Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä oikein, että yrityksen oman työntekijän blogi valitaan yhteistyöblogiksi?

Vierailija
04.03.2012 |

Yrittyksen tuotteet pysyvät näin hyvin esillä blogissa. Ilmeisesti bloggaaja saa jotain korvausta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestäni yrityksellä kuin yrityksellä on oikeus mainostaa itseään/ tuotteitaan. Samapa tuo mitä kautta se tapahtuu? Ja siis miten siinä voisi olla jotain vikaa että yritys mainostaa työntekijänsä blogissa? En käsitä.

Monessa blogissa on viime aikoina puhuttu tästä mainostusasiasta (TAAS) eikä mun nuppiin vaan mahdu, miten se on keneltäkään pois, jos yritys mainostaa tuotteitaan/ palveluitaan blogissa. Bloggaaja saattaa saada siitä jotain joo (mitä sitten?) mutta ei kai kukaan pakota ketään ostamaan sen yrityksen tuotteita, mainosti tai ei? Eiks se ole ihan sama, laittaako mainoksensa jonkun blogiin vai jonkun lehden sivulle?

Vierailija
2/3 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoja. Kauppoja on useammassa kaupungissa. Kirjat ovat suosittuja ja blogimaaillmassa on monia, jotka kirjoittavat kirjoista, lähes aina positiivisesti, mutta totuudenmukaisesti. Sitten päätetään etsiä yhteistyöblogia ja erään kirjakaupan myyjän blogi valitaan. Tämän myyjän blogi on kirjablogimaailmassa ehkä hieman ristiriitaisessa maineessa ja blgilla on paljon mainostajia muutenkin. Kirjakaupan yhteistyö blogin kanssa ei ole mainostamista, vaan tuotteista kirjoittamista ja niiden kehumista. Kuitenkin blogissa kirjoitetaan paljon myös muiden kauppojen kirjoista. Kaupoissa on töissä myös työntekijöitä, jotka ovat hyvin uskollisia myymilleen kirjoille ja kirjoittavat omiin blogeihinsa lähes yksinomaan niistä, mutta he jäävät vaille sitä etua, jonka tämä yksi bloggaaja saa.

Oli vähän hankala selittää niin, että ei paljasta liikaa. Sori sekavuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jäävät vaille sitä etua, jonka tämä yksi bloggaaja saa"

Mäkin oon jäänyt monesti vaille lottovoittoa. Ei se tee musta katkeraa ja kateellista niitä kohtaan jotka ovat lotossa voittaneet ja ostelleet rahoillaan mitä ikinä lystäävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi