Nyt vituttaa.
Sovittiin miehen kanssa, että tulee VIIMEISTÄÄN seitsemäksi kotiin. Mainitsin vielä, että mulla on sille ylläri. Kello lähentelee puol kasia, ruoat jäähtyy ja silleen. Mä laitoin kynttiläillalliset viineineen ja oli muutakin suunnitelmissa. Saa nähdä tuleeko vielä moneen tuntiin ja missä luuhaa.
Vois edes soittaa, että myöhästyy!
On muuten viimeinen kerta kun ees yritän piristää suhdetta!
Kommentit (4)
Oli aika paska fiilis, varsinkin kun ilmoittaminen tuntui olevan liian ylivoimainen teko.
Oli aika paska fiilis, varsinkin kun ilmoittaminen tuntui olevan liian ylivoimainen teko.
:S
Mä eilen vielä oikein varmistin ajan ja sanoi, että tulee kuudelta, viimeistään seitsemältä. Pyys vielä laittamaan ruoan valmiiks.
Nyt on akku loppu ja voin jo arvata mikä on meno! Ei ole rellestänyt moneen viikkoon kaveriensa kanssa, on varmaan lähtenyt baanalle ja akku loppu niin ei voi mulle soittaa. Jos ei puoleen tuntiin ilmesty kotiin, niin laitan turvalukon päälle ja käyn nukkumaan :D Seisoskelkoot siellä oven takana sit jos on tullakseen...
Kunnon huudot tollaiselle äijälle!!
Taidan syödä yksin ja käydä nukkumaan :D Ensin oli tarkoitus hemmotella hieronnalla ruoan pääätteeks mut hierokoot ite itsensä.
Ärsyttää, kun jotain kerrankin sovitaan, niin ei viitsitä edes vaivautua tulemaan ajoissa paikalle..