Onko Didriksonin talvihaalarit mielestänne hyviä?
T: mamma alelaareilla :)
Kommentit (9)
Pari vuotta sitten hankin alesta esikoiselle. Lämmin ja laadukkaan oloinen. Itse en tykkää haalarin suorista lahkeista, mutta niissäkin oli onneksi hyvät lumilukot.
Tykkäsin. Tosiaan ei ehkä paksuimmasta päästä, mutta kuumaveriselle tytöllemme sopi hyvin :)
Tykkäsin. Tosiaan ei ehkä paksuimmasta päästä, mutta kuumaveriselle tytöllemme sopi hyvin :)
Ovat ihanan värikkäitä mutta selkeitä, eivät liian uusretroa. Kuolasin noita myös alelaarin ääressä tänään ja mietin pitäisikö ostaa...
T: toinen mamma
Vai onko ne liian kylmiä?
Ap
Meidän herkästi palelevat lapset eivät varmaan olisi tarjenneet, mutta en tiedä varmasti kun olen aina osatnut paksut haalarit koville pakkasille.
Vai onko ne liian kylmiä?
Ap
Tosin asutaan Helsingissä, eli hirmupakkasissa ei olla oltu. Villapuvun kanssa -20 asteessa silti ongelmitta. Esim molon haalarit on musta lämpimämpi, mutta sehän onkin tosi lämmin. Didriksons on mun mielestä keskiverto talvihaalari, ei kauhean paksu mutta ei ohutkaan. Sopivan lämmin keskivertoonsuomalaiseen talveen mielestäni.
mutta merkin 2-osaiset talvipuvut ovat olleet tosi hyviä. Eivät mitään kovin paksuja, mutta lsokakelillä ja pienellä pakkasella tosi toimivia ulkoiluasuja. Kestäviäkin vielä.