Onko mielestänne hyvät yhdisttelmät?
http://www.huuto.net/kohteet/emmaljunga-yhdistelmavaunut/210539110
Pitäisikö yrittää huutaa noita jos odottaa esikoistaan ? Olisivatko hyvät ? Olen kuullut vain plussaa emmaljungista ja olisiko nuo edulliset ? käytetyiksi?
Kommentit (20)
Näistähän saisi viellä vaikka kuka hyvän kulkineen !
Meilläkin city crossit ja en kyllä pois laittais! Eilen pesin omamme niin tuli kuin uudet ! Ja nekin jo jokusen lapsen käyneet! Ja noihinkin saa uudet renkaat jos ne ovat kovin kuluneet. Ja tulee silti halvemmaksi kun city crossit yleensä
mun esikoisen, s. -04, Emmaljungissa oli tuollaiset jarrut. Ne petti koko ajan kun renkaassa oleva muovirinkula lähti jatkuvasti irti. Taisi Emmaljunga korjata suunnitteluvirheensä heti seuraavana vuonnna.
Tarkista siis jarrut. Meidän nykyisissä Nitroissa on ihan erilainen jarru, ei irtoavia muovikappaleita renkaissa :D
Ovat halvat ja hyvät merkkiin nähden!
Ja niissä tulee kantokassi ja hoitolaukkukin mukana mikä on tietysti plussaa!!
Ja jarrussakaan ollut koskaan mitään vikaa! Tulevat nyt neljännelle lapselle käyttöön ;)
Rohkeasti huutamaan vain!
Termit myyjällä tosiaan sekaisin mutta ei voi olettaakkaan että kaikki näistä kaikki tietää :D
scootereissa oli tuollainen jarru ja hyvin toimi :)
Näyttävät hyviltä yhdistelmiltä ensitarpeisiin :)
Hyviltä vaikuttaa. Noutaessa kannattaa tarkista velä renkaat, ettei "vippaa" mihinkään suuntaan. Ovat kuitenkin kuluva osa...
Merkki on hyvä/ kestävä, mukaan tulee kivasti tarvikkeita, kivan näköiset, en löydä mitään moitittavaa :)
Meillä on käytössä suunnilleen saman ikäiset emmaljungan scooterit, ja edelleen toimii hyvin :)
kuvan mukaan kuitenkin istuin on käännettävä, eikä ole heittoaisaa. Ceroxeissa on heittoaisa ja noissa kuvat City Crosseissa ei...
ei ole noissa heittoaisaa eikä ilmakumirenkaita. En ostaisi tuollaiselta myyjältä mitään, ainakaan kuvassa olevia rattaita.
Ties mistä roskalavalta kaivetut homeiset kärryt. Eikös vaunujen myyjä yleensä tiedä, mitä myy. Tuo ei ainakaan.
Meillä itsellä on Emmaljungan Classic Duot (tosin 2010 mallia), mikä on siis aika samanlainen kuin tuo kuvassa oleva. Meidän omassa on erikseen vaununkoppa ja ei oo heittoaisaa mut mä olen tosi tyytyväinen ollut meidän omiin.
Varsinkin ton aisan säätyvyys tuolla tavoin on tosi hyvä kun mä olen lyhyt ja mies pitkä. Molemmat on saaneet sit näppärästi vaihdettua mieleisensä korkeuden.
Ainut miinus mun mielestä siis toi kantokoppa, mä tykkään enemmän oikein erikseen olevasta vauvankopasta, en noista ns. pusseista. Mut on varmaan makukysymys :)
Mäkin kyllä ihmettelin kun katoin tota runkoa et en mä siinä kyllä mitään heittoaisaa nähnyt mutta en sit ajatellut tarkemmin.
Itse en oo heittoaisaa kaivannut, kopan ja ratasosan kun on tosiaan helposti saanut käännettyä suuntaan tai toiseen :)
rattaissa näyttäisi tosiaan olevan ilmakennorenkaat ja nappiaisa. :)
muuten vaikuttavat kyllä hyviltä.
jos ovat aina olleet sisällä, niin hyvä, mutta jos jossain ulkovarastossa tms, niin älä osta. Tekstiilit homehtuvat todella nopeasti.
ja ei siis ole heittoaisaa, kuten joku jo sanoi. Ja renkaat on puhkeamattomat (ei siis pumpattavat)
Vanha jarru näyttää olevan. Uutena saatat saada saman paketin tarjouksessa 500-600e. Nyt vielä Lastentarvikkeessa on lapselliset päivät ja paljon tarjouksia. Suosittelen ainakin vilkaisemaan tarjouksia.
olisi rahaa!
Minullakin vaunut etsinnöissä mutta jää kyllä enstiliin :)
En kyllä usko näissä olevan mitään vikaa! Kauniit ja tyylikkäät. Laatumerkkiä ja halvat!