Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joille on laitettu hammasimplantti (ruuviosa), kauanko kipu kesti?

Vierailija
05.03.2012 |

Eli siis montako päivää särkyä riitti toimenpiteen jälkeen?

Entä oliko puutumisen tunnetta kasvoissa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi 4-5 päivää sitten juteltiin, ja sanoi edelleen kivun olevan kovan.

Vierailija
22/29 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin pari päivää hammaslääkärin määräämiä kipulääkkeitä, ei sattunut siis ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei paikata?

Vierailija
24/29 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole hammasta niin eikö siihen laiteta implantti?

Vierailija
25/29 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta, että joku muukin löytää googlella tämän vanhan keskustelun, niin luusiirteen jälkeen jopa kuukauden ajan voi olla kipua, jos se pysyy tasaisena/koko ajan laskevalla käyrällä.

Omalla kohdalla tuo kivun pitkäkestoisuus yllätti/huolestutti, kun aluksi oli puhetta parin päivän sairauslomasta. Kyllä siihen yli viikon tarvitse, että alkoi helpottaa ja senkin jälkeen toipuminen oli hidasta.

Tietysti ihmisillä voi olla paljon vaihtelua. Ja kipulääkityksen sai ihan kunnollisen.

Vierailija
26/29 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla puutteellinen hampaisto, puhkeamaton hammas ja aion laitatuttaa implantin, joudutaan myös luusiirrettä laittamaan. Saitteko sairaslomaa ja oikeuttiko se sairauspäivärahaan? Kyseessä ei kuitenkaan ole kosmeettinen kirurgia tai miten sen nyt ottaa. Varmasti pärjäisin elämäni vaikka suussa olisi vain 8 hammasta

Vierailija
27/29 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan mitään sairauspäivärahaan jonkun hammaslääkärikäynnin vuoksi

Vierailija
28/29 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laitettiin implantti nuorena. En muista mitään kipua ja muistan kyllä kaikkki tilanteet kun olen erityisesti kivusta kärsinyt. Että tais olla aika helppo juttu.

Vierailija
29/29 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla puutteellinen hampaisto, puhkeamaton hammas ja aion laitatuttaa implantin, joudutaan myös luusiirrettä laittamaan. Saitteko sairaslomaa ja oikeuttiko se sairauspäivärahaan? Kyseessä ei kuitenkaan ole kosmeettinen kirurgia tai miten sen nyt ottaa. Varmasti pärjäisin elämäni vaikka suussa olisi vain 8 hammasta

Todellakin saa sairaslomaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi