Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan antaa 6-luokkalaisensa meikata?

Vierailija
05.03.2012 |

Juttelin kaverin 12-vuotiaan kanssa joka silmät suurina selitti, että moni tyttö hänen luokaltaan meikkaa!!! Minun lapsuudessani tuon ikäiset juoksivat räkäposkella pulkkamäissä, mutta ei ilm. enää :(. Onko vanhempien mielestä jotenkin hienoa, kun lapsi kehittyy varhain ja käyttäytyy kuin aikuinen jo ennen murrosikää? Itse kannustaisin olemaan lapsi niin pitkään kuin huvittaa!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nytkun muistelen, niin meidän luokalla oli kaksi tyttöä jotka meikkasivat, mutta suurin osa nauroi heille sen takia. Itse aloin meikata vasta lukiossa.

mulla kai on aina ollut hyvä itsetunto ja jotenkin tiedostin tiedostin ikäni. Minusta oli kivaa olla lapsi, jonka ei tarvitse meikata! Itse kannustaisin tuon ikäisiä nauttimaan lapsuudesta ja sen ainutkertaisuudesta.

ap

Vierailija
22/29 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nytkun muistelen, niin meidän luokalla oli kaksi tyttöä jotka meikkasivat, mutta suurin osa nauroi heille sen takia. Itse aloin meikata vasta lukiossa.

mulla kai on aina ollut hyvä itsetunto ja jotenkin tiedostin tiedostin ikäni. Minusta oli kivaa olla lapsi, jonka ei tarvitse meikata! Itse kannustaisin tuon ikäisiä nauttimaan lapsuudesta ja sen ainutkertaisuudesta.

ap

Kaikki eivät ole samanlaisia eivätkä nauti samoista asoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kaikki eivät ole samanlaisia eivätkä nauti samoista asoista.

Vierailija
24/29 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

räittiin ricilsin ja filmstarin ripsiharjaan, silloin käytettiin kakkumaskaraa.

muistan vieläkin sen hajun!

Vierailija
25/29 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kertoo hyvästä itsetunnosta jotain, eli sen, että ei sitä ollutkaan, olit vain pentu liian pitkään ja vielä kiusaaja. Tiedostat varmaan itsestäsi tuon kaiken?

Vierailija
26/29 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut ketjua mutta haluan kommentoida että... jo vuonna 80 ala-asteikäiset tytöt laittoivat hieman sinistä luomiväriä ja huulikiiltoa. Että on sitä silloinkin jo oikeasti meikattu vähän. Toki ajat ovat muuttuneet en sitä väitä.

Vierailija
27/29 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ja käytiin me pulkkamäessä parikymppisenäkin vielä vaikka aloin meikkaamaan kuudennella luokalla.

Olitko sinäkin mukana tässä naureskelussa? Kai opetat myös lapsellesi sitä, että jokainen saa olla just sellainen kuin haluaa. Eikä toisille saa ilkkua erilaiuuden takia.

Vierailija
28/29 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Joka pitää itseään niin paljon parempana kuin muut. Toivottavasti lapsesi ei omaksu tätä sinulta.

Vierailija
29/29 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vehtasivat ostarin kulmillla joka viikonloppu. Nauraminen oli päällisinpuolin sellaista seläntakana supinaa ja ihmettelyä. Tytöt erottuivat muista tytöistä ja vaikuttivat vanhemmilta kuin me muut, jotka puuhasimme kaikkea 'lapsellista' kuten urheilimme.

oma äitini on aina meikannut runsaasti, mutta muisti aina mainita, että "nuoren ja nätin" ei tarvitse meikata ja että meikki vain rumentaa nuorta naamaa. Olisi varmaan suuttunut jos olisin salaa lainannut hänen meikkejään.

en antaisi omankaan alakoululaisen meikata. Selittäisin, että se on turhaa ja koittaisin vahvistaa hänen itsetuntoa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan