Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten te 30+ pukeudutte tänä keväänä kesänä?

Vierailija
04.03.2012 |

Inspiraatiota haen. Trikoopaidat ei ole mun juttuni!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen mikä hyvältä näyttää. Olen vasta kolmenkympin jälkeen tajunnut, että oman kropan parhaiden puolien esiintuominen on se juttu. Eli lisää pituutta ja vyötärö esiin mulle kiitos!

Vierailija
2/4 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

romanttiseen tyyliin, eli siten kuten aina aiemminkin. En ole koskaan suosinut pintamuotia vaan käytän ajattomia, hyvin istuvia ja laadukkaita vaatteita. Painoni ja pituuteni on olleet samat teini-iästä saakka, raskauksia lukuunottamatta. On helppoa pukeutua kun on pitkä ja hoikka. N35 172/58

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse 170/65, ja kaupoissa ihania paitoja, vyötäröä korostavia en ole löytänyt itse. Enempi on matalavyötäröisiä housuja/farkkuja ja laskeutuvia höyhenenkevyitä paitpja.

Mietin panostaisiko kukkamekkoon ja chinoihin? Vai onkohan ihan tyhmää panostaa noihin ja tuleeko pidettyä. Chinot oli espritin ja kukkamekko soaked luxury

ap

Vierailija
4/4 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustan talven jälkeen :) Nythän on muodissa yhdistellä sellaisia värejä, jotka eivät perinteisesti sopisi yhteen. Itse olen ihastunut pinkki + oranssi -yhdistelmään. Myös keltainen on vihreä houkuttaa .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän