteellinen hampaisto, puhkeamaton hammas ja aion laitatuttaa implantin, joudutaan myös luusiirrettä laittamaan. Saitteko sairaslomaa ja oikeuttiko se sairauspäivärahaan? Kyseessä ei kuitenkaan ole kosmeettinen kirurgia tai miten sen nyt ottaa. Varmasti pärjäisin elämäni vaikka suussa olisi vain 8 hammasta
No ei todellakaan mitään sairauspäivärahaan jonkun hammaslääkärikäynnin vuoksi
Mulla laitettiin implantti nuorena. En muista mitään kipua ja muistan kyllä kaikkki tilanteet kun olen erityisesti kivusta kärsinyt. Että tais olla aika helppo juttu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla puutteellinen hampaisto, puhkeamaton hammas ja aion laitatuttaa implantin, joudutaan myös luusiirrettä laittamaan. Saitteko sairaslomaa ja oikeuttiko se sairauspäivärahaan? Kyseessä ei kuitenkaan ole kosmeettinen kirurgia tai miten sen nyt ottaa. Varmasti pärjäisin elämäni vaikka suussa olisi vain 8 hammasta
Todellakin saa sairaslomaa
Viimeksi 4-5 päivää sitten juteltiin, ja sanoi edelleen kivun olevan kovan.